Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.10.2021.AWE Dostarczanie posiłków uczniom szkół podstawowych z terenu Gminy Myślibórz w okresie 04.05.2021 – 31.12.2021 roku

Referat Zamówień Publicznych
Urząd Miejski w Myśliborzu
Termin:
Zamieszczenia : 20-04-2021 16:59:00
Składania : 28-04-2021 10:00:00
Otwarcia : 28-04-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogloszenie o zamowieniu.pdf pdf 135.38 2021-04-20 16:59:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 350.68 2021-04-20 16:59:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 85 2021-04-20 16:59:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 - Oświadczenie wykluczenie wykonawcy.doc doc 45 2021-04-20 16:59:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków.doc doc 43 2021-04-20 16:59:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 - Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.doc doc 47 2021-04-20 16:59:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 - Zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów.doc doc 47 2021-04-20 16:59:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 - Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 177.94 2021-04-20 16:59:00 Postępowanie
Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówiena.doc doc 117 2021-04-26 15:05:50 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 52.43 2021-04-26 15:05:50 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 78.39 2021-04-28 15:18:57 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_.pdf pdf 147.55 2021-04-28 15:18:57 Publiczna wiadomość
Informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej_Cz. I, III, IV, V..pdf pdf 279.97 2021-05-05 12:35:13 Publiczna wiadomość
Infromacja o wyborze oferty najkorzystniejszej_cz. I, III, IV, V.pdf pdf 373.22 2021-05-05 12:35:13 Publiczna wiadomość
Uniewaznienie postepowania_Cz. II.pdf pdf 194.66 2021-05-05 12:37:14 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postęowania_cz. II.pdf pdf 69.27 2021-05-05 12:37:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-10 15:34 Referat Zamówień Publicznych Zamawiający na podstawie art. 262 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) zawiadamia, że w związku z unieważnieniem postępowania na Dostarczanie posiłków uczniom szkół podstawowych z terenu Gminy Myślibórz w okresie 04.05.2021 – 31.12.2021 roku Część II: Szkoła Podstawowa nr 3 w Myśliborzu – ok. 510 osób dziennie, wszczął kolejne postępowanie, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia. Postępowanie dostępne jest pod adresem https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/455503
2021-05-05 12:37 Referat Zamówień Publicznych Unieważnienie postępowania - dotyczy części II

Uniewaznienie postep [...].pdf

Unieważnienie postęo [...].pdf

2021-05-05 12:35 Referat Zamówień Publicznych Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - dot. części I, III, IV, V

Informacje o wyborze [...].pdf

Infromacja o wyborze [...].pdf

2021-04-28 15:18 Referat Zamówień Publicznych Informacje z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-04-26 15:05 Referat Zamówień Publicznych Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), informuje o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Informacja o kwocie [...].doc

Informacja o kwocie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 524