Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-05-2021 13:34:00 |
Składania : | 26-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-05-2021 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-06-02 13:40 | Andrzej Czyż | Informacja z oceny złożonych ofert i wyboru wykonawcy |
2021-05-28 09:40 | Andrzej Czyż | Wezwanie do uzupełnienia dokumentacji |
2021-05-26 12:06 | Andrzej Czyż | Informacja z otwarcia ofert |
2021-05-20 16:21 | Andrzej Czyż |
Wyjaśnienie
treści
SWZ
-
Odnowa
drogi
gminnej
w
m.
Leżachów
dz.
nr
600
w
km
0+000-0+850" Dzień dobry W związku z ogłoszeniem przetargu Odnowa drogi gminnej w m. Leżachów dz. nr 600 w km 0+000-0+850” zwracam się z pytaniem czy zostanie spełniony warunek udziału w postepowaniu 6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Punkt 2 Jeśli wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji co najmniej jedna osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy która posiada uprawnienia i kwalifikacje: kierownika budowy w specjalności drogowej Odpowiedź: Wykonawca na czas wykonywania zamówienia będzie na podstawie umowy o pracę, cywilnoprawnej lub z prowadzącym działaność gospodarczą miał podpisana umowę na realizacje nadzoru w/w postępowania. |
2021-05-20 16:18 | Andrzej Czyż |
Wyjaśnienie
treści
SWZ
-
Odnowa
drogi
gminnej
w
m.
Leżachów
dz.
nr
600
w
km
0+000-0+850" Dzień dobry. Proszę o wyjaśnienie 1) rozbieżności pomiędzy okresem gwarancji zapisanym w SWZ od 24 do 36 miesięcy a zapisem w formularzu ofertowym (w przypisie nr 3) od 24 do 60 miesięcy. 2) znaczenia zapisu w formularzu ofertowym w części C punkt drugi. (uwaga: w przypadku braku wskazania ilości dni Zamawiający przyjmie że Wykonawca nie oferuje usuwania awarii i/lub błędów w wymaganym czasie i ofertę odrzuci). 3)znaczenia zapisu w formularzu ofertowym OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE POSTANOWIEŃ TREŚCI SIWZ. 7. W przypadku udzielenia nam zamówienia, zobowiązuję/my się, do realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem co najmniej osób wskazanych w wykazie osób, składanym, na wezwanie Zamawiającego, celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Witam 1. Przytoczony zapis w formularzu ofertowym małym drukiem w uwagach nie jest wiążący. SWD za okres gwarancji w pkt. 4.4 określa przedział od 24 do 36 miesięcy i te wartości należy brać pod uwagę w ofercie 2. Jeżeli chodzi o pytanie drugie dotyczy to osoby Kierownika robót o którym już pisałem. Pozdrawiam A. Czyż |
2021-05-20 16:16 | Andrzej Czyż |
Dotyczy:
Odnowa drogi gminnej w m. Leżachów dz. nr 600 w km 0+000-0+850 Pytanie nr 1: W związku z ogłoszoną w środę 11 marca 2020 przez Światową Organizację Zdrowia pandemią choroby COVID-19 nastąpiło wejście w życie regulacji prawnych wprowadzających szczególne środki na czas pandemii, tj. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. 2020 poz. 491), zmienionego następnie Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 marca 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. 2020 poz. 522) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 25 marca 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. 2020 poz. 531) w związku z pandemią wirusa COVID-19. Ponadto dniu 25 marca 2020 r. weszły w życie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie: - szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, - zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, które zawiesza funkcjonowanie placówek oświatowych w okresie do 10 kwietnia 2020 r. z możliwością jego przedłużenia. Jednocześnie stały wzrost przypadków zachorowań na COVID-19 wprowadza konieczność stałego monitorowania i dostosowywania się do środków zapobiegawczych wprowadzanych przez Rząd Rzeczypospolitej Polskiej, co w najbliższym czasie może mieć bezpośredni wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw, w tym naszej spółki. W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 na terenach zagrożonych mogą zostać zastosowane takie działania jak: blokady komunikacyjne i ograniczenia transportu, zamykanie całych miast, stref gospodarczych czy zakładów przemysłowych. Nie można wykluczyć, że podobne działania będą miały miejsce na terytorium Polski. To z kolei może wpłynąć negatywnie na współpracę z podwykonawcami, dostawcami, projektantami itp. Wykonawca wskazuje, że powyższa sytuacja w dalszej perspektywie – której ramy czasowe na dzień składania oferty pozostają nieznane - może spowodować istotne problemy z wykonaniem umowy oraz jej ewentualnych terminów pośrednich w terminach określonych umownie. W związku z powyższym Wykonawca zapytuje, czy Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia czasu na ukończenie wykonania umowy, jak również wydłużenie czasu na wykonanie terminów pośrednich w przypadku wykazania przez Wykonawcę przeszkód w realizacji Umowy związanych z pandemią COVID-19? Jakich dowodów będzie oczekiwał Zamawiający w celu wykazania powyższych okoliczności? Pytanie nr 2: W związku z ogłoszoną w środę 11 marca 2020 przez Światową Organizację Zdrowia pandemią choroby COVID-19 nastąpiło wejście w życie regulacji prawnych wprowadzających szczególne środki na czas pandemii, tj. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. 2020 poz. 491), zmienionego następnie Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 marca 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. 2020 poz. 522) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 25 marca 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. 2020 poz. 531) w związku z pandemią wirusa COVID-19. Ponadto dniu 25 marca 2020 r. weszły w życie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie: - szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, - zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, które zawiesza funkcjonowanie placówek oświatowych w okresie do 10 kwietnia 2020 r. z możliwością jego przedłużenia. Jednocześnie stały wzrost przypadków zachorowań na COVID-19 wprowadza konieczność stałego monitorowania i dostosowywania się do środków zapobiegawczych wprowadzanych przez Rząd Rzeczypospolitej Polskiej, co w najbliższym czasie może mieć bezpośredni wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw, w tym naszej Spółki. W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 na terenach zagrożonych mogą zostać zastosowane takie działania jak: blokady komunikacyjne i ograniczenia transportu, zamykanie całych miast, stref gospodarczych czy zakładów przemysłowych. Nie można wykluczyć, że podobne działania będą miały miejsce na terytorium Polski. To z kolei może wpłynąć negatywnie na współpracę z podwykonawcami, dostawcami, projektantami itp., a także wzrost cen produktów, usług i kosztów siły roboczej, którego rozmiarów nie sposób przewidzieć w momencie składania oferty. Wykonawca wskazuje, że powyższa sytuacja w dalszej perspektywie może spowodować istotne i nadzwyczajny wzrost kosztów wykonania umowy, co może narazić Wykonawcę na istotne straty. W związku z powyższym Wykonawca zapytuje, czy Zamawiający przewiduje możliwość podwyższenia wynagrodzenia z tytułu wykonania Umowy i w jakim zakresie w przypadku wykazania przez Wykonawcę istotnego wzrostu kosztów realizacji Umowy związanych z pandemią COVID-19? Jakich dowodów będzie oczekiwał Zamawiający w celu wykazania powyższych okoliczności? W odpowiedzi na Państwa pytanie kieruję do Ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw a w szczególności do art. 15 r |
Komunikaty