Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-05-2021 14:24:00 |
Składania : | 28-05-2021 09:30:00 |
Otwarcia : | 28-05-2021 10:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
ZAPROSZENIE
do składania ofert na wykonanie
zamówienia,
którego wartość jest mniejsza niż kwota
130.000 złotych
w postępowaniu 35/DAO/21 na zadanie pn.:
Wykonywanie robót
zduńskich według potrzeb w
zasobach administrowanych
przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
1.
Dane dotyczące zamawiającego
Zamawiający:
Zarząd Budynków Komunalnych
· REGON : 002809929
· kod, miejscowość,
województwo: 82-300
Elbląg, warmińsko – mazurskie
· ulica, nr domu, nr lokalu:
ul.
Ratuszowa 4
· strona internetowa prowadzonego
postępowanie - profil nabywcy na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag,
· tel.: 55 221 20 00; 55 221 20 66
2.
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone w trybie ZAPROSZENIA DO
SKŁADANIA OFERT na podstawie ZARZĄDZENIA NR 1/2021 Dyrektora ZBK z dnia
11.01.2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania przez Zarząd
Budynków Komunalnych w Elblągu zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota
130.000 złotych.
3.
Opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia
są roboty polegające na przestawieniu ceramicznych pieców i trzonów kuchennych w lokalach
mieszkalnych.
3.2
Przedmiot zamówienia
składa się z 2 części.
CZĘŚĆ Nr 1
Wykonanie robót zduńskich w lokalach
mieszkalnych administrowanych przez Punkt Obsługi Najemców Nr I przy ul. Jaśminowej
3-5-7 w Elblągu.
CZĘŚĆ Nr 2
Wykonanie robót zduńskich w lokalach
mieszkalnych administrowanych przez Punkt Obsługi Najemców Nr II przy ul. Malborskiej
32 w Elblągu.
Szczegółowy zakres robót do wykonania
określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Remontowo – Budowlanych stanowiąca ZAŁĄCZNIK
NR 5 do ZAPROSZENIA.
Lokalizacja robót będzie określana w
zleceniach - Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy, stanowiącego ZAŁACZNIK NR 2 do ZAPROSZENIA, sukcesywnie
przekazywanych Wykonawcy.
3.3 Zakres robót obejmuje
między innymi:
- rozebranie istniejącego pieca,
- wykonanie fundamentu pod piec,
- przestawienie pieca,
- wymiana osprzętu pieca,
- sprawdzenie i
odgruzowanie przewodów kominowych
3.4
Zamawiający
wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi na okres 36 miesięcy. Bieg
terminu rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego
robót.
3.5
Wykonawca
zobowiązany jest na czas prowadzenia w/w robót do posiadania ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na
sumę gwarancyjną
w wysokości 50.000 zł.
3.6
Zamawiający
wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane
i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie
do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów.
4.
Termin wykonania zamówienia:
· dla części nr 1 – do
15.10.2021 r.
· dla części nr 2 – do
15.10.2021 r.
5.
Warunki udziału w postępowaniu
oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia
mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:
1.
posiadania wiedzy i doświadczenia;
Warunkiem udziału w
postępowaniu jest wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót
zduńskich polegających na stawianiu lub przestawianiu pieców ceramicznych tj. wykonali bądź przestawili w
tym okresie co najmniej 30 pieców ceramicznych.
2.
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunkiem udziału w
postępowaniu jest dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania
robót zduńskich, tj. uzyskała dyplom mistrzowski lub posiada świadectwo
czeladnicze.
Potwierdzenia spełniania w/w warunków Zamawiający dokona na
podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6 ZAPROSZENIA
6.
Informacja o dokumentach, jakie
mają dostarczyć Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1)
Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Uwaga:
a)
Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze
wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPROSZENIA - WYKAZ ROBÓT.
b)
Dla
robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że
roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
W przypadku, gdy
podmiotem na rzecz którego roboty wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane
jest Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, Wykonawca nie ma obowiązku
przedkładania dokumentów,
o których mowa powyżej.
2)
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami.
Uwaga:
a)
Wykaz
należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPROSZENIA - WYKAZ OSÓB
b)
Do
WYKAZU OSÓB Wykonawca zobowiązany jest załączyć kserokopie uprawnień osób, które
będą realizować zamówienie tj. dyplom mistrzowski lub świadectwo czeladnicze.
7.
Kryteria oceny ofert:
1) Przy wyborze oferty
Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących
wagach:
(1)
cena (brutto) - 60%
(2) okres
gwarancji jakości - 40%
Przez
cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z
dnia 9 maja 2014 r.
o informowaniu o cenach towarów i usług.
Zamawiający informuje,
że jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów
i usług, Zamawiający
w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od
towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca,
składając ofertę, ma obowiązek poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty
będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując
nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie
prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
2) Sposób oceny ofert:
Liczba
punktów przyznawana przez jednego oceniającego dla oferty, w przyjętych
kryteriach oceny ofert:
X(1) x 60% + X(2) x 40%
gdzie:
X(1) – liczba punktów przyznawana w kryterium cena (brutto)
X(2) - liczba punktów przyznawana w kryterium okres gwarancji jakości
I.
Sposób
obliczenia X(1):
-
Wykonawca
zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę
otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg
wzoru:
X(1)
= |
cena
(brutto) najniższa x 100 pkt |
cena (brutto) badanej oferty |
II.
Sposób
obliczenia X(2):
-
Okres
gwarancji udzielanej przez Wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach.
Okres gwarancji udzielanej przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 36
miesięcy.
Wykonawca, który zaproponuje
minimalny okres gwarancji, tj. 36 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Wykonawca, który zaproponuje maksymalny okres gwarancji, tj. 60
miesięcy otrzyma 100 pkt., natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej
punktów wg wzoru:
X(2)= |
[okres
gwarancji oferty
badanej (w miesiącach) - 36 miesięcy (minimalny
okres gwarancji)] x 100 pkt |
|
60
miesięcy (maksymalny okres gwarancji) - 36 miesięcy (minimalny
okres gwarancji)
|
|
Uwaga:
W kryterium (2)
przyjmuje się, że maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
Dla ofert z dłuższym okresem gwarancji
przyjmowany będzie dla oceny ofert okres gwarancji równy 60 miesięcy.
3) W toku badania i oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
4) Zamawiający poprawi w
ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki
polegające na niezgodności oferty z treścią ZAPROSZENIA, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty.
8.
Opis sposobu obliczenia
ceny:
1)
Cena
oferty ma wynikać z zakresu określonego w ZAPROSZENIU, uwzględniać ewentualne
opusty, jakie Wykonawca oferuje.
2)
W
formularzu OFERTA należy podać cenę (brutto), cenę bez VAT wyliczoną na
podstawie FORMULARZA CENOWEGO stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1a do ZAPROSZENIA
oraz stawkę i kwotę VAT.
3)
Cena
opisana w ppkt 2 nie stanowi ceny wykonania zamówienia, a służy wyłącznie dla
dokonania, przez Zamawiającego, wyboru najkorzystniejszej oferty. Podstawą do
rozliczenia robót objętych niniejszym zamówieniem będzie, zgodnie z zapisem w §
7 ust.2 wzoru Umowy stanowiącym ZAŁACZNIK
NR 2 do ZAPROSZENIA,
kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie: stawki roboczogodziny,
kalkulacyjnych wskaźników narzutów kosztów pośrednich i zysku oraz cen
materiałów podanych w FORMULARZU CENOWYM przez wybranego w niniejszym
postępowaniu Wykonawcę.
4) Cena nie będzie
podlegać waloryzacji.
9.
Opis sposobu przygotowywania oferty:
Składana
oferta wykonania zamówienia musi zawierać:
a)
wypełniony
formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPROSZENIA, sporządzona musi być, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione)
do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
b)
Formularz cenowy, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1a do ZAPROSZENIA. Formularz
cenowy musi być podpisany, pod rygorem nieważności, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz
Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
c)
wymienione w pkt 6
ZAPROSZENIA dokumenty
potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu. Składane w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym
podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy wyżej wymienione
dokumenty zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym
podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym
zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia
zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio
Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Poświadczenia
zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać
również notariusz.
d)
pełnomocnictwo – jeżeli OFERTA
lub inny dokument jest podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do
reprezentowania na zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo przekazuje się w
postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy pełnomocnictwo, zostało sporządzone jako dokument w
postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej dokonuje mocodawca.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej może dokonać również notariusz.
Nie załączenie wymaganych dokumentów spowoduje
odrzucenie oferty.
10.
Informacje o sposobie
porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub
dokumentów w postępowaniu:
A. Informacje ogólne:
2. Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl
oraz Profilu Nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag.
3. Wymagania techniczne
i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych
kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej OPENNEXUS Sp. z
o.o. pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Występuje limit
objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku
do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować jako zip)
przy maksymalnej wielkości 150 MB.
5. Składając ofertę zaleca
się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć
w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np.
awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z
brakiem np. aktualnej przeglądarki.
6. Za datę przekazania
oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez
kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że
oferta została złożona.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.
8. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictwo,
sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych
na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne), z zastrzeżeniem
formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych.
9. Informacje lub dokumenty, inne niż określone w ppkt 8, przekazywane w
postępowaniu, sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych
na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio
do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o
których mowa w ppkt 2.
B. Złożenie oferty:
2.
Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub
wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie
udzielenia zamówienia publicznego.
3.
Sposób złożenia oferty, opisany został w „Instrukcji dla Wykonawców
platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
5.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.
6.
Do oferty lub wniosku należy dołączyć wszystkie wymagane w
ZAPROSZENIU dokumenty zamówienia
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.
- pobierz wszystkie pliki
dołączone do postępowania na swój komputer,
- wypełnij pliki na swoim
komputerze, a następnie podpisz pliki, które zamierzasz dołączyć do oferty lub
wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym,
- dołącz wszystkie
podpisane pliki do „Formularza składania oferty lub wniosku” na
platformazakupowa.pl,
- po wypełnieniu „Formularza
składania oferty lub wniosku” i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników
należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania” i kliknąć „złóż ofertę”, aby
zakończyć etap składania oferty,
- następnie system zaszyfruje
ofertę lub wniosek wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla zamawiającego do
terminu otwarcia ofert lub złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
7.
Jeżeli dokumenty elektroniczne,
przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w
celu utrzymania w poufności tych informacji, powinny zostać załączone w osobnym
miejscu w kroku 1 składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy
przedsiębiorstwa.
8.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie
wskazanym w pkt VIII ppkt. B,C SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie
zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
9.
Oferta może być złożona tylko do
upływu terminu składania ofert.
10.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert
wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem Formularza składania oferty lub
wniosku.
C. Sposób komunikowania się Zamawiającego
z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)
2. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści
wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje
limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub
spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
„Formularza składania oferty lub wniosku” jako załączniki. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy.
11.
Miejsce i termin
złożenia oferty:
2. Termin składania ofert upływa
dnia 28 maja 2021 r. o godz. 09:30.
3. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
4. Wykonawca może przed
upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem
Formularza składania oferty lub wniosku. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji
użytkownika” dostępnej na miniPortalu. Sposób złożenia bądź wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji
dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5.
Zamawiający otworzy oferty w dniu 28 maja 2021 r. o godz. 10:00.
6. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie
mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego na platformie zakupowej prowadzonego
postepowania.
7. Otwarcie ofert jest niejawne.
8. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego,
która powoduje brak możliwości otwarcia ofert
w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie
po usunięciu awarii. O zmianie terminu otwarcia ofert Zamawiający
poinformuje na platformie zakupowej prowadzonego postępowania.
9. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert,
udostępni na platformie zakupowej prowadzonego postępowania informację o kwocie,
jaką zamierza przeznaczyć́ na sfinansowanie zamówienia.
10. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni
na platformie zakupowej prowadzonego
postępowania informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty
zostały otwarte;
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
12.
Osoby uprawnione do porozumiewania
się z Wykonawcą:
Dział Administracyjno-Organizacyjny – Anna Żukowska,
Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, ul. Ratuszowa 4, tel. 55 221 20 00; 55 221 20 66,
13.
Istotne dla stron postanowienia,
które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia
publicznego:
Określone we wzorze umowy - ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPROSZENIA
14.
Informacje dodatkowe:
W toku badania i oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
Zamawiający zastrzega
obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę składającego oświadczenie
woli w postaci oferty.
Zamawiający
przewiduje możliwość negocjacji ceny zaoferowanej przez Wykonawcę.
Złożenie ofert nie musi skutkować zawarciem umowy.
Zarząd Budynków Komunalnych
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki:
1.
ZAŁĄCZNIK
NR 1- druk Oferta
2.
ZAŁĄCZNIK NR 1a - Formularz cenowy
3.
ZAŁĄCZNIK
NR 2 - Wzór umowy
4.
ZAŁĄCZNIK
NR 3 - Wykaz robót
5.
ZAŁĄCZNIK
NR 4 - Wykaz osób
6.
ZAŁĄCZNIK
NR 5 - STWOiRR
2021-06-07 14:21 | Anna Żukowska | Zawiadomienie o wyborze oferty - w załącznikach do pobrania. |
2021-05-28 13:19 | Anna Żukowska | Informacja z otwarcia ofert - w załącznikach do pobrania. |
Komunikaty