Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KA-DZP.362.2.37.2021 Usługa przeprowadzenia inwentaryzacji graficznej, dokonania przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu ppoż oraz uzupełnienie brakującego wyposażenia i utylizacja sprzętu nienadającego się do dalszej eksploatacji w siedzibie Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz w Filii Uniwersytetu znajdującej się w Jeleniej Górze

Termin:
Zamieszczenia : 12-05-2021 15:57:00
Składania : 21-05-2021 10:00:00
Otwarcia : 21-05-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin zamówień publicznych.


Przedmiot postępowania: usługa przeprowadzenia inwentaryzacji graficznej, dokonania przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu ppoż oraz uzupełnienie brakującego wyposażenia i utylizacja sprzętu nienadającego się do dalszej eksploatacji w siedzibie Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz w Filii Uniwersytetu znajdującej się w Jeleniej Górze

Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 2019, z późn. zm., zw. dalej ustawą Pzp).

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.


Wykaz dokumentów składających się na ofertę:

wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy;

wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego – Oświadczenie Wykonawcy;

wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego – Wykaz usług;

wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego – Wykaz osób;

pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy;

ew. informacja o zwolnieniu z VAT.

Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy:

czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu,

kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej.


W przypadku pytań: 

merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".

związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".

Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie jest Pracownik Działu Zamówień Publicznych Pani Katarzyna Żwakuła nr tel. 71 36 80 622.

Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html 


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2_37_2021 Zapytanie ofertowe.pdf pdf 680.54 2021-05-12 15:57:00 Postępowanie
2_37_2021 Załącznik nr 2 OPZ.pdf pdf 615.15 2021-05-12 15:57:00 Postępowanie
2_37_2021 Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx docx 110.16 2021-05-12 15:57:00 Kryterium
2_37_2021 Załącznik nr 4 Wykaz usług.docx docx 117.5 2021-05-12 15:57:00 Kryterium
2_37_2021 Załącznik nr 5 Wykaz osób.docx docx 117.12 2021-05-12 15:57:00 Kryterium
2_37_2021 Załącznik nr 3 Oświadczenie.docx docx 120.79 2021-05-12 15:57:00 Kryterium
2_37_2021 odpowiedzi na pytania I.pdf pdf 217.01 2021-05-18 12:43:27 Publiczna wiadomość
2_37_2021 Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 222.94 2021-05-21 15:43:49 Publiczna wiadomość
2_37_2021 Rozstrzygnięcie.pdf pdf 296.02 2021-06-22 15:33:49 Publiczna wiadomość
2_37_2021 Rozstrzygnięcie II.pdf pdf 275.8 2021-07-27 15:27:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-27 15:27 Katarzyna Żwakuła Rozstrzygnięcie postępowania

2_37_2021 Rozstrzygn [...].pdf

2021-06-22 15:33 Katarzyna Żwakuła Rozstrzygnięcie postępowania

2_37_2021 Rozstrzygn [...].pdf

2021-05-21 15:43 Katarzyna Żwakuła Informacja z otwarcia ofert

2_37_2021 Informacja [...].pdf

2021-05-21 10:00 Komunikat Zamawiającego W oparciu o art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 2019, z późn. zm.) Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie niniejszego zamówienia zamierza przeznaczyć 25 830,00 zł brutto.
2021-05-18 12:43 Katarzyna Żwakuła Odpowiedź na pytania

2_37_2021 odpowiedzi [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 usługa zgodnie z treścią zapytania ofertowego 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

2_37_2021 Załącznik [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Cena ofertowa brutto za pakiet czynności 40% zgodnie z treścią zapytania ofertowego (0)
3 Termin realizacji jednostkowego zlecenia 10% zgodnie z treścią zapytania ofertowego (0)
4 Podmiotowe środki dowodowe - zgodnie z treścią zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

2_37_2021 Załącznik [...].docx

2_37_2021 Załącznik [...].docx

2_37_2021 Załącznik [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 664