Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 4WOG.1200.2712.9.2021 Usługa napraw pogwarancyjnych i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4WOG Gliwice, polegające na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek

Deadlines:
Published : 29-03-2021 14:21:00
Placing offers : 07-04-2021 08:30:00
Offers opening : 07-04-2021 09:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ_9.pdf pdf 1045.28 2021-03-29 14:21:00 Proceeding
Zalaczniki_SWZ_9.zip zip 213.1 2021-03-29 14:21:00 Proceeding
ogl_zam_9.pdf pdf 107.33 2021-03-29 14:21:00 Proceeding
info_otwarcie_9.pdf pdf 591.19 2021-04-07 14:14:17 Public message
info_wybor.pdf pdf 386 2021-04-21 14:11:53 Public message
ponowny_wybor_info_9.pdf pdf 493.94 2021-04-30 12:49:28 Public message

Announcements

2021-04-30 12:49 Marzena Krakowska W załączeniu przesyłam pismo nr 3205/21 dot. ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty

ponowny_wybor_info_9 [...].pdf

2021-04-21 14:11 Alicja Kalisz Dzień dobry,
w załączeniu do niniejszego komunikatu przekazuję pismo nr 2931/21 z dnia 21.04.2021 r. dot. informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.

info_wybor.pdf

2021-04-07 14:14 Marzena Krakowska W załączeniu przekazuję Informację z otwarcia ofert z dnia 07.04.2021r.

info_otwarcie_9.pdf

2021-04-07 08:30 Buyer message Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego to 145 000,00 zł (brutto).

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 773