Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-BA-24-2021cz.1 Wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych w budynkach WSA w Warszawie cz.1

Termin:
Zamieszczenia : 13-05-2021 13:01:00
Składania : 21-05-2021 14:35:00
Otwarcia : 21-05-2021 14:40:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

    PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

1.      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych w WSA w Warszawie w budynku przy ul. Jasnej 2/4 , 00-013 Warszawa oraz w  budynku Wydziału VIII  Zamiejscowego WSA przy ul. Słowackiego 7, 26-600 Radom,

2.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Części I zawiera załącznik nr 1.1,  

 

WARUNKI UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU

1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają niezbędny potencjał techniczny  do wykonania zamówienia.

2.    Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, iż:

1)      posiada zaświadczenie wystawione przez  firmę SCHRACK SECONET uprawniające do przeprowadzania konserwacji systemu SCHRACK SECONET 

2)      posiada certyfikat dla przedsiębiorców zgodnie z wymogami ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych w zakresie stacjonarnych systemów ochrony przeciwpożarowej i gaśnic zawierających niektóre fluorowane gazy cieplarniane – dotyczy Części I,

3)      posiada certyfikat dla personelu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, w zakresie w zakresie stacjonarnych systemów ochrony przeciwpożarowej i gaśnic zawierających niektóre fluorowane gazy cieplarniane  – dotyczy Części I,

4)      posiada zaświadczenie uprawniające do przeprowadzania konserwacji POLON 

5)      posiada zaświadczenie uprawniające do przeprowadzania konserwacji IGNIS

6)      posiada zaświadczenie wydane przez Państwową Agencję Atomistyki uprawniające do obsługi urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze

3.    Oferent spełni warunek, gdy:

1) w formularzu ofertowym złoży oświadczenie  o posiadaniu w/w dokumentów,

2) na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże w/w dokumenty.

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Termin na zadawanie pytań  upływa w dniu 19.05.2021r.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2021.pdf pdf 567.26 2021-05-13 13:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 Opis Przedmiotu Zamówienia dla cz. 1.pdf pdf 566.15 2021-05-13 13:01:00 Postępowanie
załącznik 2.1 Wzór umowy dla cz. 1.pdf pdf 642.23 2021-05-13 13:01:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-24-2021 cz. 1.pdf pdf 737.48 2021-05-26 14:39:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-26 14:39 Krzysztof Antczak W załączeniu informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-24-2021 cz. 1

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Inspekcja serwisowa zgodnie z opisem w załączniku nr 1 1 usługa - (0)
2 Przegląd konserwacyjny zgodnie z opisem w załączniku nr 1 1 usługa - (0)
3 Świadczenie usług serwisowych urządzeń przeciwpożarowych zgodnie z opisem w załączniku nr 1 6 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, iż: posiadam zaświadczenie wystawione przez firmę SCHRACK SECONET uprawniające do przeprowadzania konserwacji systemu SCHRACK SECONET, posiadam certyfikat dla przedsiębiorców oraz dla personelu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, w zakresie w zakresie stacjonarnych systemów ochrony przeciwpożarowej i gaśnic zawierających niektóre fluorowane gazy cieplarniane, posiadam zaświadczenie uprawniające do przeprowadzania konserwacji POLON, posiadam zaświadczenie uprawniające do przeprowadzania konserwacji IGNIS, posiadam zaświadczenie wydane przez Państwową Agencję Atomistyki uprawniające do obsługi urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 4 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 5 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 566