Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 34/DAO/21 Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i urządzeń gazowych w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych

Termin:
Zamieszczenia : 12-05-2021 13:46:00
Składania : 20-05-2021 09:30:00
Otwarcia : 20-05-2021 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

ZAPROSZENIE  

do składania ofert na wykonanie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130.000 złotych

 

w postępowaniu pn.:

 

Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i urządzeń

gazowych w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych

 

Część nr 1: Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i urządzeń gazowych w zasobach administrowanych przez Punkt Obsługi Najemców Nr I znajdujący się przy
ul. Jaśminowej 3-5-7 w Elblągu.

 

Część nr 2: Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i urządzeń gazowych w zasobach administrowanych przez Punkt Obsługi Najemców Nr II znajdujący się przy
ul. Malborskiej 32 w Elblągu.

 

I.          Dane dotyczące Zamawiającego

Zamawiający:  Zarząd Budynków Komunalnych

·            REGON :  002809929

·            kod, miejscowość, województwo:  82-300   Elbląg,   warmińsko – mazurskie

·            ulica, numer:  ul. Ratuszowa 4

·       strona internetowa prowadzonego postępowania – profil nabywcy na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag

·            tel.:   55 221 20 00;    

 

II.          Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego na podstawie ZARZĄDZENIA NR 1/2021 Dyrektora ZBK
z dnia 11.01.2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130.000 złotych
.

 

III.          Opis przedmiotu zamówienia

1)     Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i urządzeń gazowych
w budynkach i lokalach stanowiących wyłączną własność Gminy Miasta Elbląg, administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych.

2)     Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części opisanych poniżej.

Część nr 1:

1.     Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i urządzeń gazowych
w zasobach administrowanych przez Punkt Obsługi Najemców Nr I znajdujący się przy ul. Jaśminowej 3-5-7 w Elblągu.

2.     Wykaz budynków i lokali do przeprowadzenia okresowej kontroli instalacji gazowej został określony
w ZAŁĄCZNIKU nr 2 do ZAPROSZENIA (Załącznik nr 1 do umowy)

Część nr 2:

1.     Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i urządzeń gazowych
w zasobach administrowanych przez Punkt Obsługi Najemców Nr II znajdujący się przy ul. Malborskiej 32 w Elblągu.

2.     Wykaz budynków i lokali do przeprowadzenia okresowej kontroli instalacji gazowej został określony
w ZAŁĄCZNIKU nr 2 do ZAPROSZENIA (Załącznik nr 2 do umowy).

3)     Zakres wykonywania przeglądów instalacji gazowych budynkach i lokalach:

1/   W ramach przeglądów instalacji gazowych należy dokonać:

-           przeglądu piwnic, w których zlokalizowane są instalacje,

-           przeglądu dostępu do zaworów i kurków,

-           sprawdzenia przejść przewodów przez zewnętrzne ściany budynków,

-           sprawdzenia stężenia gazu w piwnicach,

-           kontroli szczelności połączeń gwintowanych i kurków,

-           sprawdzenia stężenia gazu przy pomocy eksplozymetru na górnych piętrach w budynkach wyposażonych w sanitarne kanały zbiorcze,

-           sprawdzenia stężenia gazu we wnękach gazomierzy, szczelności połączeń i stanu gazomierza,

-           sprawdzenia stanu wewnętrznej instalacji gazowej i aparatów gazowych w lokalach, prawidłowości ich działania i przebiegu procesu spalania gazu,

-           sprawdzenia stanu elastycznych podłączeń przyborów gazowych pod kątem zgodności
z wymaganymi atestami,

-           pomalowania przewodów instalacji gazowej w piwnicach na kolor żółty.

2/   Dla budynków mieszkalnych użytkowanych powyżej 15 lat, należy oprócz czynności wymienionych w pkt. 1 wykonać uproszczoną próbę szczelności.

3/   Przegląd instalacji gazowych należy wykonać wg:

-      ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane,

-      Wytycznych Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego z dnia 12 kwietnia 2002 roku
w sprawie wykonania przeglądów instalacji gazowej w wielorodzinnych budynkach mieszkalnych zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej,

-      Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,

-      Polską Normą PN-M-34507 z listopada 2002 roku i innymi obowiązującym przepisami.

4/   Z przeprowadzonego przeglądu instalacji gazowej należy sporządzić protokół, który należy przedłożyć Zamawiającemu w dniu odbioru usługi. Protokół powinien zawierać m.in.:

-      datę wykonania przeglądu,

-      nr protokołu,

-      oznaczenie obiektu objętego przeglądem tj. adres, numer budynku, numer lokalu,

-      ilość mieszkań, lokali użytkowych, klatek schodowych,

-      dane techniczne urządzeń użytych do oględzin i dokonania pomiarów wraz z informacją w zakresie spełnienia przez nie wymaganych przepisów prawa i norm,

-      miejsce lokalizacji kurków głównych i gazomierzy wraz z ich oceną,

-      ilość pionów wraz z oceną instalacji gazowej,

-      ilość przyłączy do budynku

-      ocena rurociągów w piwnicach i częściach wspólnych nieruchomości,

-      wynik pomiarów dla poszczególnych punktów w lokalach (pozytywny/ negatywny),

-      ocena zgodności i szczelności instalacji gazowej z przepisami,

-      wykaz usterek i nieprawidłowości, określenie zaleceń pokontrolnych,

-      informacja o dopuszczeniu do bądź braku dopuszczenia instalacji do dalszej eksploatacji,

-      wskazanie daty wykonania kolejnego przeglądu.

5/   Protokół z dokonanej oceny stanu technicznego instalacji podpisuję odpowiednio: jedna osoba posiadająca co najmniej uprawnienia dozorowe oraz jedna osoba posiadająca najmniej uprawnienia eksploatacyjne. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oryginał protokołu Zamawiającemu. Wzory protokołów określono w Załącznikach 4ai 4b do wzoru umowy.

 

4)     Zakres wykonywania przeglądów urządzeń gazowych w lokalach mieszkalnych:

1)   W ramach przeglądu należy w szczególności dokonać:

-      kontroli części spalinowych kotla i podzespołów,

-      kontroli i czyszczenia palnika,

-      kontroli i czyszczenia filtrów wody i filtra gazu,

-      kontroli czujników,

-      kontroli i sprawdzenia ciśnienia wstępnego w naczyniu wzbiorczym,

-      czyszczenia i konserwacji wymiennika ciepła,

-      sprawdzenia stanu pompy obiegowej, zabezpieczeń i regulatorów,

-      sprawdzenia szczelności instalacji odprowadzającej spaliny,

-      sprawdzenia instalacji gazowej i ścieżki gazowej w kotle,

-      sprawdzenia szczelności przepustów kablowych w obudowie urządzenia,

-      analizy gazów spalinowych,

2)   Z przeprowadzonego przeglądu należy sporządzić protokół, według wzoru określonego
w Załączniku nr 4c do wzoru umowy.

3)   Protokół z dokonanej oceny stanu technicznego instalacji podpisuję odpowiednio: jedna osoba posiadająca co najmniej uprawnienia dozorowe oraz jedna osoba posiadająca najmniej uprawnienia eksploatacyjne. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oryginał protokołu Zamawiającemu.

4)   Przegląd należy wykonać wg:

-      ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane,

-      Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,

 

IV.          Termin wykonania zamówienia dla każdej części:

§  data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia

§  data zakończenia: 90 dni od daty udzielenia zamówienia

 

W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na dwie części zamówienia termin realizacji zamówienia dla dwóch części to 90 dni od daty udzielenia zamówienia.

 

 

 

 

V.          Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:

·       posiadania wiedzy i doświadczenia

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w sposób należyty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, trzech usług, polegających na przeprowadzaniu okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w lokalach i częściach wspólnych budynku oraz urządzeń gazowych, na zasobie wielomieszkaniowym o łącznej ilości minimum 400 lokali mieszkalnych oraz o łącznej wartości minimum 20.000 zł z VAT.

·       dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń oraz sieci gazowych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane:

- minimum 2 osoby na każdą część zamówienia.

 

Potwierdzenia spełniania w/w warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6 ZAPROSZENIA 

 

VI.          Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

1)   Wykaz usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, określonym w pkt 5 z załączeniem dowodów (poświadczeń, referencji), że zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPROSZENIA.

2)   Wykaz osób, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPROSZENIA.

3)   Kserokopie zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci gazowych, pracowników wykonujących przedmiotową usługę.

 

W przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane jest Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

 

VII.          Kryteria oceny ofert: cena 100%

 

VIII.          Opis sposobu obliczenia ceny:

1.   Ryczałtowa stawka za kontrolę instalacji gazowej w budynku, w odniesieniu na jeden lokal (mieszkalny lub użytkowy) pomnożona przez faktyczną ilość lokali do przeglądu określoną
w Załączniku nr 2 i Załączniku nr 3 do wzoru umowy.

2.   Ryczałtowa stawka za kontrolę instalacji gazowej w częściach wspólnych nieruchomości,
w odniesieniu na jeden budynek (mieszkalny lub użytkowy) pomnożona przez faktyczną ilość budynków do przeglądu określoną w Załączniku nr 2  i Załączniku 3 do wzoru umowy.

3.   Ryczałtowa stawka za przegląd urządzenia gazowego (kotła) w lokalu mieszkalnym, w odniesieniu na jedno urządzenie (kocioł) pomnożona przez faktyczną ilość urządzeń (kotłów) do przeglądu określoną w Załączniku nr 2 i Załączniku 3 do wzoru umowy.

4.   Całkowity koszt brutto należy obliczyć sumując wartości podane w pkt. 1,2,3 zgodnie z drukiem oferty stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPROSZENIA.

5.   Jednostkowa cena brutto podana w ofercie nie może ulec zmianie i będzie określona w umowie
w formie ryczałtu.

6.   Jednostkowa cena brutto zawiera wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu umowy.

 

IX.          Opis sposobu przygotowywania oferty

Składana oferta wykonania zamówienia musi zawierać:

a)      wypełniony formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPROSZENIA, sporządzona musi być, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

b)      wymienione w pkt 6 ZAPROSZENIA dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu. S
kładane w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy wyżej wymienione dokumenty zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.

c)       pełnomocnictwo – jeżeli OFERTA lub inny dokument jest podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo.

Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

W przypadku gdy pełnomocnictwo, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca.

Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.

 

 Niezałączenie wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

 

X.          Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów w postępowaniu:

A. Informacje ogólne:

1.      Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

2.      Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl oraz Profilu Nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag.

3.      Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej OPENNEXUS Sp. z o.o. pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.

4.      Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować jako zip) przy maksymalnej wielkości 150 MB.

5.      Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć
w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki.

6.      Za datę przekazania oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.

7.      Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.

8.      Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictwo, sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.

9.      Informacje lub dokumenty, inne niż określone w ppkt 8, przekazywane w postępowaniu, sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ppkt 2.

 

B. Złożenie oferty:

1.      Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania „Formularza składania oferty lub wniosku” wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od zamawiającego w systemie lub wycofania oferty lub wniosku bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.

2.      Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

3.      Sposób złożenia oferty, opisany został w „Instrukcji dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

4.      Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

5.      Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.

6.      Do oferty lub wniosku należy dołączyć wszystkie wymagane w ZAPROSZENIU dokumenty zamówienia
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.

-     pobierz wszystkie pliki dołączone do postępowania na swój komputer,

-     wypełnij pliki na swoim komputerze, a następnie podpisz pliki, które zamierzasz dołączyć do oferty lub wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,

-     dołącz wszystkie podpisane pliki do „Formularza składania oferty lub wniosku” na platformazakupowa.pl,

-     po wypełnieniu „Formularza składania oferty lub wniosku” i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania” i kliknąć „złóż ofertę”, aby zakończyć etap składania oferty,

-     następnie system zaszyfruje ofertę lub wniosek wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla zamawiającego do terminu otwarcia ofert lub złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,

7.      Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, powinny zostać załączone w osobnym miejscu w kroku 1 składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa.

8.      Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w pkt VIII ppkt. B,C SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.

9.      Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.

10.    Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku.

 

C.  Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)

1.       Komunikacja w postępowaniu w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość”.

2.       Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.

3.       Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

 

XI.          Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.  

1.   Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl.

2.   Termin składania ofert upływa dnia 20 maja 2021 r. o godz. 09:30.

3.   Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.

4.   Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu. Sposób złożenia bądź wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

5.   Zamawiający otworzy oferty w dniu 20 maja 2021 r. o godz. 10:00.

6.   Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego na platformie zakupowej prowadzonego postepowania.

7.   Otwarcie ofert jest niejawne.

8.   W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert
w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. O zmianie terminu otwarcia ofert
Zamawiający poinformuje na platformie zakupowej prowadzonego postępowania.

9.   Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na platformie zakupowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć́ na sfinansowanie zamówienia.

10. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na platformie zakupowej prowadzonego postępowania informacje o:

1)   nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;

2)   cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

 

XII.          Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcą

Anna Zukowska – Dział Administracyjno-Organizacyjny Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu,

e-mail: sekretariat@zbk.elblag.pl, tel. 55 221 20 66.

 

XIII.          Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia.

Określone we wzorze umowy  - ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPROSZENIA

 

 

XIV.          Informacje dodatkowe.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po wyznaczonym terminie nie będzie rozpatrywana.

Złożenie ofert nie musi skutkować zawarciem umowy.

Zawiadomienie o wyniku postępowania zostanie zamieszczone przesłane uczestnikom postępowania.

Zarząd Budynków Komunalnych zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 

 

 

 

 

                                                                                            …………………………………………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

  1. ZAŁĄCZNIK NR 1- Formularz Oferta
  2. ZAŁĄCZNIK NR 2 - Wzór umowy
  3. ZAŁĄCZNIK Nr 3 - WYKAZ USŁUG
  4. ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ OSÓB

 

 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAPROSZENIE.pdf pdf 2397.82 2021-05-12 13:46:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_1_do_ZAPROSZENIA.doc doc 88.5 2021-05-12 13:46:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_2_do_ZAPROSZENIA.pdf pdf 343.23 2021-05-12 13:46:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_3_do_ZAPROSZENIA.doc doc 39.5 2021-05-12 13:46:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_NR_4_do_ZAPROSZENIA.doc doc 41.5 2021-05-12 13:46:00 Postępowanie
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 333.3 2021-05-21 10:33:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-21 10:33 Anna Żukowska Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - w załącznikach do pobrania.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-05-20 09:30 Komunikat Zamawiającego Kwotą jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
CZĘŚĆ nr 1 - 28.126,66 zł CZĘŚĆ nr 2 - 23.265,70 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część 1 Wykonanie przeglądów instalacji gazowej i urządzeń PON I 1 usługa - (0)
2 Część 2 Wykonanie przeglądów instalacji gazowej i urządzeń PON II 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Termin zapłaty za przedmiot umowy ustala się do 30 dni od daty dostarczenia dokumentów rozliczeniowych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 90 dni od daty udzielenia zamówienia na każda część zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 675