Proceeding: ZZ_DZPZ/2021/Z/122 Usługa wykonania dyplomów doktorskich i druków szkolnictwa wyższego na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Deadlines:
Published : 09-04-2021 14:39:00
Placing offers : 16-04-2021 10:00:00
Offers opening : 16-04-2021 10:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Szczegółowe wymagania określone zostały w załącznikach "Zapytanie ofertowe", "Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną" oraz "Wzór umowy".


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 81 445-41-60, 81 445-32-16

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 132 2021-04-09 14:39:00 Proceeding
zapytanie ofertowe_druki szkolnictwa wyższego.pdf pdf 1475.64 2021-04-09 14:39:00 Proceeding
Szczegółowa wycena przedmiotu zamówienia.doc doc 130.5 2021-04-09 14:39:00 Subject of the order
Wzór umowy.docx docx 80.1 2021-04-09 14:39:00 Criterion
Opis przedmiotu zamówienia_aktualizacja 13_04_2021.doc doc 146 2021-04-13 14:26:50 Public message
Teczka studenta.pdf pdf 125.44 2021-04-14 12:28:31 Public message

Announcements

2021-04-14 12:28 Łukasz Sulowski W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło zapytanie:
1. "Bardzo proszę o przedstawienie w celach poglądowych projektu wydruku dwustronnego na teczce dla studenta (potrójne A4)".

W odpowiedzi na zapytanie Zamawiający przesyła wzór teczki opisanej w załączniku "Opis przedmiotu zamówienia: II. Pomocnicze druki szkolnictwa wyższego: 4.) Teczka do akt studenta – 4700 sztuk.

Teczka studenta.pdf

2021-04-13 14:26 Łukasz Sulowski Zamawiający informuje, że teczka wskazana w załączniku:
Opis przedmiotu zamówienia II. Pomocnicze druki szkolnictwa wyższego: 9.) Teczka na dyplom - 3200 sztuk
ma być w formacie A4.

W związku z powyższym Zamawiający publikuje poprawiony załącznik: "Opis przedmiotu zamówienia".

Opis przedmiotu zamó [...].doc

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Usługa druku Kwota całości zamówienia wyliczona wg. załącznika "Szczegółowa wycena przedmiotu zamówienia"

Szczegółowa wycena p [...].doc

1 service - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 dni roboczych od otrzymania zamówienia cząstkowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Certyfikat ISO 9001 lub inny potwierdzający jakość - ISO 9001 lub inny potwierdzający jakość w zakresie usług drukarskich, introligatorskich lub tylko drukarskich. Attachment required (0)
6 Wzór umowy - Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze wzorem umowy, obowiązującym w niniejszym zapytaniu i nie wnosimy do niego zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nim zawarte. Ponadto oświadczamy, iż w przypadku wyboru naszej oferty, jako najkorzystniejszej zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik do Zapytania ofertowego, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Wzór umowy.docx

(0)
Unlock the form

The number of page views: 320