Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dwóch przeglądów eksploatacyjnych i budowlanych separatorów substancji ropopochodnych, separatorów tłuszczu, odstojników instalacji sanitarnych i deszczowych, stanowiących część infrastruktury technicznej obiektu szpitala zlokalizowanego przy ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu.

Termin:
Zamieszczenia : 09-04-2021 14:10:00
Składania : 15-04-2021 11:00:00
Otwarcia : 15-04-2021 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. (Dz.U z 2019r., poz. 2019 ze zmianami).

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch przeglądów eksploatacyjnych i budowlanych separatorów substancji ropopochodnych, separatorów tłuszczu, odstojników instalacji sanitarnych i deszczowych, stanowiących część infrastruktury technicznej obiektu szpitala zlokalizowanego przy ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
  2. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dwóch przeglądów składających się z części eksplatacyjnej (przegląd eksploatacyjny) i części budowlanej (przegląd budowlany) poprzez wykonanie następujących czynności:
    1) Przegląd eksploatacyjny separatora tłuszczu, oleju i osadnika oleju;

a)     wykonanie dokumentacji zdjęciowej,

b)     wykonanie pomiaru poziomu szlamów w osadniku lub komorze osadczej,

c)     wykonanie pomiaru grubości odseparowanej warstwy olejowej,

d)     wykonanie pomiaru poziomu szlamów w separatorze,

e)     wzrokowej ocenie stanu elementów składowych układu (lamele, maty filtracyjne, pływak, ściany, pokrywy)

f)       ocenie poprawności funkcjonowania układu,

g)     dokonaniu zapisów w książce eksploatacji urządzenia (poziom szlamów, grubość odseparowanej warstwy olejowej, uwag co do stanu technicznego urządzenia i jego sprawności).

2) Przegląd budowlany separatora tłuszczu i oleju wraz z przeglądem eksploatacyjnym oraz czyszczeniem separatora;

a)     asenizacja mieszaniny wodno-olejowej,

b)     asenizacja szlamów,

c)     asenizacja lub ręczne usunięcie elementów ciężkich i stałych zgromadzonych w urządzeniu,

d)     hydrodynamiczne czyszczenie przykanalika,

e)     hydrodynamiczne oczyszczenie ścian i części ruchomych (filtrów, lameli) i ścian urządzenia,

f)       asenizacja popłuczyn,

g)     sprawdzenie kompletności urządzenia,

h)     skontrolowanie stanu technicznego i przeprowadzenie konserwacji elementów składowych urządzenia (tj. przegroda przelewowa, sekcje lamelowe, maty filtracyjne, zawór pływakowy),

i)       nalanie wody do studzienek separatorów aż do przelewu,

j)       uporządkowanie terenu wokół czyszczonych urządzeń,

k)     sporządzenie protokołu wykonania pracy i uzyskanie odbioru prac przez przedstawiciela Zamawiającego,

l)       dokonanie wpisów w książce eksploatacji urządzenia (ilości wytworzonych odpadów, uwag co do stanu technicznego urządzenia, potwierdzenia jego sprawności) ,

m)   transport i unieszkodliwienie odpadów w instalacji posiadające decyzje w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów z grupy 13 05,

n)     przekazanie zamawiającemu dokumentacji, w szczególności karty ewidencji odpadów, karty przekazania odpadu po czyszczeniu przez koncesjonowany zakład odpadów oraz protokołów z czyszczenia separatorów wraz z dokumentacją fotograficzną,

o)     potwierdzenie poprawności funkcjonowania układu.

3.    Charakterystyki urządzeń zostały opisane w załączonym do zapytania ofertowego wzorze umowy. (załącznik nr 1)

4.      Terminy wykonania przeglądów:

1)     przegląd nr 1 do 14 dni od dnia zawarcia umowy, (oczekiwany termin wykonania kwiecień 2021 r.),

2)     przegląd nr 2planowany termin wykonania ustala się na październik 2021 r.,

5.      WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:

     1) posiadają doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia którego przedmiotem było wykonanie przeglądów eksploatacyjnych separatorów tłuszczowych i ropopochodnych firmy Ecol-Unicon, o łącznej wartości zamówień co najmniej 5 000 zł netto.

     2) dysponują osobą, posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży sanitarnej,

     3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

6.  Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wybranego Wykonawcy do udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 5.

7.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym warunki jego realizacji: terminy realizacji, terminy płatności i inne warunki zostały określone w załączonym wzorze umowy.

8.      Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy.

9.      Termin związania ofertą - 30 dni.

10.   Zamawiający zastrzega  sobie prawo zakończenia  postępowania  bez wyboru oferty oraz unieważnienia  postępowania  bez  podania  przyczyny.

Zapraszamy do złożenia  ofert  poprzez  poniższy  formularz  elektroniczny.

 

W przypadku pytań: 

 

1)       merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego". 

 

2)     związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,  w godzinach od  8:00 do 17:00.

·        tel. 22 101 02 02

·        e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy.


Wiadomości  z  platformy  zakupowej  mają  charakter  informacyjny.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zalacznik_nr_1_do_zapytania_ofertowego - wzor_umowy.pdf pdf 809.64 2021-04-09 14:10:00 Postępowanie
zestawienie ofert ID 443180.pdf pdf 263.57 2021-04-15 11:28:57 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty ID_443180.pdf pdf 446.74 2021-04-21 11:49:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-21 11:49 Robert Chorążewski Szanowni Państwo,
Przekazuję informację o wyborze oferty.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-04-15 11:28 Robert Chorążewski Szanowni Państwo, przekazuję zestawienie złożonych ofert.

zestawienie ofert ID [...].pdf

2021-04-12 09:01 Sylwia Marciniak Szanowni Państwo, Zamawiający informuje, że w dniu 12.04.2021r. wpłynęło zapytanie od Wykonawcy, o treści (cytat):
„proszę o wskazanie na jakiej podstawie Zamawiający wymaga przedstawienia KPO? Karta Przekazania Odpadu jest dokumentem, który funkcjonuje między wytwórcą, transportującym i przejmującym odpad. Zamawiający w tym wypadku nie jest żadną ze stron. Wykonawca z chwilą wykonania usługi przejmuje na siebie w całości odpowiedzialność za odpad, a Zamawiający jako za zupełnie wystarczające, powinien uznać otrzymanie protokołu wykonania usługi oraz wpisu w książce eksploatacji. Są to dokumenty, które Zamawiający w razie kontroli powinien okazać organowi kontrolującemu. Proszę o podanie podstawy prawnej tego żądania.”
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający rezygnuje z wymogu przedstawienia KPO i dokonuje stosownych zmian we wzorze umowy.
§2 ust. 2 pkt 2 litera n otrzymuje brzmienie:
„przekazanie Zamawiającemu dokumentacji, w szczególności protokołów z czyszczenia separatorów wraz z dokumentacją fotograficzną”
§9 ust. 5 pkt 4 otrzymuje brzmienie:
„każdorazowo podstawą do wystawienie faktury będzie zatwierdzony przez Zamawiającego raport techniczny”.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przeglądy cena ryczałtowa za wykonanie jednego przeglądu eksploatacyjnego i budowlanego wszystkich Urządzeń 2 szt. - (0)
2 substancje tłuszczowe cena ryczałtowa za odpompowanie i utylizację 1m3 substancji tłuszczowych 40 m^3 - (0)
3 substancje ropopochodne cena ryczałtowa za odpompowanie i utylizację 1m3 substancji ropopochodnych 12 m^3 - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu wymagane przez Zamawiającego w zakresie doświadczenia - Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
4 Oświadczam, że dysponuję co najmniej 1 osobą, która posiada aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branzy sanitarnej - Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
5 Akceptuję treść zawartego w zapytaniu wzoru umowy (załącznik nr 4) wraz z załącznikami i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia Umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni (liczonych od upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert) - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 oświadczam, że jestem ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności - Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1269