Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-22/21.ZM Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane.

Agnieszka Ciemachowska
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 29-04-2021 11:59:00
Składania : 10-05-2021 14:30:00
Otwarcia : 10-05-2021 14:45:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


GZGKiM.3331-22/21.ZM                                                                                    Wągrowiec, dnia 29 kwietnia 2021 r.


Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA :

,,Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie

z art. 62 ustawy Prawo budowlane”


1.          TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

     Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 130.000 zł netto, Zamawiający prowadzi postępowanie na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) w formie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem nr 2/21 Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu  z dnia 21 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej  w Wągrowcu.

2.          OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego komunalnych obiektów budowlanych stanowiących własność Gminy Wągrowiec, w tym:

1)      Przeglądy roczne zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. polegające na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, instalacji       i urządzeń służących ochronie środowiska, instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych  i wentylacyjnych), dla:

- budynków komunalnych mieszkalnych i gospodarczych,

- budynków komunalnych użytkowych;

2)      Przeglądy 5-letnie zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. polegające na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia: kontrolą tą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, dla:

- budynków komunalnych mieszkalnych i gospodarczych

- budynków komunalnych użytkowych

oraz sporządzenie protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych.

Szczegółowy zakres prac określa:

Opis przedmiotu zamówienia tj.

- załącznik nr 1 do zaproszenia – tabela nr 1 budynki komunalne mieszkalne, mieszkalno-użytkowe,  użytkowe i gospodarcze

- załącznik nr 2 do zaproszenia – tabela nr 2 budynki i obiekty komunalne użytkowe

2.2.  Zamawiający w zakresie pkt. 2.1. 1) i 2) zwraca uwagę na konieczność opisu stanu technicznego (na oddzielnej karcie) dla poszczególnych lokali mieszkalno-użytkowych i gospodarczych w budynkach opisanych     wg. załącznika 1 oraz określenie opisu stanu technicznego, stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej elementów budynku oraz jego przydatności do użytkowania estetyki  budynku wg. pięciu poziomów wymienionych niżej:

-   poziom I – stan techniczny dobry: elementy budynku narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska i konstrukcji budynku wykazują zużycie od 0% do 15%. Obiekt jest dobrze utrzymany, konserwowany i nie wykazuje widocznego zużycia i uszkodzeń. Cechy i właściwości wbudowanych materiałów i urządzeń odpowiadają wymogom norm i przepisów. Ewentualne wskazanie wykonania drobnych napraw i prac konserwacyjnych w określonym zakresie

-       poziom II – stan techniczny zadowalający: elementy budynku narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska i konstrukcji budynku wykazują zużycie od 16% do 30%. Obiekt utrzymywany należycie. Celowym jest wykonanie prac konserwacyjnych lub napraw bieżących, w niewielkim zakresie, polegających na remoncie wytypowanych elementów obiektu budowlanego, który ma na celu zapobieganie skutkom zużycia tych elementów i utrzymanie obiektu budowlanego we właściwym stanie technicznym,

-   poziom III – stan techniczny średni: elementy budynku narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska i konstrukcji budynku wykazują zużycie od 31% do 50%. Występują niewielkie uszkodzenia i ubytki niezagrażające bezpieczeństwu użytkowania. Wymagane jest wykonanie naprawy bieżącej wytypowanych elementów w większym zakresie lub naprawy głównej, czyli remontu polegającego na wymianie co najmniej jednego elementu obiektu budowlanego.

-       poziom IV stan techniczny nieodpowiedni: elementy budynku narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska i konstrukcji budynku wykazują zużycie od 51% do 70%. Występują znaczne ubytki, które mogą zagrażać bezpieczeństwu użytkowania. Cechy                i właściwości wbudowanych materiałów i urządzeń utraciły swoje pierwotne właściwości. Wymagane jest wykonanie remontu kapitalnego, czyli remontu polegającego na wymianie wielu elementów obiektu budowlanego

-  poziom V stan techniczny zły: elementy budynku narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska i konstrukcji budynku wykazują zużycie od 71% do 100%. Występują tak duże zniszczenia lub ubytki, że nie pozwalają na dalsze bezpieczne użytkowanie obiektu. Wymagane jest wykonanie remontu kapitalnego o bardzo dużym rozmiarze lub rozebranie obiektu.

2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2.3. Prawa i obowiązki Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3  do niniejszego zaproszenia.

3.      WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

1)      Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę     i doświadczenie,

2)      Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiające przeprowadzenie wymaganych przeglądów i badań zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w sposób ważny i zgodny z prawem.

4.    TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:   od dnia podpisania umowy  do 30.06.2021 r.

5.    WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Wynagrodzenie wynikać będzie z sumy cen za poszczególne przeglądy (dla budynków komunalnych mieszkalnych   i gospodarczych, budynków komunalnych użytkowych) zaoferowanych przez Wykonawcę.  Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. W cenie należy ująć wszelkie wymagane badania o których mowa w art. 62 ust.1 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty na  stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).


6.        WARUNKI ROZLICZENIA:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo – odbiorczy, otrzymania dokumentacji – protokołów z przeprowadzonych kontroli stanu technicznego obiektów podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Zapłata za wykonane przeglądy nastąpi    w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

  1. FORMA  SKŁADANIA OFERT:

Wykonawca złoży ofertę  za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,


5.          TERMIN SKŁADANIA OFERT:   10 maja 2021 r. do godz. 14.30.

6.          PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:

a)    Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego:  cena

b)   Waga kryterium: 100%.

7.          POZOSTAŁE INFORMACJE

               Kontaktowanie się z Zamawiającym:

a)    w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel.  67  262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych,  Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),

b)    w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

8.          PODPISANIE UMOWY:

Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia.  

9.          ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.


10.       OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:


1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,  reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie na adres Administratora.

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających  z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,  w tym przepisów archiwalnych. 

5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.


Załączniki:

1)      Załącznik nr 1 - Tabela nr 1 budynki komunalne mieszkalne, mieszkalno-użytkowe, użytkowe i gospodarcze

2)      Załącznik nr 2 - Tabela nr 2 budynki i obiekty komunalne użytkowe

3)      Załącznik nr 3 - Projekt Umowy

4)      Załącznik nr 4 - Druk oferty.

 

                  Dyrektor

/Agnieszka Ciemachowska /

 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT.pdf pdf 858.99 2021-04-29 11:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 208.95 2021-04-29 11:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 190.3 2021-04-29 11:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.pdf pdf 797.19 2021-04-29 11:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.pdf pdf 714.89 2021-04-29 11:59:00 Postępowanie
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT - SKM.pdf pdf 696.65 2021-04-29 11:59:00 Postępowanie
3331-22.21. ZM Załacznik nr 4 do zaproszenia - druk oferty..doc doc 58.5 2021-04-29 11:59:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #452426.pdf pdf 258.36 2021-05-21 10:26:33 Publiczna wiadomość
452426-protocol (3).pdf pdf 260.94 2021-05-24 12:23:56 Publiczna wiadomość
452426-protocol scan.pdf pdf 180.72 2021-05-24 12:23:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-24 12:23 Agnieszka Ciemachowska Informacja o wyborze oferty: Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn.: "Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane." (ID 452426), wybrana została oferta złożona przez: Norberta Wiecha, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: ERIW - Nadzory i Usługi Budowlane Norbert Wiecha
Legacz 18, 05-304 Stanisławów.
W załączeniu protokół z postępowania.
Zapraszam do udziału w kolejnych postępowaniach.
Agnieszka Ciemachowska

452426-protocol (3). [...].pdf

452426-protocol scan [...].pdf

2021-05-21 10:26 Agnieszka Ciemachowska W związku z otwarciem ofert na realizację zamówienia: "Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane” podaję informację o złożonych ofertach

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-05-07 16:28 Agnieszka Ciemachowska Zamawiający informuje, że w związku z zaproszeniem do składania ofert, wpłynęły następujące pytania:

1. W ilu budynkach znajduje się instalacja gazowa? Czy tylko w tych, przy których w kolumnie "uwagi" widnieje taka adnotacja?
2. Ile podejść do lokali mieszkalnych jest wymagane w przypadku nieobecności mieszkańców?
3. Czy wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia o przeglądach w formie ogłoszeń na budynkach?
Uprzejmie proszę o odpowiedź.

Zamawiający udzielił następujących odpowiedzi:


Odpowiadając na zadane pytania, wyjaśniam że:
1. Instalacja gazowa znajduje się wyłącznie w tych budynkach, przy których w kolumnie "uwagi" widnieje odpowiednia adnotacja.
2. Wszystkie lokale powinny przejść przegląd, co oznacza, że próbować należy do skutku. Do lokali niezamieszkałych - pustastanów, zamawiający udostępni klucze.
3. Wykonawca nie jest zobowiązany do zawiadomienia o przeglądach w formie ogłoszeń na budynkach.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

3331-22.21. ZM Załac [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Oferuję wykonanie zamówienia w terminie do 30.06.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe warunki - Gwarantuję, że dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonanie usługi w sposób ważny i zgodny z przepisami prawa. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Akceptacja umowy - Akceptuję warunki umowy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do zaproszenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1667