Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-05-2021 09:33:00 |
Składania : | 26-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-05-2021 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem o nazwie:
Usługa konserwacji, pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w miejscowościach Zamość, Lublin, Jawidz, Bezwola, Chełm, Hrubieszów na okres 48 miesięcy, w zakresie 6 (sześciu) części:Część nr 1 – usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Zamościu.
Część nr 2 - usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Lublinie.
Część nr 3 – usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Jawidzu.
Część nr 4 – usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Bezwoli.
Część nr 5 – usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Chełmie.
Część nr 6 – usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Hrubieszowie.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-06-01 15:00 | Joanna Łuszczak | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
2021-05-26 14:39 | Joanna Łuszczak | Informacja z otwarcia ofert |
2021-05-26 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
KWOTA
BRUTTO.
którą
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia:
CZĘŚĆ 1: 71 000,00 PLN; CZĘŚĆ 2: 134 000,00 PLN; CZĘŚĆ 3: 35 000,00 PLN; CZĘŚĆ 4: 37 000,00 PLN; CZĘŚĆ 5: 31 000,00 PLN; CZĘŚĆ 6: 12 000,00 PLN |
Komunikaty