Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-05-2021 11:36:00 |
Składania : | 26-05-2021 09:30:00 |
Otwarcia : | 26-05-2021 09:45:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPROSZENIE
do składania ofert na wykonanie
zamówienia,
którego wartość jest mniejsza niż kwota
130.000 złotych
w postępowaniu 50/DAO/21 na zadanie pn.:
1. Dane
dotyczące Zamawiającego:
Zamawiający: Zarząd Budynków Komunalnych
·
REGON
: 002809929
·
kod,
miejscowość, województwo: 82-300 Elbląg,
warmińsko – mazurskie
·
ulica,
nr domu, nr lokalu: ul. Ratuszowa 4
·
strona
internetowa prowadzonego postępowanie - profil nabywcy na platformie zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag,
·
tel.: 55 221 20 00; fax.:
55 221 20 83
2. Tryb
udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone w trybie ZAPROSZENIA DO
SKŁADANIA OFERT na podstawie ZARZĄDZENIA NR 1/2021 Dyrektora ZBK z dnia
11.01.2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania przez Zarząd
Budynków Komunalnych w Elblągu zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota
130.000 złotych.
3. Opis przedmiotu
zamówienia:
1). Przedmiot
zamówienia.
2). Zakres
zamówienia obejmuje:
3). Z
przeprowadzonego przeglądu stanu technicznego oraz pomiarów instalacji
elektrycznych danego obiektu Wykonawca musi sporządzić protokół, który należy przedłożyć
Zamawiającemu w dniu odbioru usługi. Protokół powinien zawierać m.in.:
· datę
wykonania przeglądu,
· nr protokołu,
· oznaczenie
obiektu objętego przeglądem tj. adres,
· dane
techniczne urządzeń użytych do oględzin i dokonania pomiarów wraz z informacją
w zakresie spełnienia przez nie wymaganych przepisów prawa i norm,
· tabelaryczne
zestawienie pomiarów z podziałem na poszczególne lokale użytkowe, a w ramach lokali
na poszczególne pomieszczenia (zestawienie punktów pomiarowych), wraz z
informacją z oględzin instalacji elektrycznej w danym lokalu użytkowym,
· wynik
pomiarów dla poszczególnych punktów w lokalach (pozytywny/ negatywny),
· tabelaryczne
zestawienie poszczególnych pomiarów dla części wspólnych budynków (klatki
schodowe, piwnice, strychy itp.) wraz z informacją z oględzin instalacji
elektrycznej, tablic itd.,
· tabelaryczne
zestawienie pomiarów rezystancji izolacji w obwodach wraz z wynikiem (pozytywny/
negatywny),
· tabelaryczne
zestawienie pomiarów wyłączników różnicowoprądowych wraz z wynikiem (pozytywny/
negatywny),
· wykaz
usterek i nieprawidłowości, określenie zaleceń pokontrolnych,
· wykazanie
wykonanych pomiarów natężenia oświetlenia stanowisk pracy dla budynków
biurowych ZBK
· informacja
o dopuszczeniu do bądź braku dopuszczenia instalacji do dalszej eksploatacji,
· wskazanie
nieprzekraczalnej daty wykonania kolejnego przeglądu.
Protokół
z dokonanej oceny stanu technicznego instalacji podpisuję odpowiednio: jedna
osoba posiadająca co najmniej uprawnienia dozorowe oraz jedna osoba posiadająca
najmniej uprawnienia eksploatacyjne. Do protokołu należy załączyć potwierdzenie
jego wykonania przez najemcę danego lokalu użytkowego. Wykonawca zobowiązany jest
przedłożyć oryginał protokołu Zamawiającemu.
Szczegółowy zakres i
warunki wykonywania usług określa Wzór umowy
stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do
ZAPROSZENIA.
4. Termin
wykonania zamówienia:
·
Data
rozpoczęcia - data udzielenia zamówienia
·
Data
zakończenia - 90 dni od daty udzielenia
zamówienia
5. Warunki
udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
O udzielenie zamówienia
mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:
1.
Posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.
Warunkiem udziału w
postępowaniu jest wykonanie, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w sposób
należyty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, usług polegających na
wykonywaniu przeglądów instalacji elektrycznej i piorunochronowej
w budynkach mieszkalnych, mieszkalno-użytkowych bądź użytkowych tj. wykonali co
najmniej 10 przeglądów instalacji elektrycznej.
2.
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Warunkiem udziału w postępowaniu
jest dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych
(uprawnienia elektryczne typu „E” i „D”).
– 1 osoba musi posiadać uprawnienie co najmniej
dozorowe typu „D”
– 1 osoba musi posiadać uprawnienie najmniej eksploatacyjne
typu „E”
Potwierdzenia
spełniania w/w warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych
w pkt 6 ZAPROSZENIA
6. Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy na
potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1). Wykaz usług, w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, określonym w pkt. 5.1 z załączeniem
dowodów (poświadczeń, referencji), że zostały wykonane należycie. Wykaz należy
sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPROSZENIA.
2). Wykaz osób, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie
ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPROSZENIA.
3). Kserokopie:
·
uprawnień
instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych
(uprawnienia elektryczne typu „E” i „D”)
· zaświadczenie o wpisie
do izby samorządu zawodowego i o posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej, ważne na okres realizacji niniejszego zamówienia
7. Kryteria oceny ofert:
-
cena brutto - 100%
8.
Opis sposobu obliczenia
ceny:
1)
Cenę
należy obliczyć sporządzając kosztorysy ofertowe na podstawie przedmiarów robót
stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 5 do
ZAPROSZENIA. Kolejność pozycji kosztorysowych musi być zgodna
z przedmiarami. Kosztorysy ofertowe należy sporządzić w następujący
sposób:
a)
kosztorysy ofertowe:
-
muszą
być sporządzone jako kosztorysy uproszczone,
-
muszą
zawierać wszystkie pozycje z przedmiarów robót stanowiących ZAŁĄCZNIKI NR 5 do
ZAPROSZENIA,
-
muszą
zawierać tabele elementów scalonych dla poszczególnych kosztorysów oraz
zbiorczą tabelę elementów scalonych,
-
muszą
zawierać oddzielne informacje o danych wyjściowych do kosztorysowania, w
oparciu o które Wykonawca sporządził kosztorysy ofertowe,
-
muszą
zawierać zbiorcze zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu dla
poszczególnych kosztorysów,
b)
cena kosztorysowa musi być sumą cen poszczególnych pozycji,
zawartych w kosztorysie ofertowym,
z uwzględnieniem VAT (zgodnie z obowiązującymi przepisami),
c)
cena kosztorysowa każdej pozycji kosztorysu ofertowego musi
stanowić iloczyn ceny jednostkowej robót dla tej pozycji i ilości jednostek
przedmiarowych tych robót,
d)
cena jednostkowa:
-
musi
uwzględniać: wszystkie koszty robocizny, materiałów, pracy sprzętu i środków
transportu technologicznego, niezbędnych do wykonania robót objętych daną
jednostką przedmiarową oraz koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk,
-
ceny
jednostkowe nie mogą uwzględniać VAT.
2)
Każda
cena, o której mowa w pkt 8 ppkt 1. lit. b), c) i d) powinna być zaokrąglona do
dwóch miejsc po przecinku.
3)
Zamawiający
dopuszcza przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego stosowanie wszystkich rodzajów
programów do kosztorysowania, o ile sporządzony za ich pomocą kosztorys
ofertowy będzie spełniał warunki określone w pkt 8 ZAPROSZENIA.
4)
Cena
oferty musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją zadania
wynikające z przedmiarów oraz ze Specyfikacji
Technicznej Wykonanie i Odbioru Robót Remontowych, jak również w nich nie
ujęte, a niezbędne do wykonania zadania tj.: roboty przygotowawcze, porządkowe,
koszt zużytej energii elektrycznej, wody i innych mediów, koszty wywozu i utylizacji odpadów
powstałych w wyniku realizacji robót,
jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem i wszelkimi
potrzebnymi badaniami.
5)
Cena
oferty musi uwzględniać podatek od towarów i usług VAT.
6)
W
formularzu oferty należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT
wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.
7)
Cena
nie podlega waloryzacji.
9.
Opis sposobu przygotowywania oferty:
Składana
oferta wykonania zamówienia musi zawierać:
a)
wypełniony
formularz OFERTA, , którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPROSZENIA, sporządzona musi być, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione)
do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
b)
kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z
wymaganiami pkt. 8 niniejszego ZAPROSZENIA. Kosztorys
ofertowy musi być podpisany, pod rygorem nieważności, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania
na zewnątrz Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
c)
wymienione w pkt 6
ZAPROSZENIA dokumenty
potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu. Składane w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym
podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy wyżej wymienione
dokumenty zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym
podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym
zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia
zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio
Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Poświadczenia
zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać
również notariusz.
d)
pełnomocnictwo – jeżeli OFERTA
lub inny dokument jest podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do
reprezentowania na zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo przekazuje się w
postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy pełnomocnictwo, zostało sporządzone jako dokument w postaci
papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej dokonuje mocodawca.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej może dokonać również notariusz.
Niezałączenie
wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
10.
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów w postępowaniu:
A. Informacje ogólne:
2. Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl
oraz Profilu Nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag.
3. Wymagania techniczne
i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych
kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej OPENNEXUS Sp. z
o.o. pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Występuje limit
objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku
do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować jako zip)
przy maksymalnej wielkości 150 MB.
5. Składając ofertę zaleca
się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć
w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np.
awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z
brakiem np. aktualnej przeglądarki.
6. Za datę przekazania
oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez
kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że
oferta została złożona.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.
8. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictwo,
sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych
na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne), z zastrzeżeniem
formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych.
9. Informacje lub dokumenty, inne niż określone w ppkt 8, przekazywane w
postępowaniu, sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych
na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio
do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o
których mowa w ppkt 2.
B. Złożenie oferty:
2.
Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub
wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie
udzielenia zamówienia publicznego.
3.
Sposób złożenia oferty, opisany został w „Instrukcji dla Wykonawców
platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
5.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.
6.
Do oferty lub wniosku należy dołączyć wszystkie wymagane w
ZAPROSZENIU dokumenty zamówienia
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.
- pobierz wszystkie pliki
dołączone do postępowania na swój komputer,
- wypełnij pliki na swoim
komputerze, a następnie podpisz pliki, które zamierzasz dołączyć do oferty lub
wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym,
- dołącz wszystkie
podpisane pliki do „Formularza składania oferty lub wniosku” na
platformazakupowa.pl,
- po wypełnieniu „Formularza
składania oferty lub wniosku” i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników
należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania” i kliknąć „złóż ofertę”, aby
zakończyć etap składania oferty,
- następnie system zaszyfruje
ofertę lub wniosek wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla zamawiającego do
terminu otwarcia ofert lub złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
7.
Jeżeli dokumenty elektroniczne,
przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w
celu utrzymania w poufności tych informacji, powinny zostać załączone w osobnym
miejscu w kroku 1 składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy
przedsiębiorstwa.
8.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie
wskazanym w pkt VIII ppkt. B,C SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie
zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
9.
Oferta może być złożona tylko do
upływu terminu składania ofert.
10.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert
wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem Formularza składania oferty lub
wniosku.
C. Sposób komunikowania się Zamawiającego
z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)
2. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści
wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje
limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub
spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
„Formularza składania oferty lub wniosku” jako załączniki. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy.
11.
Miejsce i termin złożenia ofert:
2. Termin składania ofert upływa
dnia 26 maja 2021 r. o godz. 09:30.
3. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
4. Wykonawca może przed
upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem
Formularza składania oferty lub wniosku. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji
użytkownika” dostępnej na miniPortalu. Sposób złożenia bądź wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji
dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5.
Zamawiający otworzy oferty w dniu 26 maja 2021 r. o godz. 9:45.
6. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie
mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego na platformie zakupowej prowadzonego
postepowania.
7. Otwarcie ofert jest niejawne.
8. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego,
która powoduje brak możliwości otwarcia ofert
w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie
po usunięciu awarii. O zmianie terminu otwarcia ofert Zamawiający
poinformuje na platformie zakupowej prowadzonego postępowania.
9. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert,
udostępni na platformie zakupowej prowadzonego postępowania informację o kwocie,
jaką zamierza przeznaczyć́ na sfinansowanie zamówienia.
10. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni
na platformie zakupowej prowadzonego postępowania
informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty
zostały otwarte;
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
12. Osoby uprawnione
do porozumiewania się z Wykonawcą:
13.
Istotne dla stron postanowienia,
które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia
publicznego: zostały określone we wzorze umowy - ZAŁĄCZNIK NR 2 do
ZAPROSZENIA
14. Informacje dodatkowe
W toku badania i oceny ofert Zamawiający
może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji ceny
zaoferowanej przez Wykonawcę.
Złożenie ofert nie musi skutkować zawarciem
umowy.
Zarząd
Budynków Komunalnych zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez
podania przyczyny.
Załączniki:
2021-05-28 12:09 | Anna Żukowska | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - w załącznikach do pobrania. |
2021-05-26 11:37 | Anna Żukowska | Informacja z otwarcia ofert - w załącznikach do pobrania. |
2021-05-19 11:34 | Komunikat Zamawiającego | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty