Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: MGOPS.271.12.2021 Zakup apteczki pierwszej pomocy.

Deadlines:
Published : 22-04-2021 14:26:00
Placing offers : 30-04-2021 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 508891138.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

2021-05-04 08:47 Izabela Romanowska-Hass Wybrano ofertę- Łukasz Czarnecki CZARMED
95-020 Stróża, ul. Jabłoniowa 7
2021-04-23 13:16 Izabela Romanowska-Hass Apteczka samochodowa ma zawierać dodatkowo alkotest.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Apteczka Samoch odowa z Alkotestem norma wg DIN 13164 + ustnik Skład apteczki: 1 szt. Opatrunek indywidualny G 2 szt. Opatrunek indywidualny M 1 szt. Opatrunek indywidualny K 1 kpl. Zestaw plastrów (14szt.) 1 szt. Przylepiec 5m x 2,5cm 2 szt. Opaska elastyczna 4m x 6cm 3 szt. Opaska elastyczna 4m x 8cm 1 szt. Chusta opatrunkowa 40 x 60cm 1 szt. Chusta opatrunkowa 60 x 80cm 3 szt. Kompres 10x10cm (pak po 2szt.) 2 szt. Chusta trójkątna 1 szt. Nożyczki 14,5cm 4 szt. Rękawice winylowe 1 szt. Koc ratunkowy 160 x 210cm 2 szt. Chusteczka nasączona 1 szt. Ustnik do sztucznego oddychania 1 szt. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy z wykazem telefonów alarmowych. Kamizelka ostrzegawcza wg DIN EU 471 WYMIARY SASZETKI : 215X130X85 mm Wyrób spełnia wymagania norm Unii Europejskiej Dodatkowo: etui zamykane zamkiem błyskawicznym rzep mocujący do tapicerki 1 pc. Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Nakło Nad Notecią
ks. Piotra Skargi 2
89-100, Nakło nad Notecią
(0)
2 Apteczka-Saszetka Standard-przemysłowa, biurowa, zakładowa – DIN13157+ustnik Przemysłowa apteczka pierwszej pomocy Standard-Saszetka wg DIN13157plus wykonana z wysokiej jakości tkaniny wodoodpornej, zawierająca rzep umożliwiający mocowanie do ściany. Rozmiar opakowania: 225 x 170 x 60 mm Wyrób spełnia wymagania norm Unii Europejskiej Zawiera Wkład wg normy DIN13157plus: 1 szt. Kompres zimny 2 szt. Kompres na oko 3 szt. Kompres 10 x 10cm (pak po 2 szt.) 2 szt. Opaska elastyczna 4m x 6cm 2 szt. Opaska elastyczna 4m x 8cm 1 kpl. Plaster 10 x 6 cm (8szt.) 1 kpl. Zestaw plastrów (20szt.) 1 szt. Przylepiec 5m x 2,5 cm 1 szt. Opatrunek indywidualny G 3 szt. Opatrunek indywidualny M 1 szt. Opatrunek indywidualny K 1 szt. Chusta opatrunkowa 60 x 80cm 2 szt. Chusta trójkątna 1 kpl. Chusta z fliseliny (5 szt.) 1 szt. Koc ratunkowy 160 x 210 cm 1 szt. Nożyczki 19 cm 4 szt. Rękawice winylowe 2 szt. Worek foliowy 30x40 cm 6 szt. Chusteczka dezynfekująca 1 szt. Ustnik do sztucznego oddychania 1 szt. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy wraz z wykazem telefonów alarmowych 3 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2529 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 409