Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 44/DAO/21 Odtworzenie balustrady wewnętrznej klatki schodowej pomiędzy parterem a pierwszym piętrem budynku położonego przy ul. Warszawskiej 142A w Elblągu.

Termin:
Zamieszczenia : 19-05-2021 07:10:00
Składania : 02-06-2021 09:30:00
Otwarcia : 02-06-2021 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE  

do składania ofert na wykonanie zamówienia,

którego wartość jest mniejsza niż kwota 130.000 złotych

 

w postępowaniu 44/DAO/21 na zadanie pn.:

Odtworzenie balustrady wewnętrznej klatki schodowej pomiędzy parterem a pierwszym piętrem budynku położonego przy ul. Warszawskiej 142A w Elblągu.

 1.     Dane dotyczące zamawiającego

Zamawiający:  Zarząd Budynków Komunalnych

·       REGON :  002809929

·       kod, miejscowość, województwo:  82-300   Elbląg,   warmińsko – mazurskie

·       ulica, nr domu, nr  lokalu:  ul. Ratuszowa 4

·       strona internetowa prowadzonego postępowanie - profil nabywcy na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag,

·       tel.:  55 221 20 00;  55 221 20 66

 

2.     Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone w trybie ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT na podstawie ZARZĄDZENIA NR 1/2021 Dyrektora ZBK z dnia 11.01.2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130.000 złotych.

 

3.     Opis przedmiotu zamówienia

3.1    Przedmiotem  zamówienia są usługi w zakresie odtworzenia balustrady wewnętrznej klatki schodowej pomiędzy parterem a pierwszym piętrem budynku położonego przy ul. Warszawskiej 142A w Elblągu oraz dostawa na wskazany przez Zamawiającego adres.

3.2    Szczegółowy zakres usług określa dokumentacja projektowa pn. „, Odtworzenie balustrady wewnętrznej klatki schodowej pomiędzy parterem a pierwszym piętrem budynku położonego przy ul. Warszawskiej 142A w Elblągu” wykonana przez firmę: Usługi Projektowe Tomasz Świder z siedzibą w Dzierzgoniu przy ul. 3-go Maja 32, stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPROSZENIA oraz przedmiar  stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPROSZENIA.

3.3    Warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPROSZENIA.

3.4    Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi na okres 36 miesięcy. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego usługi.

3.5    Przed przystąpieniem do wykonywania balustrady należy udać się do istniejącego budynku mieszkalnego
i dokładnie zinwentaryzować pozostałe elementy do montażu tralek. Projekt służy jako dokumentacja pomocnicza przed wykonaniem projektowanego zamierzenia. Wykonawca balustrady ma za zadanie dopasować się swoją technologia do istniejących warunków montażowych.

3.6    Wykonawca zobowiązany jest na czas prowadzenia w/w robót do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

 

4.     Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:

1.       posiadania wiedzy i doświadczenia;

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług, polegających na wykonywaniu prac konserwatorskich bądź restauratorskich przy zabytkach wpisanych do rejestru, w tym jedna o wartości robót  minimum 20.000 zł z VAT.

 

2.       dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia. Osoba wyznaczona do kierowania pracami konserwatorskimi albo samodzielnego ich wykonywania musi posiadać odpowiednie uprawnienia.

- kserokopia dyplomu potwierdzająca posiadanie stosownych kwalifikacji zawodowych

 

Zgodnie z przepisami art. 37a ustawy o ochronie zbytków i opiece nad zabytkami pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.

 

Potwierdzenia spełniania w/w warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6 ZAPROSZENIA 

 

5.     Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału  w postępowaniu:

1)      Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie
i prawidłowo ukończone.

 

Uwaga:

a)    Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do ZAPROSZENIA  - WYKAZ USŁUG.

b)   Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone.

 

W przypadku, gdy podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane jest Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów,
o których mowa powyżej.

 

2)      Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami konserwatorskimi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

   

Uwaga:

a)   Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do        ZAPROSZENIA  - WYKAZ OSÓB

 

6.     Kryteria oceny ofert: 

1)   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących wagach:

(1) cena (brutto)                         - 80%

(2) termin realizacji                  - 20%

 

Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r.
o informowaniu o cenach towarów i usług.

 

Zamawiający informuje, że jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający
w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, ma obowiązek poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

 

2)     Sposób oceny ofert:

Liczba punktów przyznawana przez jednego oceniającego dla oferty, w przyjętych kryteriach oceny ofert:   

 

C= X(1) x 80% + X(2) x 20%

gdzie:

X(1) – liczba punktów przyznawana w kryterium cena (brutto)

X(2) - liczba punktów przyznawana w kryterium termin realizacji

 

I. Sposób obliczenia X(1):

-  Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:

 

X(1)  =

cena (brutto) najniższa x 100 pkt

  cena (brutto) badanej oferty

                

       

 

II. Sposób obliczenia X(2):

- Termin realizacji zamówienia podany przez Wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach. Termin realizacji zamówienia podany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 1 miesiąc. Wykonawca zamówienia, który zaproponuje maksymalny termin realizacji, tj. 4 miesiące otrzyma 0 pkt.

 

Wykonawca zamówienia, który zaproponuje krótszy termin realizacji zamówienia niż maksymalny podany przez Zamawiającego, tj. 1 miesiąc otrzyma 100 pkt., natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:

 

X(2)=

 

[termin realizacji zamówienia oferty badanej  (w miesiącach) – 4 miesiące

(minimalny termin realizacji zamówienia)] x 100 pkt

4 miesiące (maksymalny termin realizacji zamówienia) - 1 miesiąc

(minimalny termin realizacji zamówienia)

 

 

Uwaga:

W kryterium (2) przyjmuje się, że maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 4 miesiące.

Dla ofert z dłuższym terminem realizacji zamówienia przyjmowany będzie dla oceny ofert termin realizacji równy 4 miesiące.

 

3)     W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

4)     Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ZAPROSZENIA, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

 

7.     Opis sposobu obliczenia ceny:

1)      Cenę należy obliczyć na podstawie przedmiaru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 5  do ZAPROSZENIA oraz dokumentacji projektowej stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2  do ZAPROSZENIA.

2)      Cena powinna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

3)      Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające z  przedmiarów, dokumentacji projektowej oraz ze Specyfikacji Technicznej Wykonanie i Odbioru Robót Remontowych, jak również w nich nie ujęte, a niezbędne do wykonania zadania.

4)      Cena oferty musi uwzględniać podatek od towarów i usług VAT.

5)      W formularzu oferty należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.

6)      Cena nie podlega waloryzacji.

 

8.     Opis sposobu przygotowywania oferty:

Składana oferta wykonania zamówienia musi zawierać:

a)      wypełniony formularz OFERTA, , którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPROSZENIA, sporządzona musi być, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

b)      Wycena kosztów obejmująca całość zamówienia sporządzona zgodnie z pkt. 7 ZAPROSZENIA.                 Wycena musi być podpisana, pod rygorem nieważności, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

c)       wymienione w pkt 5 ZAPROSZENIA dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu. S
kładane w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy wyżej wymienione dokumenty zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.

d)      pełnomocnictwo – jeżeli OFERTA lub inny dokument jest podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo.

Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

W przypadku gdy pełnomocnictwo, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca.

Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.

 

 Nie załączenie wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

 

9.     Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów w postępowaniu:

A. Informacje ogólne:

1.      Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

2.      Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl oraz Profilu Nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag.

3.      Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej OPENNEXUS Sp. z o.o. pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.

4.      Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować jako zip) przy maksymalnej wielkości 150 MB.

5.      Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć
w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki.

6.      Za datę przekazania oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.

7.      Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.

8.      Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictwo,  sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.

9.      Informacje lub dokumenty, inne niż określone w ppkt 8, przekazywane w postępowaniu, sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ppkt 2.

 

B. Złożenie oferty:

1.      Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania „Formularza składania oferty lub wniosku” wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od zamawiającego w systemie lub wycofania oferty lub wniosku bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.

2.      Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

3.      Sposób złożenia oferty, opisany został w „Instrukcji dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

4.      Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

5.      Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym,  osobistym lub kwalifikowanym.

6.      Do oferty lub wniosku należy dołączyć wszystkie wymagane w ZAPROSZENIU dokumenty zamówienia
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym,  osobistym lub kwalifikowanym.

-     pobierz wszystkie pliki dołączone do postępowania na swój komputer,

-     wypełnij pliki na swoim komputerze, a następnie podpisz pliki, które zamierzasz dołączyć do oferty lub wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,

-     dołącz wszystkie podpisane pliki do „Formularza składania oferty lub wniosku” na platformazakupowa.pl,

-     po wypełnieniu „Formularza składania oferty lub wniosku” i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania” i kliknąć „złóż ofertę”, aby zakończyć etap składania oferty,

-     następnie system zaszyfruje ofertę lub wniosek wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla zamawiającego do terminu otwarcia ofert lub złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,

7.      Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, powinny zostać załączone w osobnym miejscu w kroku 1 składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa.

8.      Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w pkt VIII ppkt. B,C SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.

9.      Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.

10.    Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku.

 

 

C.  Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)

1.       Komunikacja w postępowaniu w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość”.

2.       Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.

3.       Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

 

10.   Miejsce i termin złożenia oferty:

1.   Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl.

2.   Termin składania ofert upływa dnia 2 czerwca 2021 r. o godz. 09:30.

3.   Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.

4.   Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu. Sposób złożenia bądź wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

5.   Zamawiający otworzy oferty w dniu 2 czerwca 2021 r. o godz. 10:00.

6.   Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego na platformie zakupowej prowadzonego postepowania.

7.   Otwarcie ofert jest niejawne.

8.   W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert
w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. O zmianie terminu otwarcia ofert
Zamawiający poinformuje na platformie zakupowej prowadzonego postępowania.

9.   Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na platformie zakupowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć́ na sfinansowanie zamówienia.

10. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na platformie zakupowej prowadzonego postępowania informacje o:

1)   nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;

2)   cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

 

11.   Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcą:

Dział Administracyjno-Organizacyjny – Anna Żukowska, Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, ul. Ratuszowa 4, tel.  55 221 20 00; 55 221 20 66,

12.   Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego:

Określone we wzorze umowy  - ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPROSZENIA

 

13.   Informacje dodatkowe:

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę składającego oświadczenie woli w postaci oferty.

Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji ceny zaoferowanej przez Wykonawcę.

Złożenie ofert nie musi skutkować zawarciem umowy.

        Zarząd Budynków Komunalnych zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 

 

 

 

 

                                                                                          

 

Załączniki:

1.     ZAŁĄCZNIK NR 1-  Formularz Oferta

2.     ZAŁĄCZNIK NR 2 - projekt odtworzenia

3.     ZAŁĄCZNIK NR 3 - obmiar

4.     ZAŁĄCZNIK NR 4 - wzór umowy

5.     ZAŁĄCZNIK NR 5 – WYKAZ USŁUG

6.     ZAŁĄCZNIK NR 6 – WYKAZ OSÓB

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie do składania ofert.pdf pdf 3734.15 2021-05-19 07:10:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIkK_NR_1_do_ZAPROSZENIA_druk_oferty.doc doc 81 2021-05-19 07:10:00 Postępowanie
ZAŁACZNIK NR 2_do_ZAPROSZENIA.zip zip 21560.53 2021-05-19 07:10:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_3_do_ZAPROSZENIA_przedmiar.pdf pdf 325.57 2021-05-19 07:10:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_4_ZAPROSZENIA_wzor_umowy.doc doc 95 2021-05-19 07:10:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_5_do_ZAPROSZENIA.doc doc 57 2021-05-19 07:10:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_6_do_ZAPROSZENIA.doc doc 57 2021-05-19 07:10:00 Postępowanie
Zawiadomienie_o_unieważnieniu_postępowania.pdf pdf 264.36 2021-06-04 12:45:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-04 12:45 Joanna Jasińska Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - w załączniku do pobrania

Zawiadomienie_o_unie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa Odtworzenie balustrady wewnętrznej klatki schodowej pomiędzy parterem a pierwszym piętrem budynku położonego przy ul. Warszawskiej 142A w Elblągu. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 20% Minimalny termin realizacji nie może być krótszy niż 1 m-c, a maksymalny termin realizacji nie może być dłuższy niż 4 m-ce (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 490