Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-04-2021 14:10:00 |
Składania : | 15-04-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 15-04-2021 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. (Dz.U z 2019r., poz. 2019 ze zmianami).
a) wykonanie dokumentacji zdjęciowej,
b) wykonanie pomiaru poziomu szlamów w osadniku lub komorze osadczej,
c) wykonanie pomiaru grubości odseparowanej warstwy olejowej,
d) wykonanie pomiaru poziomu szlamów w separatorze,
e) wzrokowej ocenie stanu elementów składowych układu (lamele, maty filtracyjne, pływak, ściany, pokrywy)
f) ocenie poprawności funkcjonowania układu,
g) dokonaniu zapisów w książce eksploatacji urządzenia (poziom szlamów, grubość odseparowanej warstwy olejowej, uwag co do stanu technicznego urządzenia i jego sprawności).
2) Przegląd budowlany separatora tłuszczu i oleju wraz z przeglądem eksploatacyjnym oraz czyszczeniem separatora;
a) asenizacja mieszaniny wodno-olejowej,
b) asenizacja szlamów,
c) asenizacja lub ręczne usunięcie elementów ciężkich i stałych zgromadzonych w urządzeniu,
d) hydrodynamiczne czyszczenie przykanalika,
e) hydrodynamiczne oczyszczenie ścian i części ruchomych (filtrów, lameli) i ścian urządzenia,
f) asenizacja popłuczyn,
g) sprawdzenie kompletności urządzenia,
h) skontrolowanie stanu technicznego i przeprowadzenie konserwacji elementów składowych urządzenia (tj. przegroda przelewowa, sekcje lamelowe, maty filtracyjne, zawór pływakowy),
i) nalanie wody do studzienek separatorów aż do przelewu,
j) uporządkowanie terenu wokół czyszczonych urządzeń,
k) sporządzenie protokołu wykonania pracy i uzyskanie odbioru prac przez przedstawiciela Zamawiającego,
l) dokonanie wpisów w książce eksploatacji urządzenia (ilości wytworzonych odpadów, uwag co do stanu technicznego urządzenia, potwierdzenia jego sprawności) ,
m) transport i unieszkodliwienie odpadów w instalacji posiadające decyzje w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów z grupy 13 05,
n) przekazanie zamawiającemu dokumentacji, w szczególności karty ewidencji odpadów, karty przekazania odpadu po czyszczeniu przez koncesjonowany zakład odpadów oraz protokołów z czyszczenia separatorów wraz z dokumentacją fotograficzną,
o) potwierdzenie poprawności funkcjonowania układu.
3. Charakterystyki urządzeń zostały opisane w załączonym do zapytania ofertowego wzorze umowy. (załącznik nr 1)
4. Terminy wykonania przeglądów:
1) przegląd nr 1 – do 14 dni od dnia zawarcia umowy, (oczekiwany termin wykonania kwiecień 2021 r.),
2) przegląd nr 2 – planowany termin wykonania ustala się na październik 2021 r.,
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. W postępowaniu
mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
1) posiadają doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia którego przedmiotem było wykonanie przeglądów eksploatacyjnych separatorów tłuszczowych i ropopochodnych firmy Ecol-Unicon, o łącznej wartości zamówień co najmniej 5 000 zł netto.
2) dysponują osobą, posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży sanitarnej,
3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wybranego Wykonawcy do udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 5.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym warunki jego realizacji: terminy realizacji, terminy płatności i inne warunki zostały określone w załączonym wzorze umowy.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy.
9. Termin związania ofertą - 30 dni.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez wyboru oferty oraz unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
1) merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-04-21 11:49 | Robert Chorążewski |
Szanowni
Państwo, Przekazuję informację o wyborze oferty. |
2021-04-15 11:28 | Robert Chorążewski | Szanowni Państwo, przekazuję zestawienie złożonych ofert. |
2021-04-12 09:01 | Sylwia Marciniak |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający
informuje,
że
w
dniu
12.04.2021r.
wpłynęło
zapytanie
od
Wykonawcy,
o
treści
(cytat): „proszę o wskazanie na jakiej podstawie Zamawiający wymaga przedstawienia KPO? Karta Przekazania Odpadu jest dokumentem, który funkcjonuje między wytwórcą, transportującym i przejmującym odpad. Zamawiający w tym wypadku nie jest żadną ze stron. Wykonawca z chwilą wykonania usługi przejmuje na siebie w całości odpowiedzialność za odpad, a Zamawiający jako za zupełnie wystarczające, powinien uznać otrzymanie protokołu wykonania usługi oraz wpisu w książce eksploatacji. Są to dokumenty, które Zamawiający w razie kontroli powinien okazać organowi kontrolującemu. Proszę o podanie podstawy prawnej tego żądania.” Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający rezygnuje z wymogu przedstawienia KPO i dokonuje stosownych zmian we wzorze umowy. §2 ust. 2 pkt 2 litera n otrzymuje brzmienie: „przekazanie Zamawiającemu dokumentacji, w szczególności protokołów z czyszczenia separatorów wraz z dokumentacją fotograficzną” §9 ust. 5 pkt 4 otrzymuje brzmienie: „każdorazowo podstawą do wystawienie faktury będzie zatwierdzony przez Zamawiającego raport techniczny”. |
Komunikaty