Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.26.1.24.2021 Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowo-kosztorysowych dostosowania pomieszczeń w budynku przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie do potrzeb Zamawiającego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.

Termin:
Zamieszczenia : 12-05-2021 15:16:00
Składania : 20-05-2021 10:00:00
Otwarcia : 20-05-2021 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZP.26.1.24.2021_SWZ.zip zip 1359.71 2021-05-12 15:16:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu ZP.26.1.24.2021.pdf pdf 212.63 2021-05-12 15:16:00 Postępowanie
Informacja zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy pzp.docx docx 12.55 2021-05-20 10:02:01 Publiczna wiadomość
ZP.26.1.24.2021_zbiorcze zestawienie ofert.doc doc 39 2021-05-20 12:36:49 Publiczna wiadomość
ZP.26.1.24.2021_wybór.doc doc 54.5 2021-05-28 15:50:33 Publiczna wiadomość
ZP.26.1.24.2021_powtórzenie czynności.doc doc 30 2021-06-02 15:37:46 Publiczna wiadomość
ZP.26.1.24.2021_unieważnienie.doc doc 36.5 2021-06-10 15:11:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-10 15:11 Marta Majewska Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania nr 1 i 2

ZP.26.1.24.2021_unie [...].doc

2021-06-02 15:37 Marta Majewska Informacja o powtórzeniu czynności w postępowaniu

ZP.26.1.24.2021_powt [...].doc

2021-05-28 15:50 Marta Majewska Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie części nr 1 i 2 oraz unieważnieniu postępowania w zakresie części 3.

ZP.26.1.24.2021_wybó [...].doc

2021-05-20 12:36 Hanna Maruszczyk Zbiorcze zestawienie ofert.

ZP.26.1.24.2021_zbio [...].doc

2021-05-20 10:02 Hanna Maruszczyk Informacja zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy pzp

Informacja zgodnie z [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 431