Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-05-2021 13:46:00 |
Składania : | 20-05-2021 09:30:00 |
Otwarcia : | 20-05-2021 10:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPROSZENIE
do składania ofert na wykonanie
zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130.000 złotych
w postępowaniu pn.:
Przeprowadzenie
okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i urządzeń
gazowych
w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych
Część nr 1: Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i
urządzeń gazowych w zasobach administrowanych przez Punkt Obsługi Najemców Nr I
znajdujący się przy
ul. Jaśminowej 3-5-7 w Elblągu.
Część nr 2: Przeprowadzenie okresowej
kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i urządzeń gazowych w zasobach
administrowanych przez Punkt Obsługi Najemców Nr II znajdujący się przy
ul. Malborskiej 32 w Elblągu.
I.
Dane dotyczące Zamawiającego
Zamawiający: Zarząd Budynków Komunalnych
·
REGON
: 002809929
·
kod,
miejscowość, województwo: 82-300 Elbląg,
warmińsko – mazurskie
·
ulica,
numer: ul. Ratuszowa 4
· strona internetowa
prowadzonego postępowania – profil nabywcy na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag
·
tel.: 55 221 20 00;
II.
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie
prowadzone w trybie zapytania ofertowego na podstawie ZARZĄDZENIA NR 1/2021
Dyrektora ZBK
z dnia 11.01.2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania przez Zarząd
Budynków Komunalnych w Elblągu zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota
130.000 złotych.
III.
Opis przedmiotu zamówienia
1) Przeprowadzenie
okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i urządzeń gazowych
w budynkach i lokalach stanowiących wyłączną własność Gminy Miasta Elbląg,
administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych.
2) Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części opisanych poniżej.
Część nr 1:
1.
Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego
instalacji gazowych i urządzeń gazowych
w zasobach administrowanych przez Punkt Obsługi Najemców Nr I znajdujący się
przy ul. Jaśminowej 3-5-7 w Elblągu.
2.
Wykaz budynków i lokali do przeprowadzenia okresowej kontroli
instalacji gazowej został określony
w ZAŁĄCZNIKU nr 2 do ZAPROSZENIA (Załącznik nr 1 do umowy)
Część nr 2:
1. Przeprowadzenie
okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i urządzeń gazowych
w zasobach administrowanych przez Punkt Obsługi Najemców Nr II znajdujący się
przy ul. Malborskiej 32 w Elblągu.
2. Wykaz budynków i lokali
do przeprowadzenia okresowej kontroli instalacji gazowej został określony
w ZAŁĄCZNIKU nr 2 do ZAPROSZENIA (Załącznik
nr 2 do umowy).
3) Zakres wykonywania przeglądów instalacji gazowych budynkach
i lokalach:
1/
W
ramach przeglądów instalacji gazowych należy dokonać:
-
przeglądu
piwnic, w których zlokalizowane są instalacje,
-
przeglądu
dostępu do zaworów i kurków,
-
sprawdzenia
przejść przewodów przez zewnętrzne ściany budynków,
-
sprawdzenia
stężenia gazu w piwnicach,
-
kontroli
szczelności połączeń gwintowanych i kurków,
-
sprawdzenia
stężenia gazu przy pomocy eksplozymetru na górnych piętrach w budynkach
wyposażonych w sanitarne kanały zbiorcze,
-
sprawdzenia
stężenia gazu we wnękach gazomierzy, szczelności połączeń i stanu gazomierza,
-
sprawdzenia
stanu wewnętrznej instalacji gazowej i aparatów gazowych w lokalach,
prawidłowości ich działania i przebiegu procesu spalania gazu,
-
sprawdzenia
stanu elastycznych podłączeń przyborów gazowych pod kątem zgodności
z wymaganymi atestami,
-
pomalowania
przewodów instalacji gazowej w piwnicach na kolor żółty.
2/
Dla
budynków mieszkalnych użytkowanych powyżej 15 lat, należy oprócz czynności
wymienionych w pkt. 1 wykonać uproszczoną próbę szczelności.
3/
Przegląd
instalacji gazowych należy wykonać wg:
- ustawy z dnia 7 lipca
1994 roku Prawo budowlane,
- Wytycznych Głównego
Urzędu Nadzoru Budowlanego z dnia 12 kwietnia 2002 roku
w sprawie wykonania przeglądów instalacji gazowej w wielorodzinnych budynkach
mieszkalnych zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej,
- Rozporządzenia Ministra
Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych,
jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
- Polską Normą PN-M-34507
z listopada 2002 roku i innymi obowiązującym przepisami.
4/
Z
przeprowadzonego przeglądu instalacji gazowej należy sporządzić protokół, który należy przedłożyć Zamawiającemu w dniu
odbioru usługi. Protokół powinien zawierać m.in.:
-
datę wykonania przeglądu,
-
nr protokołu,
-
oznaczenie obiektu objętego
przeglądem tj. adres, numer budynku, numer lokalu,
-
ilość mieszkań, lokali użytkowych,
klatek schodowych,
-
dane techniczne urządzeń użytych
do oględzin i dokonania pomiarów wraz z informacją w zakresie spełnienia przez
nie wymaganych przepisów prawa i norm,
-
miejsce lokalizacji kurków
głównych i gazomierzy wraz z ich oceną,
-
ilość pionów wraz z oceną instalacji
gazowej,
-
ilość przyłączy do budynku
-
ocena rurociągów w piwnicach i częściach
wspólnych nieruchomości,
-
wynik pomiarów dla poszczególnych
punktów w lokalach (pozytywny/ negatywny),
-
ocena zgodności i szczelności instalacji
gazowej z przepisami,
-
wykaz usterek i nieprawidłowości,
określenie zaleceń pokontrolnych,
-
informacja o dopuszczeniu do bądź
braku dopuszczenia instalacji do dalszej eksploatacji,
-
wskazanie daty wykonania
kolejnego przeglądu.
4) Zakres wykonywania przeglądów urządzeń gazowych w lokalach
mieszkalnych:
1)
W
ramach przeglądu należy w szczególności dokonać:
- kontroli części
spalinowych kotla i podzespołów,
- kontroli i czyszczenia
palnika,
- kontroli i czyszczenia filtrów
wody i filtra gazu,
- kontroli czujników,
- kontroli i sprawdzenia
ciśnienia wstępnego w naczyniu wzbiorczym,
- czyszczenia i konserwacji
wymiennika ciepła,
- sprawdzenia stanu pompy
obiegowej, zabezpieczeń i regulatorów,
- sprawdzenia szczelności
instalacji odprowadzającej spaliny,
- sprawdzenia instalacji
gazowej i ścieżki gazowej w kotle,
- sprawdzenia szczelności
przepustów kablowych w obudowie urządzenia,
- analizy gazów
spalinowych,
2)
Z
przeprowadzonego przeglądu należy sporządzić protokół, według wzoru określonego
w Załączniku nr 4c do wzoru umowy.
3)
Protokół
z dokonanej oceny stanu technicznego instalacji podpisuję odpowiednio: jedna
osoba posiadająca co najmniej uprawnienia dozorowe oraz jedna osoba posiadająca
najmniej uprawnienia eksploatacyjne. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć
oryginał protokołu Zamawiającemu.
4)
Przegląd
należy wykonać wg:
- ustawy z dnia 7 lipca
1994 roku Prawo budowlane,
- Rozporządzenia Ministra
Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych,
jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
IV.
Termin wykonania zamówienia dla
każdej części:
§ data rozpoczęcia: data
udzielenia zamówienia
§ data zakończenia: 90
dni od daty udzielenia zamówienia
W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na dwie części zamówienia
termin realizacji zamówienia dla dwóch części to 90 dni od daty udzielenia
zamówienia.
V.
Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia
mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:
· posiadania
wiedzy i doświadczenia
Warunkiem udziału w postępowaniu
jest wykonanie a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanie w sposób należyty, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, trzech usług, polegających na przeprowadzaniu okresowej
kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w lokalach i częściach
wspólnych budynku oraz urządzeń gazowych, na zasobie wielomieszkaniowym
o łącznej ilości minimum 400 lokali mieszkalnych oraz o łącznej wartości minimum 20.000 zł z VAT.
·
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania
zamówienia.
Warunkiem udziału w
postępowaniu jest dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje wymagane przy
wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń oraz sieci gazowych zgodnie z
ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane:
-
minimum 2 osoby na każdą część zamówienia.
Potwierdzenia spełniania w/w warunków Zamawiający dokona
na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6 ZAPROSZENIA
VI.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach,
jakie mają dostarczyć Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w
postępowaniu.
1)
Wykaz usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia, określonym w pkt 5 z załączeniem dowodów (poświadczeń,
referencji), że zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić na druku
zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPROSZENIA.
2)
Wykaz osób, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykaz należy sporządzić na
druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPROSZENIA.
3)
Kserokopie zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje wymagane
przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci
gazowych, pracowników wykonujących przedmiotową usługę.
W przypadku, gdy podmiotem,
na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane jest Zarząd
Budynków Komunalnych w Elblągu, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania
dowodów, o których mowa powyżej.
VII.
Kryteria oceny ofert: cena 100%
VIII.
Opis sposobu obliczenia
ceny:
1.
Ryczałtowa
stawka za kontrolę instalacji gazowej w budynku, w odniesieniu na jeden lokal
(mieszkalny lub użytkowy) pomnożona przez faktyczną ilość lokali do przeglądu
określoną
w Załączniku nr 2 i Załączniku nr 3 do wzoru umowy.
2.
Ryczałtowa
stawka za kontrolę instalacji gazowej w częściach wspólnych nieruchomości,
w odniesieniu na jeden budynek (mieszkalny lub użytkowy) pomnożona przez
faktyczną ilość budynków do przeglądu określoną w Załączniku nr 2 i Załączniku 3 do wzoru umowy.
3.
Ryczałtowa
stawka za przegląd urządzenia gazowego (kotła) w lokalu mieszkalnym, w odniesieniu
na jedno urządzenie (kocioł) pomnożona przez faktyczną ilość urządzeń (kotłów) do
przeglądu określoną w Załączniku nr 2 i Załączniku 3 do wzoru umowy.
4.
Całkowity
koszt brutto należy obliczyć sumując wartości podane w pkt. 1,2,3 zgodnie z
drukiem oferty stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPROSZENIA.
5.
Jednostkowa
cena brutto podana w ofercie nie może ulec zmianie i będzie określona w umowie
w formie ryczałtu.
6.
Jednostkowa
cena brutto zawiera wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu umowy.
IX.
Opis sposobu
przygotowywania oferty
Składana
oferta wykonania zamówienia musi zawierać:
a)
wypełniony
formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPROSZENIA, sporządzona musi być, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do
reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
b)
wymienione w pkt 6
ZAPROSZENIA dokumenty
potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu. Składane w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym
podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy wyżej wymienione
dokumenty zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym
podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym
zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia
zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio
Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Poświadczenia
zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać
również notariusz.
c)
pełnomocnictwo – jeżeli OFERTA
lub inny dokument jest podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do
reprezentowania na zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo przekazuje się w
postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy pełnomocnictwo, zostało sporządzone jako dokument w
postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej dokonuje mocodawca.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej może dokonać również notariusz.
Niezałączenie
wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
X.
Informacje o sposobie
porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub
dokumentów w postępowaniu:
A. Informacje ogólne:
2. Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl
oraz Profilu Nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag.
3. Wymagania techniczne
i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych
kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej OPENNEXUS Sp. z
o.o. pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Występuje limit
objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku
do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować jako zip)
przy maksymalnej wielkości 150 MB.
5. Składając ofertę zaleca
się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć
w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np.
awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z
brakiem np. aktualnej przeglądarki.
6. Za datę przekazania
oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez
kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że
oferta została złożona.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.
8. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictwo,
sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych
na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne), z zastrzeżeniem
formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych.
9. Informacje lub dokumenty, inne niż określone w ppkt 8, przekazywane w
postępowaniu, sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych
na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio
do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o
których mowa w ppkt 2.
B. Złożenie oferty:
2.
Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub
wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie
udzielenia zamówienia publicznego.
3.
Sposób złożenia oferty, opisany został w „Instrukcji dla Wykonawców
platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
5.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.
6.
Do oferty lub wniosku należy dołączyć wszystkie wymagane w
ZAPROSZENIU dokumenty zamówienia
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.
- pobierz wszystkie pliki
dołączone do postępowania na swój komputer,
- wypełnij pliki na swoim
komputerze, a następnie podpisz pliki, które zamierzasz dołączyć do oferty lub
wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym,
- dołącz wszystkie
podpisane pliki do „Formularza składania oferty lub wniosku” na
platformazakupowa.pl,
- po wypełnieniu „Formularza
składania oferty lub wniosku” i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników
należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania” i kliknąć „złóż ofertę”, aby
zakończyć etap składania oferty,
- następnie system zaszyfruje
ofertę lub wniosek wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla zamawiającego do
terminu otwarcia ofert lub złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
7.
Jeżeli dokumenty elektroniczne,
przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w
celu utrzymania w poufności tych informacji, powinny zostać załączone w osobnym
miejscu w kroku 1 składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy
przedsiębiorstwa.
8.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie
wskazanym w pkt VIII ppkt. B,C SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie
zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
9.
Oferta może być złożona tylko do
upływu terminu składania ofert.
10.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert
wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem Formularza składania oferty lub
wniosku.
C. Sposób komunikowania się Zamawiającego
z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)
2. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści
wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit
objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów
przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
„Formularza składania oferty lub wniosku” jako załączniki. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju,
Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy.
XI.
Miejsce i termin
składania i otwarcia ofert.
2. Termin składania ofert upływa
dnia 20 maja 2021 r. o godz. 09:30.
3. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
4. Wykonawca może przed
upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem
Formularza składania oferty lub wniosku. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji
użytkownika” dostępnej na miniPortalu. Sposób złożenia bądź wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji
dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5.
Zamawiający otworzy oferty w dniu 20 maja 2021 r. o godz. 10:00.
6. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie
mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego na platformie zakupowej prowadzonego
postepowania.
7. Otwarcie ofert jest niejawne.
8. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego,
która powoduje brak możliwości otwarcia ofert
w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie
po usunięciu awarii. O zmianie terminu otwarcia ofert Zamawiający
poinformuje na platformie zakupowej prowadzonego postępowania.
9. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert,
udostępni na platformie zakupowej prowadzonego postępowania informację o kwocie,
jaką zamierza przeznaczyć́ na sfinansowanie zamówienia.
10. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni
na platformie zakupowej prowadzonego
postępowania informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty
zostały otwarte;
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
XII.
Osoby uprawnione do porozumiewania
się z Wykonawcą
Anna Zukowska – Dział Administracyjno-Organizacyjny
Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu,
e-mail:
sekretariat@zbk.elblag.pl, tel. 55 221 20 66.
XIII.
Istotne dla stron postanowienia,
które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia.
Określone
we wzorze umowy - ZAŁĄCZNIK NR 2 do
ZAPROSZENIA
XIV.
Informacje dodatkowe.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może
żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po wyznaczonym
terminie nie będzie rozpatrywana.
Złożenie ofert nie musi
skutkować zawarciem umowy.
Zawiadomienie o wyniku postępowania
zostanie zamieszczone przesłane uczestnikom postępowania.
Zarząd Budynków Komunalnych zastrzega sobie prawo do unieważnienia
postępowania bez podania przyczyny.
…………………………………………
Załączniki:
2021-05-21 10:33 | Anna Żukowska | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - w załącznikach do pobrania. |
2021-05-20 09:30 | Komunikat Zamawiającego |
Kwotą
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia: CZĘŚĆ nr 1 - 28.126,66 zł CZĘŚĆ nr 2 - 23.265,70 zł |
Komunikaty