Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGK 271.2.2021 Odnowa drogi gminnej w m. Leżachów dz. nr 600 w km 0+000-0+850

Termin:
Zamieszczenia : 11-05-2021 13:34:00
Składania : 26-05-2021 10:00:00
Otwarcia : 26-05-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWD droga Leżachów.docx docx 75.19 2021-05-11 13:34:00 Postępowanie
Przedmiar robót- droga Leżachów.pdf pdf 87.56 2021-05-11 13:34:00 Postępowanie
Ogłoszenie droga Leżachów.pdf pdf 515.61 2021-05-11 13:34:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - Projekt umowy.docx docx 54.12 2021-05-11 13:34:00 Postępowanie
Zal._nr_3_do_SIWZ_Wzor_formularza_ofertowego.doc doc 83 2021-05-11 13:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ- oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia.docx docx 26.72 2021-05-11 13:34:00 Postępowanie
Zal._nr_5_do_SIWZ_Oswiadczenie_o_spelnieniu_warunko_udzialu_w_postepowaniu.doc doc 50 2021-05-11 13:34:00 Postępowanie
Zal._nr_6_do_SIWZ_Wzor_oswiadczenia_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej-1.doc doc 56.5 2021-05-11 13:34:00 Postępowanie
Zal._nr_7_do_SIWZ_Wzor_wykazu_osob.doc doc 54.5 2021-05-11 13:34:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 12.28 2021-05-26 12:06:29 Publiczna wiadomość
Wezwanie do uzupełnienia dokumentacji.docx docx 11.95 2021-05-28 09:40:48 Publiczna wiadomość
Wybór Wykonawcy dr. Leżachów.pdf pdf 102.14 2021-06-02 13:40:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-02 13:40 Andrzej Czyż Informacja z oceny złożonych ofert i wyboru wykonawcy

Wybór Wykonawcy dr. [...].pdf

2021-05-28 09:40 Andrzej Czyż Wezwanie do uzupełnienia dokumentacji

Wezwanie do uzupełni [...].docx

2021-05-26 12:06 Andrzej Czyż Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].docx

2021-05-20 16:21 Andrzej Czyż Wyjaśnienie treści SWZ - Odnowa drogi gminnej w m. Leżachów dz. nr 600 w km 0+000-0+850"

Dzień dobry
W związku z ogłoszeniem przetargu Odnowa drogi gminnej w m. Leżachów dz. nr 600 w km 0+000-0+850” zwracam się z pytaniem czy zostanie spełniony warunek udziału w postepowaniu
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Punkt 2

Jeśli wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji co najmniej jedna osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy która posiada uprawnienia i kwalifikacje: kierownika budowy w specjalności drogowej

Odpowiedź:
Wykonawca na czas wykonywania zamówienia będzie na podstawie umowy o pracę, cywilnoprawnej lub z prowadzącym działaność gospodarczą miał podpisana umowę na realizacje nadzoru w/w postępowania.
2021-05-20 16:18 Andrzej Czyż Wyjaśnienie treści SWZ - Odnowa drogi gminnej w m. Leżachów dz. nr 600 w km 0+000-0+850"

Dzień dobry.
Proszę o wyjaśnienie
1) rozbieżności pomiędzy okresem gwarancji zapisanym w SWZ od 24 do 36 miesięcy a zapisem w formularzu ofertowym (w przypisie nr 3) od 24 do 60 miesięcy.

2) znaczenia zapisu w formularzu ofertowym w części C punkt drugi.
(uwaga: w przypadku braku wskazania ilości dni Zamawiający przyjmie że Wykonawca nie oferuje usuwania awarii i/lub błędów w wymaganym czasie i ofertę odrzuci).

3)znaczenia zapisu w formularzu ofertowym

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE POSTANOWIEŃ TREŚCI SIWZ.
7. W przypadku udzielenia nam zamówienia, zobowiązuję/my się, do realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem co najmniej osób wskazanych w wykazie osób, składanym, na wezwanie Zamawiającego, celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

Witam
1. Przytoczony zapis w formularzu ofertowym małym drukiem w uwagach nie jest wiążący. SWD za okres gwarancji w pkt. 4.4 określa przedział od 24 do 36 miesięcy i te wartości należy brać pod uwagę w ofercie
2. Jeżeli chodzi o pytanie drugie dotyczy to osoby Kierownika robót o którym już pisałem.
Pozdrawiam
A. Czyż
2021-05-20 16:16 Andrzej Czyż Dotyczy:

Odnowa drogi gminnej w m. Leżachów dz. nr 600 w km 0+000-0+850

Pytanie nr 1:

W związku z ogłoszoną w środę 11 marca 2020 przez Światową Organizację Zdrowia pandemią choroby COVID-19 nastąpiło wejście w życie regulacji prawnych wprowadzających szczególne środki na czas pandemii, tj. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. 2020 poz. 491), zmienionego następnie Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 marca 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. 2020 poz. 522) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 25 marca 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. 2020 poz. 531) w związku z pandemią wirusa COVID-19. Ponadto dniu 25 marca 2020 r. weszły w życie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie:
- szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,
- zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, które zawiesza funkcjonowanie placówek oświatowych w okresie do 10 kwietnia 2020 r. z możliwością jego przedłużenia.
Jednocześnie stały wzrost przypadków zachorowań na COVID-19 wprowadza konieczność stałego monitorowania i dostosowywania się do środków zapobiegawczych wprowadzanych przez Rząd Rzeczypospolitej Polskiej, co w najbliższym czasie może mieć bezpośredni wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw, w tym naszej spółki.
W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 na terenach zagrożonych mogą zostać zastosowane takie działania jak: blokady komunikacyjne i ograniczenia transportu, zamykanie całych miast, stref gospodarczych czy zakładów przemysłowych. Nie można wykluczyć, że podobne działania będą miały miejsce na terytorium Polski. To z kolei może wpłynąć negatywnie na współpracę z podwykonawcami, dostawcami, projektantami itp. Wykonawca wskazuje, że powyższa sytuacja w dalszej perspektywie – której ramy czasowe na dzień składania oferty pozostają nieznane - może spowodować istotne problemy z wykonaniem umowy oraz jej ewentualnych terminów pośrednich w terminach określonych umownie. W związku z powyższym Wykonawca zapytuje, czy Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia czasu na ukończenie wykonania umowy, jak również wydłużenie czasu na wykonanie terminów pośrednich w przypadku wykazania przez Wykonawcę przeszkód w realizacji Umowy związanych z pandemią COVID-19? Jakich dowodów będzie oczekiwał Zamawiający w celu wykazania powyższych okoliczności?
Pytanie nr 2:

W związku z ogłoszoną w środę 11 marca 2020 przez Światową Organizację Zdrowia pandemią choroby COVID-19 nastąpiło wejście w życie regulacji prawnych wprowadzających szczególne środki na czas pandemii, tj. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. 2020 poz. 491), zmienionego następnie Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 marca 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. 2020 poz. 522) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 25 marca 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. 2020 poz. 531) w związku z pandemią wirusa COVID-19. Ponadto dniu 25 marca 2020 r. weszły w życie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie:
- szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,
- zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, które zawiesza funkcjonowanie placówek oświatowych w okresie do 10 kwietnia 2020 r. z możliwością jego przedłużenia.
Jednocześnie stały wzrost przypadków zachorowań na COVID-19 wprowadza konieczność stałego monitorowania i dostosowywania się do środków zapobiegawczych wprowadzanych przez Rząd Rzeczypospolitej Polskiej, co w najbliższym czasie może mieć bezpośredni wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw, w tym naszej Spółki.
W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 na terenach zagrożonych mogą zostać zastosowane takie działania jak: blokady komunikacyjne i ograniczenia transportu, zamykanie całych miast, stref gospodarczych czy zakładów przemysłowych. Nie można wykluczyć, że podobne działania będą miały miejsce na terytorium Polski. To z kolei może wpłynąć negatywnie na współpracę z podwykonawcami, dostawcami, projektantami itp., a także wzrost cen produktów, usług i kosztów siły roboczej, którego rozmiarów nie sposób przewidzieć w momencie składania oferty. Wykonawca wskazuje, że powyższa sytuacja w dalszej perspektywie może spowodować istotne i nadzwyczajny wzrost kosztów wykonania umowy, co może narazić Wykonawcę na istotne straty. W związku z powyższym Wykonawca zapytuje, czy Zamawiający przewiduje możliwość podwyższenia wynagrodzenia z tytułu wykonania Umowy i w jakim zakresie w przypadku wykazania przez Wykonawcę istotnego wzrostu kosztów realizacji Umowy związanych z pandemią COVID-19? Jakich dowodów będzie oczekiwał Zamawiający w celu wykazania powyższych okoliczności?

W odpowiedzi na Państwa pytanie kieruję do Ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw a w szczególności do art. 15 r

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 782