Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TECH/63-110/2021 Dostawa kamer termowizyjnych KLW-1R do systemu wieżowego Hitfist 30 mm KTO Rosomak

Termin:
Zamieszczenia : 02-04-2021 14:18:00
Składania : 20-04-2021 15:00:00
Otwarcia : 20-04-2021 15:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 261-651165 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WZÓR umowy - zakup kamer termowizyjnych KLW-1R.pdf pdf 1328.12 2021-04-16 18:50:41 Postępowanie
WZÓR umowy - zakup kamer termowizyjnych KLW-1R.pdf pdf 1328.12 2021-04-16 18:46:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-16 18:46 Damian Modes W związku z otrzymaniem propozycji zmian do wzoru umowy na zakup kamer termowizyjnych KLW-1R do systemu wieżowego Hitfist 30 mm KTO Rosomak, przesłanych przez potencjonalnego Wykonawcę w ramach postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego – nr sprawy TECH/63-110/2021, których uwzględnienie jest kluczowe dla wnioskującego, Zamawiający dokonuje następujących zmian w zatwierdzonym wzorze umowy:
1. z pkt 9 ppkt 4) załącznika nr 2 do wzoru umowy o brzmieniu:
„sprawdzenie dostarczonej dokumentacji technicznej tj.: Warunki techniczne (WT), Instrukcja użytkowania (IU), Książka urządzenia (KU).”
skreśla się słowa : „Warunki techniczne (WT)” w związku z czym ppkt otrzymuje brzmienie:
„sprawdzenie dostarczonej dokumentacji technicznej tj.: Instrukcja użytkowania (IU), Książka urządzenia (KU)”
2. w tytule załącznika nr 4 do umowy – klauzula jakościowa – zmienia się wyrażenie „do umowy na dostawę technicznych środków materiałowych do systemu wieżowego Hitfist 30 mm” na wyrażenie „do umowy na dostawę kamer termowizyjnych KLW-1R”.
Jednocześnie informuję, że zakres wyżej wymienionych zmian znajduję się w załączniku do postępowania – „WZÓR umowy - zakup kamer termowizyjnych KLW-1R
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów dotyczących wad prawnych oraz klauzuli informacyjnej. Pozostałe zapisy wzoru umowy pozostawia się bez zmian. Wersja wzoru umowy w ramach postępowania nr TECH/63-110/2021 tym samym staje się ostateczna i nie podlega już zmianie.

WZÓR umowy - zakup k [...].pdf

2021-04-14 12:43 Damian Modes W związku z otrzymaniem propozycji zmian do wzoru umowy na zakup kamer termowizyjnych KLW-1R do systemu wieżowego Hitfist 30 mm KTO Rosomak, przesłanych przez potencjonalnego Wykonawcę w ramach postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego – nr sprawy TECH/63-110/2021, których uwzględnienie jest kluczowe dla wnioskującego, Zamawiający dokonuje następujących zmian w zatwierdzonym wzorze umowy:
1. w § 3 ust. 1 dopisuje się po „wskazane w § 1..” zwrot „ust. 1”, i tak cały ustęp otrzymuje brzmienie:
„Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyroby wskazane w § 1 ust. 1 do
4 Regionalnej Bazy Logistycznej – Skład Nowogród Bobrzański, 66-010 Nowogród Bobrzański (zwanego dalej „Odbiorcą”) na swój koszt w terminie do 200 dni od dnia zawarcia umowy tj. do dnia ………………… (możliwa jest realizacja umowy partiami), powyższy termin dotyczy zarówno zamówienia gwarantowanego jak i opcjonalnego. Za dzień zawarcia umowy przyjmuje się dzień złożenia podpisu przez Zamawiającego.”
2. w § 4 ust. 2 skreśla się treść „Dokument ten stanowi jednocześnie deklarację zgodności zdefiniowaną w art. 3 pkt. 4 Ustawy z dnia 17.11.2006r. o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. U. z 2018r. poz. 114), zgodnie z art. 11 ust. 5 ww. ustawy.” oraz dodaje ust. 3 o brzmieniu:
„Wykonawca, zgodnie z „Ustawą z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa” oraz „Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzania oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa”, wystawi deklarację zgodności OiB w trybie I (pierwszym).”
3. w § 6 ust. 1 po słowach „gwarancji jakości” dodaje się słowa „na wady fizyczne” i ustęp otrzymuje brzmienie:
„Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wady fizyczne dostarczonych wyrobów, w wymiarze minimum 24 miesięcy od dnia dostawy danego wyrobu.”
4. w § 6 ust. 2 zmienia się brzmienie na następujące:
„Wykonawca odpowiada za wady prawne i fizyczne ujawnione w dostarczonych wyrobach i ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania. Jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dostarczone wyroby stanowią własność osoby trzeciej albo jeżeli są obciążone prawem osoby trzeciej lub mają wady zmniejszające ich wartość lub użyteczność wynikającą z ich przeznaczenia, nie mają właściwości (parametrów technicznych) wymaganych przez Zamawiającego, albo jeżeli dostarczono je w stanie niezupełnym.”
5. w § 6 ust. 13 zmienia się wartość „45” na „105” w związku z czym ustęp otrzymuje brzmienie:
„Termin, o którym mowa w ust. 4 pkt. 2, może być przedłużony na uzasadniony wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, nie więcej jednak niż do 105 dni od dnia otrzymania „Protokołu reklamacji”.”
6. w § 6 ust. 16 zmienia się treść „karcie gwarancyjnej (lub zbiorczym świadectwie jakości)” na treść „książce urządzenia” w związku z czym ustęp otrzymuje brzmienie:
„Jeżeli Wykonawca dostarczył do jednostki, o której mowa w ust. 3, zamiast wyrobu wadliwego taki sam wyrób nowy i wolny od wad bądź wyrób równoważny, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili jego dostarczenia. W tym celu Wykonawca dokona stosownych zapisów w książce urządzenia, dotyczących zakresu wykonanych usług gwarancyjnych oraz zmian okresu udzielenia gwarancji.”
7. w § 6 ust. 20 zmienia się treść „karcie gwarancyjnej (bądź zbiorczym świadectwie jakości)” na treść „książce urządzenia” w związku z czym ustęp otrzymuje brzmienie:
„Warunki gwarancji określone w książce urządzenia nie mogą być mniej korzystne dla Zamawiającego od postanowień ust. 1-4 i 13–19. Utrata, uszkodzenie bądź błędne wypełnienie karty gwarancyjnej/dokumentu gwarancyjnego nie powoduje utraty przez Zamawiającego uprawnień gwarancyjnych (potwierdzeniem udzielenia gwarancji jest również niniejsza umowa).”
8. w § 9 dodaje się ust. 6 o treści:
„Całkowita odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu niewykonania albo nienależytego wykonania niniejszej umowy ograniczona jest do strat rzeczywistych i 100% wartości brutto umowy (§ 2 ust. 1 pkt 3).”
9. w § 13 ust. 4 zmienia się pierwsze słowo „Zamawiający” na słowo „Wykonawca” i ustęp otrzymuje brzmienie:
„Wykonawca wyraża zgodę na poddanie kierowcy przedstawiciela Wykonawcy i środka transportu rygorom procedur bezpieczeństwa obowiązującym w Jednostce Wojskowej w czasie realizacji dostawy do Odbiorcy zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 838 z późn. zm.) w zakresie działania "Wewnętrznych Służb Dyżurnych" oraz procedur związanych z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz.742 z późn. zm.).”
10. pkt II ppkt 5) załącznika nr 1 do wzoru umowy o treści:
„Do dostarczonych wyrobów Sprzedawca dołącza karty gwarancyjne na wyroby identyfikowalne lub zbiorcze świadectwo jakości na pozostałe wyroby.” zastępuje się treścią:
„Do dostarczonych wyrobów Wykonawca dołącza Książki urządzeń zawierające karty gwarancyjne.”
11. pkt 8 ppkt 4) załącznika nr 2 do wzoru umowy o brzmieniu:
„Sporządzonych wyłącznie w języku polskim, opisujących zasady postępowania w przypadku reklamacji – kart gwarancyjnych (na wyroby identyfikowalne) bądź zbiorczego świadectwa jakości (na pozostałe wyroby) – jeżeli dotyczy.”
zastępuje się brzmieniem:
„Sporządzonych wyłącznie w języku polskim, Książek urządzeń opisujących zasady postępowania w przypadku reklamacji.”
12. w pkt 8 ppkt 6) załącznika nr 2 do wzoru umowy skreśla się wyrażenie „warunki techniczne (WT)”. Po skreśleniu punkt otrzymuje brzmienie:
„dokumentacji technicznej tj.: Instrukcję użytkowania (IU), Książkę urządzenia (KU), wykonane zgodnie z Decyzją Nr 349/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 20 września 2011 r. w sprawie wprowadzenia "Instrukcji w sprawie zarządzania dokumentacją techniczną Uzbrojenia i Sprzętu Wojskowego" oraz "Instrukcji w sprawie określenia wymagań na dokumentację techniczną Uzbrojenia i Sprzętu Wojskowego" (Dz.Urz.MON.2011.19.287 z dnia 14 października 2011 r.) uzgodnionej z właściwym Rejonowym Przedstawicielstwem Wojskowym, Gestorem (Zarząd Wojsk Aeromobilnych i Zmotoryzowanych Inspektoratu Wojsk Lądowych Dowództwa Generalnego Rodzaju Sił Zbrojnych) oraz Szefostwem Służby Uzbrojenia i Elektroniki Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych.”
13. w pkt 8 ppkt 7c) załącznika nr 2 do wzoru umowy o treści:
„sporządzonych w języku polskim i opisujących zasady postępowania w przypadku reklamacji – kart gwarancyjnych (na wyroby identyfikowalne) lub zbiorczego świadectwa jakości (na pozostałe wyroby)”
zastępuje się treścią:
„książki urządzenia sporządzonej w języku polskim”


Jednocześnie informuję, że zakres wyżej wymienionych zmian znajduję się w załączniku do postępowania – „WZÓR umowy - zakup kamer termowizyjnych KLW-1R” .

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kamera termowizyjna KLW-1R do systemu wieżowego HITFIST 30 mm KTO Rosomak Zamówienie gwarantowane. Wyroby powinny spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej. tj.: „Warunki Techniczne na wykonanie i odbiór Kamery termowizyjnej typu KLW-1R Nr PCO-16/WT-238 2 szt. - (0)
2 Kamera termowizyjna KLW-1R do systemu wieżowego HITFIST 30 mm KTO Rosomak Zamówienie opcjonalne. Wyroby powinny spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej. tj.: „Warunki Techniczne na wykonanie i odbiór Kamery termowizyjnej typu KLW-1R Nr PCO-16/WT-238 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3203 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 200 dni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Koncesja - Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji umowy aktualną koncesję, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz.U z 2020r. poz. 1545 z późn. zm.) oraz spełniać wymagania zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z 17 września 2019r. w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskanie koncesji (Dz.U. z 2019r. poz. 1888 z późn. zm.). W związku z tym należy załaczyć kopię posiadanej koncesji. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Dokumentacja - Wykonawca opracuje niezbędną dokumentację techniczną tj.: Warunki techniczne (WT), Instrukcję użytkowania (IU), Książkę urządzenia (KU), wykonane zgodnie z Decyzją Nr 349/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 20 września 2011 r. w sprawie wprowadzenia "Instrukcji w sprawie zarządzania dokumentacją techniczną Uzbrojenia i Sprzętu Wojskowego" oraz "Instrukcji w sprawie określenia wymagań na dokumentację techniczną Uzbrojenia i Sprzętu Wojskowego" (Dz.Urz.MON.2011.19.287 z dnia 14 października 2011 r.) i dokona jej uzgodnienia z właściwym Rejonowym Przedstawicielstwem Wojskowym, Gestorem (Zarząd Wojsk Aeromobilnych i Zmotoryzowanych Inspektoratu Wojsk Lądowych Dowództwa Generalnego Rodzaju Sił Zbrojnych) oraz Szefostwem Służby Uzbrojenia i Elektroniki Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych. Dokumentacja podlega dostarczeniu wraz z przedmiotem zamówienia i jest warunkiem odbioru dostawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Umowa - Wykonawca zapoznał się z wzorem umowy i akceptuje jego zapisy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 887