Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RLZP.I.271.5.2021 Wykonanie dokumentacji budowlanych i wykonawczych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Susz

Ewa Karwowska
Gmina Susz
Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2021 12:57:00
Składania : 02-04-2021 10:00:00
Otwarcia : 02-04-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie dokumentacji budowlanych i wykonawczych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Susz.pdf pdf 314.81 2021-03-25 12:57:00 Postępowanie
Specyfikacja warunków zamówienia - RLZP.I.271.5.2021.docx docx 56.24 2021-03-25 12:57:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ.zip zip 188.85 2021-03-25 12:57:00 Postępowanie
mapy poglądowe dla części nr IV,V.zip zip 414.11 2021-03-25 12:57:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Wykonanie dokumentacji technicznych dla zadań inwestycyjnych 2 postepowanie.pdf pdf 728.4 2021-04-02 11:42:44 Publiczna wiadomość
RLZP.I.271.5.5.2021 - unieważnienie BIP.pdf pdf 694.83 2021-04-13 11:21:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-13 11:21 Ewa Karwowska Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania.

RLZP.I.271.5.5.2021 [...].pdf

2021-04-02 11:42 Ewa Karwowska Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-04-02 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie zadania kwotę w wysokości brutto: 199.900,00 zł. w tym na:
1. część nr I - 8.000,00 zł brutto
2. część nr II - 12.300,00 zł brutto
3. część nr III - 12.300,00 zł brutto
4. część nr IV - 12.300,00 zł brutto
5. część nr V - 55.000,00 zł brutto
6. część nr VI - 45.000,00 zł brutto
7. część nr VII - 55.000,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 523