Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 042.27.16.2017.JN Wykonanie audytu ex-post dla budynku Wodociągowa 17 na koniec projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku publicznego położonego przy ul. Wodociągowej 17 w Giżycku”

Jagoda Żelisko
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 04-05-2021 15:13:00
Składania : 10-05-2021 11:00:00
Otwarcia : 10-05-2021 11:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny lub przesłanie skanu .


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



Zapytanie Ofertowe

Wykonanie audytu ex-post dla budynku Wodociągowa 17  na koniec projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku publicznego położonego przy ul. Wodociągowej 17 w Giżycku”

 

 

I.                    POSTANOWIENIA OGÓLNE:

1.       Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zdania kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 PLN netto, zatem zamówienie jest realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego. Postępowanie prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

2.      Zamawiający zastrzega sobie prawo:

a)       odwołania zapytania bez podania przyczyn, odstąpienie od rozstrzygnięcia, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie, w tym do terminu otwarcia ofert może zmienić warunki zapytania informując o tym zainteresowane strony poprzez wysłanie treści drogą e-mailową oraz na Platformie Zakupowej Urzędu Miejskiego w Giżycku. W sytuacji, gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty.

b)      żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie zapytania.

c)      wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.    

II.                  NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Miejska Giżycko

Aleja 1 Maja 14

11-500 Giżycko

NIP: 845 19 51 457

tel.: 87 732 41 11

adres e-mail: urzad@gizycko.pl

III.                OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.      Wykonanie usługi polega na sporządzeniu audytu ex-post na koniec realizacji projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku publicznego położonego przy ul. Wodociągowej 17 w Giżycku” jako dokumentu potwierdzającego zrealizowanie wskaźników. Wskaźnik powierzchnia użytkowa budynku 2285,00 m2.

2.      Podstawowy zakres obejmuje:

a)      Sporządzenie audytu ex-post wraz z efektem ekologicznym,

b)      Obliczenie następujących wskaźników wskazanych we wniosku o dofinansowanie na podstawie zrealizowanych robót m.in.:

- Powierzchnia użytkowa budynków poddanych termomodernizacji (m2)

- Szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych (tony równoważnika CO2/rok)

- Ilość zaoszczędzonej energii cieplnej  (GJ/rok)

- Zmniejszenie rocznego zużycia energii pierwotnej w budynkach publicznych (kWh/rok)

- Zmniejszenie zużycia energii końcowej w wyniku realizacji projektów (GJ/rok)

c)      Dokonanie analizy ewentualnych rozbieżności między audytem ex-ante (audytem energetycznym), ex-post oraz wnioskiem o dofinansowanie wraz z szczegółowym opisaniem różnic i opracowaniem wniosków

3.   Audyt ex-post należy wykonać w 2 egz. papierowych oraz wersji elektronicznej przez osobę/-y uprawnioną/-ne do sporządzania audytów energetycznych, tj. wpisanymi na listę audytorów energetycznych lub z uprawnieniami budowlanymi.

Wersję papierową należy przekazać do siedziby Zamawiającego.

Wersję elektroniczną wszystkich opracowań należy dostarczyć na adres e-mail: jagoda.nowicka@gizycko.pl  w postaci nieedytowalnej .pdf, w tym skan z podpisami osoby/osób uprawnionej/-ych do sporządzania audytów energetycznych oraz w wersji edytowalnej – dopuszczalne formaty tekstowe: .doc, .docx, .rtf, rysunkowe: .dwg/.dxf (w wersji nie nowszej niż 2009r.).

 

W zawiązku z realizację projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 przy opracowywaniu dokumentu należy uwzględnić wytyczne konkursowe projektu w ramach naboru RPWM.04.03.01-IZ.00-28-001/16 oraz umowę o dofinansowanie wraz z jego załącznikami, w tym w szczególności z zapisami wniosku o dofinansowanie. 

 

IV.               OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.                  Oferta cenowa powinna być złożona na formularzu Zamawiającego - załącznik nr 1.

2.         Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

 

V.                 TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin realizacja zamówienia:

25 maja 2021 r. wersja ostateczna dokumentu dostarczona drogą e-mail na adres: jagoda.nowicka@gizycko.pl

28 maja 2021 r. wersja papierowa dokumentu dostarczona na adres:

Urząd Miejski w Giżycku, Aleja 1 Maja 14 11-500 Giżycko z dopiskiem:

„Biuro Projektów - audyt ex-post na koniec realizacji projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku publicznego położonego przy ul. Wodociągowej 17 w Giżycku”.

 

VI.               KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Oferenta – 100 pkt.

 

Kryterium: cena  za wykonanie  100 pkt.

Cp = Co/ Cb x 100 pkt.

Cp - ilość punktów badanej ceny oferty

Co - cena oferty najniższej

Cb - cena oferty badanej

Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5  i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.

 

VII.             OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI I ZASADY POROZUMIEWANIA SIĘ

Osoby uprawnione do kontaktów:

 

Jagoda Nowicka – kierownik Biura Projektów

Telefon 87 732 41 55

e-mail: jagoda.nowicka@gizycko.pl

 

VIII.           MIEJSCE , TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIE OFERTY

1.      Ofertę należy składać do 10.05.2021 r. do godziny 11.00 za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko lub na adres e-mail:  jagoda.nowicka@gizycko.pl  – załącznik nr 1 do zapytania

2.      Oferta wysłana drogą e-mail powinna zawierać tytuł – „Oferta – Wykonanie audytu ex-post dla budynku Wodociągowa 17  na koniec projektu”

3.      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

IX.                SPOSÓB INFORMOWANIA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Planowane rozstrzygnięcie postępowania-  do 11.05.2021r. do godz. 14.00

O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mailowy z którego wysłana została oferta oraz na Platformie Zakupowej Urzędu Miejskiego w Giżycku.

 

X.                  INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH:

1.    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,  informuję że:

1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14,
11-500 Giżycko;

2)    Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Katarzyna Furmaniak, e - mail: dpo@gizycko.pl

2.    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.

3.   Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.

4.    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

5.   Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

6.    W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:

1)      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

3)      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

4)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

7.    Nie przysługuje Pani/Panu:

1)      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2)      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

3)      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

*   Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu  przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
projekt umowy.docx docx 49.6 2021-05-04 15:13:12 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 129.27 2021-05-04 15:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - oferta cenowa.pdf pdf 32.49 2021-05-04 15:13:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert audyt Wodociągowa 17 10.05.2021.pdf pdf 43.67 2021-05-10 15:47:51 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 40.81 2021-05-11 10:53:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-11 10:53 Jagoda Żelisko Szanowni Państwo, w nawiązaniu do postępowania na Wykonanie audytu ex-post dla budynku Wodociągowa 17 na koniec projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku publicznego położonego przy ul. Wodociągowej 17 w Giżycku”, Zamawiający przekazuje w załączeniu informację z wyboru ofert. Z poważaniem, Jagoda Nowicka Biuro Projektów Urząd Miejski w Giżycku

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-05-10 15:47 Sylwia Nowak Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do postępowania na Wykonanie audytu ex-post dla budynku Wodociągowa 17 na koniec projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku publicznego położonego przy ul. Wodociągowej 17 w Giżycku”, Zamawiający przekazuje w załączeniu informację z otwarcia ofert.
Z poważaniem, Sylwia Nowak
Biuro Projektów
Urząd Miejski w Giżycku

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Audyt ex-post dla budynku Wodociągowa 17 w Giżycku Wykonanie usługi polegającej na sporządzeniu audytu ex-post na koniec realizacji projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku publicznego położonego przy ul. Wodociągowej 17 w Giżycku 1 szt. Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14
11-500, Giżycko
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1164