Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-05-2021 12:17:00 |
Składania : | 27-05-2021 09:30:00 |
Otwarcia : | 27-05-2021 09:45:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Zarząd Budynków Komunalnych z siedzibą w Elblągu ul. Ratuszowa 4 zawiadamia o prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. znak sprawy ZP-7/DAO/2021 pn.:
„Remont pokryć
dachowych budynków mieszkalnych będących w administracji Zarządu Budynków
Komunalnych w Elblągu w obrębie działania Punktu Obsługi Najemców Nr II”
Część 1: Remont dachu ceramicznego budynku
mieszkalnego wielorodzinnego na adresie: ul. Polna
16 w Elblągu.
Część 2: Remont dachu papowego budynku mieszkalnego
wielorodzinnego na adresie:
ul. Malborska 59 w Elblągu.
Zamieszczane dokumenty:
1. ZAŁĄCZNIK NR 1- formularz
OFERTA + kosztorysy ofertowe
2. ZAŁĄCZNIK NR 2- oświadczenie, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie
wskazanym przez Zamawiającego
3. ZAŁĄCZNIK NR 3- zobowiązanie podmiotu
4. ZAŁĄCZNIK NR 4- oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
5. ZAŁĄCZNIK
NR 5- oświadczenie, w zakresie art.
108 ust. 1 pkt. 5) ustawy,
6. ZAŁĄCZNIK NR 6- WYKAZ
ROBÓT
7. ZAŁĄCZNIK NR 7- WYKAZ
OSÓB
8. ZAŁĄCZNIK NR 8- projekt
umowy
9. ZAŁĄCZNIK NR 9- Przedmiary
robót: Część 1
10. ZAŁĄCZNIK NR 10- Przedmiary
robót: Część 2
11. ZAŁĄCZNIK NR 11- STWiORR
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-08-13 10:56 | Anna Żukowska | Ogłoszenia o wykonaniu umowy dla Części 1 i Części 2 - w załącznikach do pobrania. |
2021-06-21 08:57 | Anna Żukowska | Ogłoszenie o wyniku postępowania - w załącznikach do pobrania. |
2021-06-09 14:57 | Anna Żukowska | Zawiadomienie o wyborze oferty - w załącznikach do pobrania. |
2021-05-27 10:31 | Anna Żukowska | Informacja z otwarcia ofert - w załącznikach do pobrania. |
2021-05-27 09:30 | Komunikat Zamawiającego |
Informacja
o
kwocie
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizacje
zamówienia
131.801,06
zł,
w
tym: CZĘŚĆ nr 1 - 55.324,24 zł, CZĘŚC nr 2 - 76.476,82 zł |
Komunikaty