Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/ZO/3/2021 Robota budowlana w zakresie dwóch części: Część nr 1: Naprawa pomieszczeń w budynku nr 135 w k. w. w Lublinie; Część nr 2: Naprawa posadzek w budynku nr 109 w k. w. w Lublinie

Edyta Sieczkowska Prokop
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Termin:
Zamieszczenia : 26-03-2021 10:20:00
Składania : 08-04-2021 09:37:31
Otwarcia : 12-04-2021 11:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego pod nazwą: Robota budowlana w zakresie dwóch części: Część nr 1: Naprawa pomieszczeń w budynku nr 135 w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie; Część nr 2: Naprawa posadzek w budynku nr 109 w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym. Treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami stanowi załącznik do postępowania.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Zamawiający będzie rozpatrywał tylko i wyłącznie pełną ofertę, sporządzoną zgodnie ze wzorem oferty. Wzór oferty stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 261 181 387

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie ofertowe ZO 3.docx docx 191.75 2021-03-26 10:20:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-04-12 11:00 Komunikat Zamawiającego Kwota brutto, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
w zakresie części nr 1: 71 000,00 PLN
w zakresie części nr 2: 29 000,00 PLN
2021-04-08 09:52 Edyta Sieczkowska Prokop Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Z uwagi na fakt braku możliwości złożenia ofert częściowych - Zamawiający anuluje powyższe postępowanie oraz informuje, iż postępowanie zostanie ponownie zamieszczone na platformie zakupowej.

UWAGA:
W związku z anulowaniem oraz ponownym zamieszczeniem ww. postępowania na platformie zakupowej, Zamawiający informuje, iż zmianie ulegnie termin składania i otwarcia ofert. Nowy, wyznaczony termin zostanie opublikowany na stronie ponownie zamieszczonego, przedmiotowego postępowania.


2021-04-08 09:37 Edyta Sieczkowska Prokop Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Z uwagi na fakt braku możliwości złożenia ofert częściowych - Zamawiający anuluje powyższe postępowanie oraz informuje, iż postępowanie zostanie ponownie zamieszczone na platformie zakupowej.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Robota budowlana w zakresie dwóch części: Część nr 1: Naprawa pomieszczeń w budynku nr 135 w k. w. w Lublinie; Część nr 2: Naprawa posadzek w budynku nr 109 w k. w. w Lublinie Wzór oferty stanowi załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego. Zamawiający będzie rozpatrywał tylko i wyłącznie pełną ofertę. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z zapisami treści Zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 574