Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZZ_DZPZ/2021/Z/122 Usługa wykonania dyplomów doktorskich i druków szkolnictwa wyższego na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Termin:
Zamieszczenia : 09-04-2021 14:39:00
Składania : 16-04-2021 10:00:00
Otwarcia : 16-04-2021 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Szczegółowe wymagania określone zostały w załącznikach "Zapytanie ofertowe", "Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną" oraz "Wzór umowy".


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 81 445-41-60, 81 445-32-16

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 132 2021-04-09 14:39:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe_druki szkolnictwa wyższego.pdf pdf 1475.64 2021-04-09 14:39:00 Postępowanie
Szczegółowa wycena przedmiotu zamówienia.doc doc 130.5 2021-04-09 14:39:00 Przedmiot zamówienia
Wzór umowy.docx docx 80.1 2021-04-09 14:39:00 Kryterium
Opis przedmiotu zamówienia_aktualizacja 13_04_2021.doc doc 146 2021-04-13 14:26:50 Publiczna wiadomość
Teczka studenta.pdf pdf 125.44 2021-04-14 12:28:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-14 12:28 Łukasz Sulowski W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło zapytanie:
1. "Bardzo proszę o przedstawienie w celach poglądowych projektu wydruku dwustronnego na teczce dla studenta (potrójne A4)".

W odpowiedzi na zapytanie Zamawiający przesyła wzór teczki opisanej w załączniku "Opis przedmiotu zamówienia: II. Pomocnicze druki szkolnictwa wyższego: 4.) Teczka do akt studenta – 4700 sztuk.

Teczka studenta.pdf

2021-04-13 14:26 Łukasz Sulowski Zamawiający informuje, że teczka wskazana w załączniku:
Opis przedmiotu zamówienia II. Pomocnicze druki szkolnictwa wyższego: 9.) Teczka na dyplom - 3200 sztuk
ma być w formacie A4.

W związku z powyższym Zamawiający publikuje poprawiony załącznik: "Opis przedmiotu zamówienia".

Opis przedmiotu zamó [...].doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa druku Kwota całości zamówienia wyliczona wg. załącznika "Szczegółowa wycena przedmiotu zamówienia"

Szczegółowa wycena p [...].doc

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 dni roboczych od otrzymania zamówienia cząstkowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Certyfikat ISO 9001 lub inny potwierdzający jakość - ISO 9001 lub inny potwierdzający jakość w zakresie usług drukarskich, introligatorskich lub tylko drukarskich. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wzór umowy - Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze wzorem umowy, obowiązującym w niniejszym zapytaniu i nie wnosimy do niego zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nim zawarte. Ponadto oświadczamy, iż w przypadku wyboru naszej oferty, jako najkorzystniejszej zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik do Zapytania ofertowego, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Wzór umowy.docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 654