logo
Radosław
Kopczyński
   

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie

Aukcja elektroniczna: Usługa szerokopasmowego stacjonarnego dostępu do sieci Internet na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie (5 pakietów). (ID 442183)

Data rozpoczęcia: 01-04-2021 13:25:00

Do końca: zakończona

Ile wynoszą przedłużenia aukcji (dogrywki)? 3 min.
Od jakiej ceny jest liczone postąpienie w ofercie? dostawcy
Czy oferta musi być złożona na wszystkie pozycje? Nie
Klasyfikacja ofert w cenach brutto
rozwiń

icon Wymagania wystawiającego

Szanowni Państwo,

zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału aukcji elektronicznej na: dostarczenie szerokopasmowego stacjonarnego dostępu do sieci Internet na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie (5 pakietów) na okres 24 miesięcy

Oferent może składać ofertę na dowolny pakiet.

Oferent podczas aukcji elektronicznej jest zobowiązany wliczyć wszystkie opłaty (np. opłatę instalacyjną, dodatkowe urządzenia potrzebne do instalacji) do opłaty abonamentowej.

Oferent podczas aukcji podaję cenę za 1 miesiąc za usługę szerokopasmowego stacjonarnego dostępu do sieci Internet na potrzeby KWP w Lublinie.

Usługa dostępu do internetu musi być uruchomiona w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 maja 2021 r.

Umowa będzie zawarta na czas określony od dnia 20.05.2021 r. do 19.05.2023 r. - dotyczy to wszystkich pakietów nr 1 - 5.

Regulamin aukcji, wzór umowy oraz szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, wraz z minimalnymi wymogami określone zostały w załączonych plikach.

Podstawą wystawienia pierwszej faktury VAT będzie podpisanie bez uwag - protokołu odbioru usługi, którego wzór stanowi załącznik nr 2.

Osobami upoważnionymi do kontaktów z Oferentami jest: - w sprawach technicznych Piotr Polkowski, tel. 47-811-40-64., e-mail: piotr.polkowski@lu.policja.gov.pl, kontakt w godzinach 06:00 - 13:00, w sprawach ogólnych: Radosław Kopczyński, tel.: 798 003 700, e-mail: radoslaw.kopczynski@lu.policja.gov.pl, kontakt w godz. 08:30 - 15:30.

W celu umówienia się na wizję lokalną proszę kontaktować się z Panem Piotrem Polkowskim, tel.: 47-811-40-64, kontakt w godz. 06:00 - 13:00.

Oferenci dołączają do oferty scany podpisanych załączników: Klauzuli informacyjnej RODO oraz Klauzuli społecznej.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość" lub pod następującymi adresami e-mail: piotr.polkowski@lu.policja.gov.pl lub radoslaw.kopczynski@lu.policja.gov.pl.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.




icon Komunikaty wystawiającego

  • 2021-04-12 14:31 Radosław Kopczyński Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie Lublin, dnia 12 kwietnia 2021 r.
    Wydział Łączności i Informatyki
    ul. Narutowicza 73
    20-019 Lublin

    Zamawiający uprzejmie informuję, że do postępowania pt. „Usługa szerokopasmowego stacjonarnego dostępu do sieci Internet na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie”, wpłynęły następujące pytania, na która Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
    1. Dot. par. 4 pkt. 3 umowy: Wnosimy o modyfikację przedmiotowych postanowień w ten sposób, że termin płatności faktury będzie liczony od daty jej wystawienia. Wskazujemy, że obowiązek podatkowy związany z wystawieniem przez wykonawcę faktury VAT powstaje z chwilą jej wystawienia, a nie doręczenia adresatowi w związku z czym, datą faktury zawsze jest data jej wystawienia a nie odbioru. Wykonawca nie ma jakiegokolwiek wpływu na to, w jakim terminie faktura jest doręczona.
    Odpowiedź Zamawiającego:
    Zamawiający przychyla się do prośby Wykonawcy. W zawiązku z powyższym dokonuje modyfikacji zapisu § 4 ust. 3 wzoru umowy na następujący:
    Płatność należności będzie następowała w terminie 21 dni od daty wystawienia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT.

    2. Dot. par. 4 pkt. 6 umowy: Wnosimy o zmianę przedmiotowego postanowienia w ten sposób, że za dzień zapłaty uważa się dzień uznania rachunku bankowego wykonawcy. Postanowienie w obecnym kształcie jest niezgodne z poglądem Sądu Najwyższego – por. uchwała SN z dnia 4 stycznia 1995 r. sygn. akt CZP 164/94, w myśl której za dzień spełnienia świadczenia pieniężnego w postaci bezgotówkowej uważa się dzień uznania rachunku bankowego wierzyciela (tu wykonawcy), a nie dzień obciążenia rachunku bankowego dłużnika (tu Zamawiającego).
    Odpowiedź Zamawiającego:
    Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane zapisy.

    3. Jak zdefiniuje Zamawiający kwestie kontaktowania się poza godzinami pracy?
    Odpowiedź Zamawiającego:
    Zamawiający informuje, że kwestie kontaktowania się poza godzinami pracy, zostaną uregulowane w § 9 ust. 1, poprzez modyfikację powyższego paragrafu na następujący:
    Osobą odpowiedzialną z ramienia Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie za realizację umowy pod względem ciągłości realizacji usług określonych w umowie jest pracownik Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Lublinie – ………………………………………………., w przypadku konieczności kontaktowania się poza godzinami pracy, kontakt następuję na następujący nr telefonu Zamawiającego: 798 003 700.
    Natomiast w przypadku kontaktowania się z Wykonawcą Zamawiający uregulował powyższe zapisy w § 5 wzoru umowy.


    4. Czy zostanie zdefiniowane postępowanie reklamacyjne?
    Odpowiedź Zamawiającego:
    Ewentualne postępowanie reklamacyjne wynikłe w związku z realizacją umowy, Strony będą rozwiązywać w drodze wspólnych negocjacji w drodze pisemnej.

    5. Czy z uwagi na konieczność przeprowadzania regularnych prac konserwacyjnych sieci telekomunikacyjnej, zwiększających jej bezpieczeństwo i niezawodność, Zamawiający doda zapis: Okno Serwisowe - Zaplanowana z wyprzedzeniem przerwa w świadczeniu usługi, w trakcie której Wykonawca wykonuje prace planowane. Są one wykonywane zgodnie z poniższą kategoryzacją: prace standard, okno w godzinach 22:00-06:00 codziennie, informacja na 7 dni kalendarzowych przed pracą planowaną, prace emergency (pilne), okno 22:00-06:00, codziennie, informacja na 3 dni kalendarzowe przed pracą planowaną, prace krytyczne (usuwanie awarii krytycznej), w dowolnym momencie, informacja wysyłana jest w momencie rozpoczęcia prac. Prace na infrastrukturze na wysokości oraz innych prac wymagających oświetlenia dziennego, praca zostanie wykonana w dzień zgodnie z BHP. Informacja o pracy zostanie wysłana z wyprzedzeniem zgodnym z typem pracy (standard 7 dni, emergency 3, critical Bug fixing 0)?
    Odpowiedź Zamawiającego:
    Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane zapisy.

    Stosownie do Par. 6 Umowy.
    1. Prosimy o takie doprecyzowanie zapisów, z których jednoznacznie wynikać będzie, że Zamawiający naliczy kary umowne jeśli w terminie 30 dni od daty zdarzeń Wykonawca nie wykaże, iż nie ponosi winy za wystąpienie zdarzenia na podstawie którego zobowiązany jest do zapłaty kary umownej. Zgodnie z wyrokiem Sądu Najwyższego (sygn. Akt II CR 419/67): „(…) jeżeli wykonanie lub nienależyte wykonanie danego zobowiązania jest następstwem okoliczności, za które strona zobowiązana nie ponosi odpowiedzialności (art. 471 k.c.), kary umownej nie nalicza się.” Stąd naliczenie kar umownych przewidzianych w umowie powinno być poprzedzone przeprowadzeniem stosownego postępowania reklamacyjnego mającego na celu umożliwienie Wykonawcy niezwłoczne usunięcie uchybień w wykonaniu umowy oraz ustalenie istnienia przesłanek naliczenia kar umownych.

    Odpowiedź Zamawiającego:
    Zamawiający doprecyzowuje zapis § 6 poprzez dodanie ust. 2 do § 6:
    Zamawiający naliczy kary umowne jeśli w terminie 30 dni od daty zdarzeń Wykonawca nie wykaże, iż nie ponosi winy za wystąpienie zdarzenia na podstawie którego zobowiązany jest do zapłaty kary umownej.


    2. Wnosimy o wprowadzenie ograniczenia wysokości kar umownych, które mogą zostać nałożone na wykonawcę w toku obowiązywania umowy do wysokości wypłaconego wynagrodzenia, ewentualnie poprzez wskazanie procentowego lub kwotowego maksymalnego pułapu kar umownych, jakie mogą zostać nałożone na wykonawcę na podstawie umowy.

    Odpowiedź Zamawiającego:
    Zamawiający przychyla się do prośby Wykonawcy. W zawiązku z powyższym dokonuje modyfikacji zapisu § 6 ust. poprzez dodanie ust. 6 do § 6:
    Łączna maksymalna wysokość kar umownych, których mogą dochodzić Strony umowy, nie może być wyższa niż 30 % wartości, o której mowa w § 3 ust. 1.


    Stosownie do Par. 7 Umowy.
    Wnosimy o wprowadzenie do wzoru umowy postanowień ograniczających odpowiedzialność wykonawcy do rzeczywistych strat ze wskazanym limitem kwotowym z wyłączeniem odpowiedzialności za utracone korzyści. Ich wprowadzenie pozwoli na precyzyjne określenie przez wykonawcę ryzyk i ewentualnych innych kosztów związanych z realizacją umowy, a jednocześnie w dalszym ciągu zapewnia Zamawiającemu ochronę jego uzasadnionych interesów.

    Odpowiedź Zamawiającego:
    Zamawiający podtrzymuje zapisy § 7 wzoru umowy.

icon PRZEDMIOT ZAPYTANIA Odśwież widok transakcji

Oferty wyświetlane są w cenach brutto
LP Nazwa towaru opis i załączniki Ilość /JM
Cena max brutto/JM

Cena szacowana brutto/JM
1 Pakiet nr 1. KWP w Lublinie, ul. Narutowicza 73. Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepływności minimum 20 Mbit/s dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73.

Pakiet nr 1 - minimalne wymogi techniczne.docx (0,02 MB)
Klauzula informacyjna RODO.doc (0,03 MB)
Klauzula Społeczna.docx (0,01 MB)
Wzór Umowy Pakiety nr 1-5.doc (0,07 MB)
Załącznik nr 2 - Protokol odbioru uruchomienia uslugi.doc (0,03 MB)
24 miesiąc *** ***
2 Pakiet nr 2. KWP w Lublinie, ul. Narutowicza 73. Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepływności minimum 100 Mbit/s dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73.

Klauzula informacyjna RODO.doc (0,03 MB)
Klauzula Społeczna.docx (0,01 MB)
Pakiet nr 2 - minimalne wymogi techniczne.docx (0,02 MB)
Wzór Umowy Pakiety nr 1-5.doc (0,07 MB)
Załącznik nr 2 - Protokol odbioru uruchomienia uslugi.doc (0,03 MB)
24 miesiąc *** ***
3 Pakiet nr 3. KWP w Lublinie, ul. Północna 3. Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepływności minimum 5 Mbit/s dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, ul. Północna 3, Lublin.

Klauzula informacyjna RODO.doc (0,03 MB)
Klauzula Społeczna.docx (0,01 MB)
Pakiet nr 3 - minimalne wymogi techniczne.docx (0,02 MB)
Wzór Umowy Pakiety nr 1-5.doc (0,07 MB)
Załącznik nr 2 - Protokol odbioru uruchomienia uslugi.doc (0,03 MB)
24 miesiąc *** ***
4 Pakiet nr 4. KWP w Lublinie, ul. Wyżynna 18. Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepływności minimum 100 Mbit/s dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, ul. Wyżynna 18.

Klauzula informacyjna RODO.doc (0,03 MB)
Klauzula Społeczna.docx (0,01 MB)
Pakiet nr 4 - minimalne wymogi techniczne.docx (0,02 MB)
Wzór Umowy Pakiety nr 1-5.doc (0,07 MB)
Załącznik nr 2 - Protokol odbioru uruchomienia uslugi.doc (0,03 MB)
24 miesiąc *** ***
5 Pakiet nr 5. KWP w Lublinie, ul. Narutowicza 73. Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepływności minimum 100 Mbit/s dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73.

Wzór Umowy Pakiety nr 1-5.doc (0,07 MB)
Załącznik nr 2 - Protokol odbioru uruchomienia uslugi.doc (0,03 MB)
Klauzula informacyjna RODO.doc (0,03 MB)
Klauzula Społeczna.docx (0,01 MB)
Pakiet nr 5 - minimalne wymogi techniczne.docx (0,02 MB)
24 miesiąc *** ***
Wartość oferty:
Konkurent Konkurent Konkurent Konkurent Konkurent Konkurent Konkurent Konkurent Konkurent
*** *** *** *** *** *** *** *** ***
*** *** *** *** *** *** *** *** ***
*** *** *** *** *** *** *** *** ***
*** *** *** *** *** *** *** *** ***
*** *** *** *** *** *** *** *** ***
*** *** *** *** *** *** *** *** ***

Legenda:

  •  Miejsce w rankingu  |
  • Oferta prowadząca  |
  • Oferta ex aequo (na równi)  |
  • Wartość wyższa od maksymalnej |