Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PB.370.2.2021 Zakup i dostawa odzieży roboczej - spodni dla pracowników zatrudnionych na stanowisku kontroler – rewizor w ZTM w Lublinie.

Deadlines:
Published : 11-05-2021 10:59:00
Placing offers : 18-05-2021 09:00:00
Offers opening : 18-05-2021 09:10:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego - Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie - w trybie zapytania ofertowego zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej – spodni na potrzeby ZTM w Lublinie. Całość zakupu i dostawy spodni nastąpi zgodnie z poniższą specyfikacją zawartą w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

-merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 81 466 29 00 w 135. Termin na zadawanie pytań: do 14 maja 2021 r. włącznie. Zamawiający udzieli odpowiedzi na zapytania nadesłane w ramach niniejszego postępowania najpóźniej na dwa dni przed upływem terminu składania ofert.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.


UWAGA! W załączniku nr 1 do umowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia należy wpisać cenę jednostkową netto, natomiast wartość netto, wartość brutto oraz wartości za całość przedmiotu zamówienia zostaną wyliczone automatycznie.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zal_nr_1_Szczegolowy_opis_przedmiotu_zamowienia.pdf pdf 44.16 2021-05-11 10:59:00 Proceeding
zal_nr_3_informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych.pdf pdf 735.38 2021-05-11 10:59:00 Proceeding
Zapytanie_ofertowe_podpisany.pdf pdf 1211.91 2021-05-11 10:59:00 Proceeding
Zapytanie_ofertowe_tekstowy.pdf pdf 78.18 2021-05-11 10:59:00 Proceeding
Zal_nr_1_do_Formularza_oferty.ods ods 22.17 2021-05-11 10:59:00 Criterion
Zal_nr_1_do_Formularza_oferty.pdf pdf 41.17 2021-05-11 10:59:00 Criterion
Zal_nr_1_Formularz oferty.odt odt 24.84 2021-05-11 10:59:00 Criterion
Zal_nr_1_Formularz oferty.pdf pdf 82.4 2021-05-11 10:59:00 Criterion
Zal_nr_2_Wzor_umowy.pdf pdf 81.08 2021-05-11 10:59:00 Criterion
Kwota_jaka_zam_zamierza_przez_na_sfinansowanie_zamowienia tekstowy.pdf pdf 212.3 2021-05-18 09:00:00 Public message
Kwota_jaka_zam_zamierza_przez_na_sfinansowanie_zamowienia podpisany.pdf pdf 300.03 2021-05-18 09:00:00 Public message

Announcements

2021-05-18 09:00 Buyer message Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 674,82 zł brutto.

Kwota_jaka_zam_zamie [...].pdf

Kwota_jaka_zam_zamie [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wartosc za całość przedmiotu zamówienia - 1 pc. Zarząd Transportu Miejskiego
Nałęczowska 14
20-701, Lublin
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2572 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Zal_nr_1_do_Formular [...].ods

Zal_nr_1_do_Formular [...].pdf

Zal_nr_1_Formularz o [...].odt

Zal_nr_1_Formularz o [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 31.12.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wzór umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required

Zal_nr_2_Wzor_umowy. [...].pdf

(0)
(0)

The number of page views: 305