Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 4WOG.1200.2712.9.2021 Usługa napraw pogwarancyjnych i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4WOG Gliwice, polegające na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek

Termin:
Zamieszczenia : 29-03-2021 14:21:00
Składania : 07-04-2021 08:30:00
Otwarcia : 07-04-2021 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_9.pdf pdf 1045.28 2021-03-29 14:21:00 Postępowanie
Zalaczniki_SWZ_9.zip zip 213.1 2021-03-29 14:21:00 Postępowanie
ogl_zam_9.pdf pdf 107.33 2021-03-29 14:21:00 Postępowanie
info_otwarcie_9.pdf pdf 591.19 2021-04-07 14:14:17 Publiczna wiadomość
info_wybor.pdf pdf 386 2021-04-21 14:11:53 Publiczna wiadomość
ponowny_wybor_info_9.pdf pdf 493.94 2021-04-30 12:49:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-30 12:49 Marzena Krakowska W załączeniu przesyłam pismo nr 3205/21 dot. ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty

ponowny_wybor_info_9 [...].pdf

2021-04-21 14:11 Alicja Kalisz Dzień dobry,
w załączeniu do niniejszego komunikatu przekazuję pismo nr 2931/21 z dnia 21.04.2021 r. dot. informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.

info_wybor.pdf

2021-04-07 14:14 Marzena Krakowska W załączeniu przekazuję Informację z otwarcia ofert z dnia 07.04.2021r.

info_otwarcie_9.pdf

2021-04-07 08:30 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego to 145 000,00 zł (brutto).

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 820