Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZO/IntILO/2021/15 Tonery i tusze do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Brother i HP

Grażyna Marcińczyk
Miasto Ostrołęka Department: I Liceum Ogólnokształcące im. Gen. Józefa Bema
Deadlines:
Published : 13-04-2021 10:26:00
Placing offers : 15-04-2021 18:00:00
Offers opening : 15-04-2021 18:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert na Tonery i tusze do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Brother i HP poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający złoży zamówienie w terminie: 15-17.04.2021.

2. Termin realizacji zamówienia: 17-23.04.2021.

3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu/przesyłki: po stronie Wykonawcy.

4. Płatność: przelew z odroczonym terminem płatności (14 dni) od dnia dostarczenia towaru wraz z prawidłowo wystawioną fakturą pod wskazany przez Zamawiającego adres.

5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.

6. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.


Dane do faktury:


Nabywca:

Miasto Ostrołęka

Plac Generała Józefa Bema 1

07-400 Ostrołęka

NIP: 758 214 20 02


Odbiorca:

I Liceum Ogólnokształcące im. Generała Józefa Bema

ul. R. Traugutta 1

07-410 Ostrołęka


Adres dostawy:

Internat I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema

ul. R. Traugutta 1

07-410 Ostrołęka



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" lub pod nr tel. 660 705 355 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

2021-04-15 22:03 Grażyna Marcińczyk Zamawiający informuje, że najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu złożył Wykonawca:
BEST-OFFICE Jakubiak Spółka jawna, 07-410 Ostrołęka, ul. M. Kopernika 6.
Wartość oferty: 298,89 zł brutto.
2021-04-14 12:58 Grażyna Marcińczyk W związku z zapytaniem Wykonawcy:
"Wita.
Dlaczego waszym zdaniem wyznacznikiem jakości i wydajności sa produkty dalekowschodnie !!!!! (marka Printe i ActivJet to produkty Made in China słabej jakości i wydajności
Marki "KAIN" , "T-ink" oraz wkrótce produkty marki "TORA" ).
Czy mogę złożyć ofertę na tonery i tusze Polskiej własnej produkcji ??"

Zamawiający informuje, że wymaga produktów wyłącznie producentów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Toner do Brother DCP-7065dn PRINTE TB2220N lub ASARTO 2220 1 pc. - (0)
2 Toner do HP LaserJet 1536dnf MFP PRINTE TH78ANC lub ASARTO 78BN 2 pc. - (0)
3 Tusz do HP DeskJet Ink Advantage 1515 ACTIVEJET AH-650BR 1 pc. - (0)
4 Tusz do HP DeskJet Ink Advantage 1515 ACTIVEJET AH-650CR 1 pc. - (0)
5 Tusz do HP DeskJet 5652 ACTIVEJET AH-56R lub ASARTO 56B 1 pc. - (0)
6 Tusz do HP DeskJet 5652 ACTIVEJET AH-57R lub ASARTO 57CMY 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 17-23.04.2021. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu/przesyłki - po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 580