Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TPb-34/21 Sukcesywna dostawa środków czystości i środków do utrzymania czystości oraz worków foliowych i artykułów higienicznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego na terenie miasta Poznania z podziałem na IV części

Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 21-04-2021 14:09:00
Składania : 30-04-2021 09:00:00
Otwarcia : 30-04-2021 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1B do SWZ spełnianie war.docx docx 13.26 2021-04-21 14:09:00 Postępowanie
Załączniki 2A-2D.zip zip 51.02 2021-04-21 14:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 formularz ofertowy.docx docx 17.98 2021-04-21 14:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 1A do SWZ wykluczenie.docx docx 14.88 2021-04-21 14:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ gr kapitałowa.docx docx 14.06 2021-04-21 14:09:00 Postępowanie
TPb-34_21_SWZ+zał nr 3 umowa.pdf pdf 17552.79 2021-04-21 14:09:00 Postępowanie
Zał.6_Wykaz dostaw.docx docx 17.73 2021-04-21 14:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ aktualność.docx docx 14.02 2021-04-21 14:09:00 Postępowanie
08d903d8-6cf6-154d-5218-070001052554.pdf pdf 126.42 2021-04-21 14:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do umowy.docx docx 13.32 2021-04-22 14:21:15 Postępowanie
Załącznik Słowniki.xlsx xlsx 11.66 2021-04-22 14:21:15 Postępowanie
Wzór pliku.csv csv 0.26 2021-04-22 14:21:15 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy.docx docx 20.89 2021-04-22 14:21:15 Postępowanie
TPb-34_21_ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (1).pdf pdf 41.23 2021-04-22 14:24:35 Postępowanie
TPb-34_21_zmiana SWZ.pdf pdf 506.51 2021-04-22 14:48:51 Postępowanie
TPb-34_21_odpowiedzi na pytania do SWZ.pdf pdf 532.07 2021-04-28 09:18:42 Postępowanie
TPb-34_21_odpowiedzi na pytania do SWZ cz. 2.pdf pdf 515.71 2021-04-28 13:32:28 Postępowanie
TP_34_21_informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 285.42 2021-04-30 12:34:29 Publiczna wiadomość
tpb_34_21_wybór_platforma.pdf pdf 1433.69 2021-06-22 13:54:21 Publiczna wiadomość
TPb_34_21_wynik _ponowny_Platforma.BES.pdf pdf 432.65 2021-07-29 13:17:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-29 13:17 Dział Zamówień Publicznych Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 2 - cz. II

TPb_34_21_wynik _pon [...].pdf

2021-06-22 13:54 Dział Zamówień Publicznych TPb-34/21 - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty znajduje się w załączonym pliku.

tpb_34_21_wybór_plat [...].pdf

2021-04-30 12:34 Dział Zamówień Publicznych Informacja z otwarcia ofert znajduje się w załączniku.

TP_34_21_informacja_ [...].pdf

2021-04-30 09:00 Komunikat Zamawiającego 6. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 335.772,36 zł (netto), 413.000,00 zł brutto, (w tym VAT 23 %) w tym wartość szacunkowa zamówienia:
1) Podstawowego: 335.772,36 zł (netto), w tym:
a) część I – Środki czystości – 170.731,71 zł netto
b) część II – Worki na odpady – 43.902,44 zł netto
c) część III – Artykuły higieniczne – 113.821,14 zł netto
d) część IV – Worki na odpady medyczne – 7.317,07 zł netto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 658