Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW-SAZ.4441.10.2021 Opracowanie oceny możliwości technicznych pomieszczeń kuchennych

Anna Demidów
Miasto Poznań Oddział: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Termin:
Zamieszczenia : 26-05-2021 08:05:00
Składania : 07-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 07-06-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o prowadzonym przez Zamawiającego - Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu zapytaniu ofertowym na opracowanie oceny możliwości technicznych pomieszczeń kuchennych.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Jednocześnie informujemy, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.


Zastrzegamy, że zapytanie ofertowe może zostać unieważnione w każdym czasie bez podania przyczyny.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa.docx docx 22.1 2021-05-26 08:05:00 Postępowanie
wykaz osób.DOC DOC 34 2021-05-26 08:05:00 Postępowanie
wykaz usług.DOC DOC 36.5 2021-05-26 08:05:00 Postępowanie
Zał. 1 - opis przedmiotu zamówienia.docx docx 15.91 2021-05-26 08:05:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis zawarto w załączniku 1, w ramach zamówienia należy przygotować m.in. 1.Wykaz zainstalowanego obecnie w pomieszczeniach sprzętu. 2.Przygotowanie dokumentacji kosztorysowej dla kuchni,dla której potencjał o którym mowa w pkt 1 oceniono najwyżej. Zgodnie z załączonym plikiem "Opis przedmiotu zamówienia". 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Kalkulacja ceny - Wykonawca podaje w ofercie cenę łączną za całość zamówienia, która uwzględnia wszystkie koszty związane z realizacja zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję” (0)
3 Termin realizacji zamówienia - Planowany termin realizacji usługi do 16 lipca 2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki udziału w Zapytaniu - uprawnienia, doświadczenia - Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dysponowania osobą z uprawnieniami rzeczoznawcy majątkowego uprawnionego do wykonywania działalności zawodowej w zakresie określenia wartości nieruchomości, a także maszyn i urządzeń trwale związanych z nieruchomością, która wykonała min. 3 ekspertyzy urządzeń gastronomicznych, 2) dysponowania osobą rzeczoznawcy/kosztorysanta, która wykonała min. 3 kosztorysy dotyczące remontu pomieszczeń. Do oferty należy dołączyć kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem opisanych wyżej ważnych,na dzień składania ofert, uprawnień. Proszę załączyć wypełniony wykaz osób i wykaz usług. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Pytania do Zapytania ofertowego - Termin na zadawanie pytań upływa 31 maja 2021 roku. Zamawiający nie jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na pytania Wykonawcy. Bez odpowiedzi mogą pozostać pytania, które wpłyną po terminie wyznaczonym na zadawanie pytań, merytorycznie nie związane z przedmiotem zamówień a stanowiące polemikę z zamawiającym oraz życzenia zgłoszone przez Wykonawców do dokumentów, posiadające odpowiedź zawartą w treści zapytania (lub załącznikach). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję. (0)
6 Forma składania dokumentów - Wymagane dokumenty dodawane przez Wykonawcę na platformie winny być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, np. w formie skanu lub podpisu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
7 Komunikacja - Zamawiający nie dopuszcza kontaktów telefonicznych ani osobistych z pracownikami Zamawiającego na żadnym etapie Zapytania ofertowego.Do momentu składania ofert komunikacja winna przebiegać za pośrednictwem platformy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Wybór oferty - Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą punktacje w kryterium cena -100% i odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję. (0)
9 Rażąco niska cena - Jeżeli zaoferowana cena odbiegać będzie o co najmniej 30% od cen pozostałych ofert w zapytaniu Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję. (0)
10 Odrzucenie oferty - Oferta zostanie odrzucona jeżeli: wykonawca nie zaoferuje całego wymaganego przedmiotu zamówienia, wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia niezgodny z wymaganiami, cena oferty uznana zostanie za rażąco niską, oferta zostanie złożona przez osobę nieupoważnioną ze strony Wykonawcy do reprezentacji i nie zostanie złożone stosowne pełnomocnictwo, Wykonawca na wezwanie nie uzupełni wymaganych dokumentów lub dokumenty zostaną przedłożone w nieprawidłowej formie. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję. (0)
11 Unieważnienie - Zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez podania przyczyny. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję. (0)
12 Umowa - Umowa może zostać podpisana przez Zamawiającego kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przesłana na adres mailowy Wykonawcy. Wykonawca zwróci podpisaną podpisem kwalifikowanym umowę lub dostarczy wydrukowany i podpisany egzemplarz do siedziby Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
13 Warunki realizacji zamówienia - Zgodnie z zapisami projektu umowy oraz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
14 Wizja lokalna - Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w kuchniach DPS w dniach 31.05 - 01.06.2021r., pod warunkiem zgłoszenia takiej chęci nie później niż do 28.05.2021r. do godz 12 do Zamawiającego na adres: cuw@m.poznan.pl. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 351