Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZZP.263.04.2021 Dostawa mebli biurowych na potrzeby obiektów zarządzanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o. wg zadań 1-3: Zadanie nr 1: Dostawa mebli biurowych; Zadanie nr 2: Dostawa foteli i krzeseł; Zadanie nr 3: Dostawa regałów magazynowych

Termin:
Zamieszczenia : 26-03-2021 14:05:00
Składania : 08-04-2021 11:00:00
Otwarcia : 08-04-2021 11:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w zamówienia i jego zakres zawiera załączone Zaproszenie do złożenia oferty wraz z załącznikami.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 81 466 51 16  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie do złożenia oferty.pdf pdf 6242.15 2021-03-26 14:05:00 Postępowanie
projekt umowy - zał. nr 3.doc doc 91.5 2021-03-26 14:05:00 Postępowanie
Kosztorys ofertowy - zadanie nr 1.xlsx xlsx 13.03 2021-03-26 14:05:00 Przedmiot zamówienia
Kosztorys ofertowy - zadanie nr 2.xlsx xlsx 13.34 2021-03-26 14:05:00 Przedmiot zamówienia
Kosztorys ofertowy - zadanie nr 3.xlsx xlsx 12.78 2021-03-26 14:05:00 Przedmiot zamówienia
oferta Wykonawcy - zał. nr 1.doc doc 59 2021-03-26 14:05:00 Kryterium
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 550.54 2021-04-23 12:35:00 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o ponownym wyborze oferty najkorzystniejszej — zad nr 3.pdf pdf 472.27 2021-04-30 14:27:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-30 14:27 Alicja Kliczka Dzień doby;
W załączeniu przysyłam Zawiadomienie o ponownym wyborze oferty najkorzystniejszej po uchyleniu się Wykonawcy od zawarcia umowy.

Pozdrawiam Alicja Kliczka

Zawiadomienie o pono [...].pdf

2021-04-23 12:35 Alicja Kliczka Dzień doby;

W załączeniu przysyłam Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.

Pozdrawiam
Alicja Kliczka

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1: Dostawa mebli biurowych Proszę o podanie wartości brutto całego Zadania nr 1: Dostawa mebli biurowych

Kosztorys ofertowy - [...].xlsx

1 szt. - (0)
2 Zadanie nr 2: Dostawa foteli i krzeseł Proszę o podanie wartości brutto całego Zadania nr 2: Dostawa foteli i krzeseł

Kosztorys ofertowy - [...].xlsx

1 szt. - (0)
3 Zadanie nr 3: Dostawa regałów magazynowych Proszę o podanie wartości brutto całego Zadania nr 3: Dostawa regałów magazynowych

Kosztorys ofertowy - [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

oferta Wykonawcy - z [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 934