Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-04-2021 09:50:00 |
Składania : | 06-05-2021 09:30:00 |
Otwarcia : | 06-05-2021 09:45:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Zarząd Budynków Komunalnych z siedzibą w Elblągu ul. Ratuszowa 4 zawiadamia o prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. znak sprawy ZP-6/DAO/2021 pn.:
"Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu"
Oferty należy przygotować zgodnie z treści SWZ i innych załączonych dokumentów zamówienia.
Zamieszczane dokumenty:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 - druk OFERTA
Załącznik nr 2 - oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego
Załącznik nr 3 - zobowiązanie podmiotu
Załącznik nr 4 - oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
Załącznik nr 5 - WYKAZ USŁUG
Załącznik nr 6 - Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych
Załącznik nr 7 - WYKAZ OSÓB
Załącznik nr 8 - projekt umowy
Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, za pośrednictwem "Formularza składania oferty lub wniosku" dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia.
Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na platformie zakupowej.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-05-11 10:49 | Anna Żukowska | Ogłoszenie o wyniku postepowania - w załącznikach do pobrania. |
2021-05-07 16:30 | Anna Żukowska | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - w załącznikach do pobrania. |
2021-05-06 09:30 | Komunikat Zamawiającego | Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępniana zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp: 343.355,82 zł, w tym dla: Części 1 - 186.484,54 zł, Części 2 - 156.871,28 zł. |
Komunikaty