Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 3/ZP/21 Dostawa mebli gabinetowych, krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek – II części

Milena Królikowska
Ministerstwo Obrony Narodowej
Termin:
Zamieszczenia : 19-03-2021 15:01:00
Składania : 30-03-2021 12:00:00
Otwarcia : 30-03-2021 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
3_ogłoszenie_o_zamówieniu.pdf pdf 85.31 2021-03-19 15:01:00 Postępowanie
3_SWZ_z_załącznikami.pdf pdf 1175.5 2021-03-19 15:01:00 Postępowanie
3_załączniki_nr_1,_2,_4,_5,_do_SWZ.docx docx 407.99 2021-03-19 15:01:00 Postępowanie
3_pismo_nr_wych._1502_DA_wyjaśnienia_i_zmiana_treści_SWZ.pdf pdf 906.53 2021-03-25 16:15:26 Publiczna wiadomość
3_załącznik_nr_5_do_SWZ_po_zmianie.docx docx 392.75 2021-03-25 16:15:26 Publiczna wiadomość
3_Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 269.64 2021-03-30 15:28:01 Publiczna wiadomość
3_Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.docx.pdf pdf 327.48 2021-05-24 19:53:45 Publiczna wiadomość
3_ogłoszenie_o_wyniku_postępowania.pdf pdf 50.76 2021-06-17 14:04:18 Publiczna wiadomość
3_ogloszenie_o_wykonaniu_umowy_cz.I.pdf pdf 39.82 2021-07-10 20:59:05 Publiczna wiadomość
3_ogloszenie_o_wykonaniu_umowy_cz.II.pdf pdf 39.52 2021-07-10 20:59:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-10 20:59 Milena Królikowska Szanowni Państwo,
w załączeniu ogłoszenia o wykonaniu umowy.
Z poważaniem
Milena Królikowska
Departament Administracyjny
Ministerstwo Obrony Narodowej

3_ogloszenie_o_wykon [...].pdf

3_ogloszenie_o_wykon [...].pdf

2021-06-17 14:04 Milena Królikowska Szanowni Państwo, w załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania. Z poważaniem Milena Królikowska Departament Administracyjny Ministerstwo Obrony Narodowej

3_ogłoszenie_o_wynik [...].pdf

2021-05-24 19:53 Milena Królikowska Szanowni Państwo, na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.), w załączeniu przekazuję informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu. Z poważaniem Milena Królikowska Departament Administracyjny Ministerstwo Obrony Narodowej

3_Informacja_o_wybor [...].pdf

2021-03-30 15:28 Milena Królikowska Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję Informację z otwarcia ofert. Z poważaniem Milena Królikowska Departament Zamówień Publicznych Ministerstwo Obrony Narodowej

3_Informacja_z_otwar [...].pdf

2021-03-30 12:11 Milena Królikowska Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 1492, 1517, 2275 i 2320), zamawiający informuje, że na realizację zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawa mebli gabinetowych, krzeseł, foteli, tapczanów i wersalek – II części, nr sprawy 3/ZP/21, zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 600 000,00 zł brutto (słownie złotych: sześćset tysięcy 00/100), w tym na:
- część I – meble gabinetowe - 400 000,00 zł brutto (słownie złotych: czterysta tysięcy 00/100);
- część II – krzesła, fotele, tapczany i wersalki - 200 000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100).
2021-03-25 16:15 Milena Królikowska Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję pismo nr wych. 1502/DA z dnia 25 marca 2021 r. w sprawie wyjaśnień i zmiany treści Specyfikacji warunków zamówienia.

Z poważaniem

Milena Królikowska
Departament Zamówień Publicznych
Ministerstwo Obrony Narodowej

3_pismo_nr_wych._150 [...].pdf

3_załącznik_nr_5_do_ [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1466