Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: FAZ.2810.24.2021-ZOF Materiały eksploatacyjne do drukarek

Deadlines:
Published : 01-04-2021 12:34:00
Placing offers : 08-04-2021 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


W załączeniu:

- Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym

- Formularz cenowy

- Projekt umowy


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 77 44 16116

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zal_1_Fc.pdf pdf 481.93 2021-04-01 12:34:00 Proceeding
zal_2_umowa.pdf pdf 245.52 2021-04-01 12:34:00 Proceeding
OGLOSZENIE O ZOF.pdf pdf 396.89 2021-04-01 12:34:00 Proceeding
zal_1-1_Fc.xls xls 49 2021-04-01 12:34:00 Criterion
zal_1-1_Fc_poprawiony.xls xls 40 2021-04-07 12:53:08 Public message
Odpowiedź_2_RCh.pdf pdf 124.36 2021-04-07 10:24:01 Public message
unieważnienie.pdf pdf 572.39 2021-04-27 07:43:45 Public message

Announcements

2021-04-27 07:43 Anna Gąska INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

unieważnienie.pdf

2021-04-07 12:53 Anna Gąska Wyjaśniamy, że ilość zamawianych tonerów została wyliczona na podstawie zakładanej wydajności.
W przypadku braku tonerów o podanej wydajności należy zwiększyć ilość. Przykład:
Formularz
nazwa: TN-2220,
ilość: 12 szt.,
wydajność: 5000 str.,
łączna wydajność: 12 * 5000 = 60 000

Oferta
nazwa: TN-2220,
ilość: 24 szt.,
wydajność: 2600 str.,
łączna wydajność: 24 * 2600 = 62 400

Dopuszczamy mniejszą wydajność tonerów przy odpowiednim przeliczeniu sztuk w formularzu.

Stosownie do udzielonych wyjaśnień, w załączeniu do wiadomości zamieszczamy poprawiony formularz cenowy.

zal_1-1_Fc_poprawion [...].xls

2021-04-07 10:24 Anna Gąska W związku z pytaniem zadanym przez jednego z oferentów o treści:
W formularzu cenowym tj. załącznik nr 1.1 w kolumnie szacowana wydajność w wielu pozycjach jest podana niewłaściwa wydajność, związku z powyższym proszę o zweryfikowanie i podanie w kolumnie właściwą wydajność. Dotyczy przede wszystkim takich pozycji jak: poz. nr 1, 2, 24, 25, 28, 29, 30, 31, 32, 34, 64, 67.
Zmodyfikowano opis przedmiotu zamówienia w sposób opisany w załączniku

Odpowiedź_2_RCh.pdf

2021-04-06 11:41 Anna Gąska W związku z pytaniem zadanym przez jednego z oferentów, o treści:

"Czy w pozycjach 20-23 (W2030,1,2,3) dopuszczacie Państwo zaproponowanie materiałów zamiennych bez chipa? Wymagane jest wówczas przełożenie chipa z oryginalnej kasety (tak jak w przypadku tonerów CF259X)?"

Informujemy:

We wszystkich pozycjach w których kompletny zamiennik nie jest dostępny prosimy o zaoferowanie oryginalnych tonerów.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

zal_1-1_Fc.xls

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Dostawy realizowane będą w terminie do 3 dni od złożenia zamówienia cząstkowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenia - Wykonawca akceptuje warunki realizacji zamówienia opisane przez Zamawiającego i zobowiązuje się do podpisania umowy w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 2 do Ogłoszenia.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 684