Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-04-2021 10:19:00 |
Składania : | 28-04-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. ZAMAWIAJĄCY:
(CPV 71 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej)
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej, Bystrzyca Górna 48, 58 - 100 Świdnica.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnej do zgodnej z przepisami prawa realizacji zamierzenia oraz przeprowadzenia procedur przetargowych.
Zespół Placówek w Bystrzycy Górnej zużywa rocznie ok. 49.000 kWh energii elektrycznej.
Roczne zużycie wody w placówce to 1.520 m3.
Zamawiający wymaga aby zaprojektowana instalacja pokrywała ok. 70% zapotrzebowania rocznego placówki na energię elektryczną.
Panele fotowoltaiczne powinny być zainstalowane na płaskich połaciach dachowych w sposób gwarantujący ich jak największe nasłonecznienie. Wykonawca planując ilość i rozmieszczenie paneli pv na dachu uwzględni konstrukcję i rodzaj stropu ostatniej kondygnacji budynku, tak aby montaż paneli był bezpieczny.
W dokumentacji należy uwzględnić zaprojektowanie instalacji elektrycznej do ogrzewania ciepłej wody użytkowej, która w chwili obecnej przygotowywana jest poprzez dwa zasobniki c.w.u. o pojemności V=500 dm3 każdy, dla których medium grzewczym jest istniejąca kotłownia olejowa.
Zamawiający wymaga, aby zastosowane w dokumentacji projektowej panele fotowoltaiczne posiadały co najmniej niżej opisane parametry:
1) moduł monokrystaliczny,
2) wydajność: min. 19 %,
3) maksymalna moc: min. 340 W,
4) gwarancja produktowa: min. 20 lat,
5) gwarancja wydajności: min. 80 % po 25 latach.
Instalacja fotowoltaiczna winna być tak zaprojektowana, aby dawała możliwość jej rozbudowy.
Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa została uzgodniona z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej (uzgodnienie pod względem ochrony przeciwpożarowej).
3. W skład wymaganej dokumentacji projektowej wchodzą:
a) Projekt budowlano - wykonawczy – 4 egzemplarze,
b) Kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem – 2 egzemplarze,
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 1 egzemplarz.
d) Całość ww. dokumentacji w wersji elektronicznej tj. wymagany format dla dokumentacji wskazanej w punkcie a (format PDF i format DWG), w punkcie b [format PDF i format ATH]; w punkcie c [format PDF] nagrana na płytę CD lub DVD – 1 sztuka.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Terminy realizacji zamówienia do dnia 30 czerwca 2021 r. zgodnie z podpisaną umową, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.
V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.
2. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
3. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:
1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii itp.
VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
Termin składania ofert ustala się do dnia 28 kwietnia 2021 r. do godziny 11.00.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.
2. Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.
3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym zapytaniem.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.
W załączeniu:
Załącznik nr 1 – Oferta cenowa
Załącznik nr 2 – Projekt umowy
Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna
Załącznik nr 4 – Schemat kotłowni
Załącznik nr 5 – Rzut dachu
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-04-21 09:03 | Agnieszka Nocuń-Jurek |
Dzień
dobry,
W związku z otrzymanymi zapytaniami do zapytania ofertowego dotyczącego wykonania dokumentacji fotowoltaicznej oraz zaprojektowania instalacji elektrycznej do ogrzania ciepłej wody użytkowej dla potrzeb Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej, Bystrzyca Górna 48, 58 - 100 Świdnica w ramach zadania pn. "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej", w załączeniu przesyłam odpowiedzi na zadane pytania, załączniki oraz projekt umowy po zmianach. Z poważaniem Agnieszka Nocuń - Jurek Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwo Powiatowe w Świdnicy Pismo - odpowiedzi n [...].pdf |
Komunikaty