Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 35/DAO/21 Wykonywanie robót zduńskich według potrzeb w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu

Termin:
Zamieszczenia : 18-05-2021 14:24:00
Składania : 28-05-2021 09:30:00
Otwarcia : 28-05-2021 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.


ZAPROSZENIE  

do składania ofert na wykonanie zamówienia,

którego wartość jest mniejsza niż kwota 130.000 złotych

 

w postępowaniu 35/DAO/21 na zadanie pn.:

 

Wykonywanie robót  zduńskich według potrzeb w zasobach administrowanych

przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.

 

1.     Dane dotyczące zamawiającego

Zamawiający:  Zarząd Budynków Komunalnych

·       REGON :  002809929

·       kod, miejscowość, województwo:  82-300   Elbląg,   warmińsko – mazurskie

·       ulica, nr domu, nr  lokalu:  ul. Ratuszowa 4

·       strona internetowa prowadzonego postępowanie - profil nabywcy na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag,

·       tel.:  55 221 20 00;  55 221 20 66

 

2.     Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone w trybie ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT na podstawie ZARZĄDZENIA NR 1/2021 Dyrektora ZBK z dnia 11.01.2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130.000 złotych.

 

3.     Opis przedmiotu zamówienia

3.1    Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na przestawieniu ceramicznych pieców i trzonów kuchennych w lokalach mieszkalnych.

3.2    Przedmiot zamówienia składa się z 2 części.

 

CZĘŚĆ Nr 1

Wykonanie robót zduńskich w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Punkt Obsługi Najemców Nr I przy ul. Jaśminowej 3-5-7 w Elblągu.

 

CZĘŚĆ Nr 2

Wykonanie robót zduńskich w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Punkt Obsługi Najemców Nr II przy ul. Malborskiej 32 w Elblągu.

 

Szczegółowy zakres robót do wykonania określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót  Remontowo – Budowlanych stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 5 do  ZAPROSZENIA.

Lokalizacja robót będzie określana w zleceniach - Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy, stanowiącego ZAŁACZNIK NR 2  do ZAPROSZENIA, sukcesywnie przekazywanych Wykonawcy.

 

3.3    Zakres robót obejmuje między innymi:

   - rozebranie istniejącego pieca,

   - wykonanie fundamentu pod piec,

   - przestawienie pieca,

   - wymiana osprzętu pieca,

   - sprawdzenie i odgruzowanie przewodów kominowych

 

3.4    Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi na okres 36 miesięcy. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót.

3.5    Wykonawca zobowiązany jest na czas prowadzenia w/w robót do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną
w wysokości 50.000 zł.

3.6    Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane
i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów.

 

4.     Termin wykonania zamówienia:

·       dla części nr 1 – do 15.10.2021 r.  

·       dla części nr 2 – do 15.10.2021 r.  

 

 

                                                

5.     Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:

1.       posiadania wiedzy i doświadczenia;

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót zduńskich polegających na stawianiu lub przestawianiu pieców  ceramicznych tj. wykonali bądź przestawili w tym okresie co najmniej 30 pieców ceramicznych.

 

2.       dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania robót zduńskich, tj. uzyskała dyplom mistrzowski lub posiada świadectwo czeladnicze.

 

Potwierdzenia spełniania w/w warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6 ZAPROSZENIA 

 

6.     Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału  w postępowaniu:

1)      Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

Uwaga:

a)    Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPROSZENIA  - WYKAZ ROBÓT.

b)   Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

W przypadku, gdy podmiotem na rzecz którego roboty wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane jest Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów,
o których mowa powyżej.

 

2)      Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

   

Uwaga:

a)   Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do        ZAPROSZENIA  - WYKAZ OSÓB

b)   Do WYKAZU OSÓB Wykonawca zobowiązany jest załączyć kserokopie uprawnień osób, które będą realizować zamówienie tj. dyplom mistrzowski lub świadectwo czeladnicze.

 

7.     Kryteria oceny ofert: 

1)   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących wagach:

(1) cena (brutto)                         - 60%

(2) okres gwarancji jakości       - 40%

 

Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r.
o informowaniu o cenach towarów i usług.

 

Zamawiający informuje, że jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający
w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, ma obowiązek poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

2)     Sposób oceny ofert:

Liczba punktów przyznawana przez jednego oceniającego dla oferty, w przyjętych kryteriach oceny ofert:   

 

X(1) x 60% + X(2) x 40%

 

gdzie:

X(1) – liczba punktów przyznawana w kryterium cena (brutto)

X(2) - liczba punktów przyznawana w kryterium okres gwarancji jakości

 

                       I.       Sposób obliczenia X(1):

-  Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:

X(1)  =

 

cena (brutto) najniższa x 100 pkt

  cena (brutto) badanej oferty

                                                                   

                     II.      Sposób obliczenia X(2):

- Okres gwarancji udzielanej przez Wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach. Okres gwarancji udzielanej przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 36 miesięcy.

 

Wykonawca, który zaproponuje minimalny okres gwarancji, tj. 36 miesięcy otrzyma 0 pkt.

Wykonawca, który zaproponuje maksymalny okres gwarancji, tj. 60 miesięcy otrzyma 100 pkt., natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:

X(2)=

 

[okres gwarancji oferty badanej  (w miesiącach) - 36 miesięcy

(minimalny okres gwarancji)] x 100 pkt

60 miesięcy (maksymalny okres gwarancji) - 36 miesięcy

(minimalny okres gwarancji)

 

 

Uwaga:

W kryterium (2) przyjmuje się, że maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.

Dla ofert z dłuższym okresem gwarancji przyjmowany będzie dla oceny ofert okres gwarancji równy                  60 miesięcy.

 

3)     W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

4)     Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ZAPROSZENIA, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

 

8.     Opis sposobu obliczenia ceny:

1)   Cena oferty ma wynikać z zakresu określonego w ZAPROSZENIU, uwzględniać ewentualne opusty, jakie Wykonawca oferuje.

2)   W formularzu OFERTA należy podać cenę (brutto), cenę bez VAT wyliczoną na podstawie  FORMULARZA CENOWEGO  stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1a  do ZAPROSZENIA oraz stawkę i kwotę VAT.

3)   Cena opisana w ppkt 2 nie stanowi ceny wykonania zamówienia, a służy wyłącznie dla dokonania, przez Zamawiającego, wyboru najkorzystniejszej oferty. Podstawą do rozliczenia robót objętych niniejszym zamówieniem będzie, zgodnie z zapisem w § 7 ust.2 wzoru Umowy stanowiącym ZAŁACZNIK NR 2  do ZAPROSZENIA, kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie: stawki roboczogodziny, kalkulacyjnych wskaźników narzutów kosztów pośrednich i zysku oraz cen materiałów podanych w FORMULARZU CENOWYM przez wybranego w niniejszym postępowaniu Wykonawcę. 

4)   Cena nie będzie podlegać waloryzacji.

 

9.     Opis sposobu przygotowywania oferty:

Składana oferta wykonania zamówienia musi zawierać:

a)      wypełniony formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPROSZENIA, sporządzona musi być, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

b)      Formularz cenowy, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1a do ZAPROSZENIA. Formularz cenowy musi być podpisany, pod rygorem nieważności, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

c)       wymienione w pkt 6 ZAPROSZENIA dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu. S
kładane w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy wyżej wymienione dokumenty zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.

d)      pełnomocnictwo – jeżeli OFERTA lub inny dokument jest podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo.

Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

W przypadku gdy pełnomocnictwo, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca.

Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.

 

 Nie załączenie wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

 

10.   Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów w postępowaniu:

A. Informacje ogólne:

1.      Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

2.      Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl oraz Profilu Nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag.

3.      Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej OPENNEXUS Sp. z o.o. pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.

4.      Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować jako zip) przy maksymalnej wielkości 150 MB.

5.      Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć
w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki.

6.      Za datę przekazania oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.

7.      Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.

8.      Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictwo,  sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.

9.      Informacje lub dokumenty, inne niż określone w ppkt 8, przekazywane w postępowaniu, sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ppkt 2.

 

B. Złożenie oferty:

1.      Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania „Formularza składania oferty lub wniosku” wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od zamawiającego w systemie lub wycofania oferty lub wniosku bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.

2.      Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

3.      Sposób złożenia oferty, opisany został w „Instrukcji dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

4.      Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

5.      Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym,  osobistym lub kwalifikowanym.

6.      Do oferty lub wniosku należy dołączyć wszystkie wymagane w ZAPROSZENIU dokumenty zamówienia
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym,  osobistym lub kwalifikowanym.

-     pobierz wszystkie pliki dołączone do postępowania na swój komputer,

-     wypełnij pliki na swoim komputerze, a następnie podpisz pliki, które zamierzasz dołączyć do oferty lub wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,

-     dołącz wszystkie podpisane pliki do „Formularza składania oferty lub wniosku” na platformazakupowa.pl,

-     po wypełnieniu „Formularza składania oferty lub wniosku” i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania” i kliknąć „złóż ofertę”, aby zakończyć etap składania oferty,

-     następnie system zaszyfruje ofertę lub wniosek wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla zamawiającego do terminu otwarcia ofert lub złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,

7.      Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, powinny zostać załączone w osobnym miejscu w kroku 1 składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa.

8.      Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w pkt VIII ppkt. B,C SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.

9.      Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.

10.    Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku.

 

 

C.  Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)

1.       Komunikacja w postępowaniu w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość”.

2.       Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.

3.       Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

 

11.   Miejsce i termin złożenia oferty:

1.   Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl.

2.   Termin składania ofert upływa dnia 28 maja 2021 r. o godz. 09:30.

3.   Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.

4.   Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu. Sposób złożenia bądź wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

5.   Zamawiający otworzy oferty w dniu 28 maja 2021 r. o godz. 10:00.

6.   Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego na platformie zakupowej prowadzonego postepowania.

7.   Otwarcie ofert jest niejawne.

8.   W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert
w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. O zmianie terminu otwarcia ofert
Zamawiający poinformuje na platformie zakupowej prowadzonego postępowania.

9.   Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na platformie zakupowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć́ na sfinansowanie zamówienia.

10. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na platformie zakupowej prowadzonego postępowania informacje o:

1)   nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;

2)   cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

 

12.   Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcą:

Dział Administracyjno-Organizacyjny – Anna Żukowska, Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, ul. Ratuszowa 4, tel.  55 221 20 00; 55 221 20 66,

13.   Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego:

Określone we wzorze umowy  - ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPROSZENIA

 

14.   Informacje dodatkowe:

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę składającego oświadczenie woli w postaci oferty.

Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji ceny zaoferowanej przez Wykonawcę.

Złożenie ofert nie musi skutkować zawarciem umowy.

        Zarząd Budynków Komunalnych zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 

 

 

 

 

 

                                                                  

 

 

 

 

Załączniki:

1.     ZAŁĄCZNIK NR 1-  druk Oferta

2.     ZAŁĄCZNIK NR 1a - Formularz cenowy

3.     ZAŁĄCZNIK NR 2 - Wzór umowy

4.     ZAŁĄCZNIK NR 3 - Wykaz robót

5.     ZAŁĄCZNIK NR 4 - Wykaz osób

6.     ZAŁĄCZNIK NR 5 - STWOiRR

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie_do_składania_oferty.pdf pdf 2312.72 2021-05-18 14:24:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIKI NR 1 do ZAPROSZENIA.doc doc 85 2021-05-18 14:24:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIKI NR 1a do ZAPROSZENIA.doc doc 100 2021-05-18 14:24:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIKI NR 2 do ZAPROSZENIA.doc doc 177.5 2021-05-18 14:24:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIKI NR 3 do ZAPROSZENIA.doc doc 66.5 2021-05-18 14:24:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIKI NR 4 do ZAPROSZENIA.doc doc 64.5 2021-05-18 14:24:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 5 do ZAPROSZENIA.doc doc 66 2021-05-18 14:24:00 Postępowanie
Informacja_z_otwarcia_ofert.doc doc 48 2021-05-28 13:19:30 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty_BIP.pdf pdf 256.8 2021-06-07 14:21:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-07 14:21 Anna Żukowska Zawiadomienie o wyborze oferty - w załącznikach do pobrania.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-05-28 13:19 Anna Żukowska Informacja z otwarcia ofert - w załącznikach do pobrania.

Informacja_z_otwarci [...].doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przestawienie pieca kaflowego. Wartość należy wyliczyć na podstawie ZALĄCZNIKA NR 1A. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Okres gwarancji jakosci 40% min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 374