Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-05-2021 15:57:00 |
Składania : | 21-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 21-05-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin zamówień publicznych.
Przedmiot postępowania: usługa przeprowadzenia inwentaryzacji graficznej, dokonania przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu ppoż oraz uzupełnienie brakującego wyposażenia i utylizacja sprzętu nienadającego się do dalszej eksploatacji w siedzibie Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz w Filii Uniwersytetu znajdującej się w Jeleniej Górze
Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 2019, z późn. zm., zw. dalej ustawą Pzp).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
• wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy;
• wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego – Oświadczenie Wykonawcy;
• wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego – Wykaz usług;
• wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego – Wykaz osób;
• pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy;
• ew. informacja o zwolnieniu z VAT.
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy:
• czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu,
• kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej.
W przypadku pytań:
• merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
• związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".
Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie jest Pracownik Działu Zamówień Publicznych Pani Katarzyna Żwakuła nr tel. 71 36 80 622.
Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2021-07-27 15:27 | Katarzyna Żwakuła | Rozstrzygnięcie postępowania |
2021-06-22 15:33 | Katarzyna Żwakuła | Rozstrzygnięcie postępowania |
2021-05-21 15:43 | Katarzyna Żwakuła | Informacja z otwarcia ofert |
2021-05-21 10:00 | Komunikat Zamawiającego | W oparciu o art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 2019, z późn. zm.) Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie niniejszego zamówienia zamierza przeznaczyć 25 830,00 zł brutto. |
2021-05-18 12:43 | Katarzyna Żwakuła | Odpowiedź na pytania |
Komunikaty