Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2/BZP/2021 Dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 15-03-2021 15:56:00
Składania : 22-03-2021 15:00:00
Otwarcia : 22-03-2021 15:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Szczegóły sprawy zawiera Zapytanie Ofertowe wraz z załącznikami.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zalacznik_nr_1_opz.docx docx 407.25 2021-03-15 15:56:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_1A_szczegółowy formularz cenowy.ods ods 395.38 2021-03-15 15:56:00 Postępowanie
zalacznik_nr_2_wzor_umowy.pdf pdf 809.75 2021-03-15 15:56:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe_gadżety reklamowe.pdf pdf 412.03 2021-03-15 15:56:00 Postępowanie
załacznik_nr_3_informacja_RODO.pdf pdf 550.56 2021-03-15 15:56:00 Postępowanie
Zał. 1A Szczegółowy formularz cenowy.ods ods 395.38 2021-03-15 15:56:00 Kryterium
Protokół_wyniki.pdf pdf 500.85 2021-03-26 14:21:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-29 14:09 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie niniejszym zawiadamia, że w informacji o wynikach, w nazwie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w części zamówienia nr 1, 4 i 5 zdarzyła się omyłka pisarska (literówka), w związku z czym Zamawiający dokonuje sprostowania w miejscach gdzie pojawia się nazwa Spółki, jak następuje:
JEST: Prombay Brzoskowski Kamaj sp.j.
POWINNO BYĆ: Promobay Brzoskowski Kamaj sp.j.
2021-03-26 14:21 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie niniejszym udostępnia wyniki postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego - informację o wyborze najkorzystniejszej oferty, jak poniżej. Zestawienie ofert (protokół) znajduje się w załączniku.

Wybrano Dostawcę/Wykonawcę w części nr 1: Prombay Brzoskowski Kamaj sp.j. z ceną brutto: 6 118,14 zł, w tym netto: 4 974, 10 zł i VAT 23 %
Uzasadnienie: najtańsza niepodlegająca odrzuceniu oferta, prawidłowa i spełniająca wymagania ZO.

Wybrano Dostawcę/Wykonawcę w części nr 2 : 3LINE.PL sp. z o.o. z ceną brutto: 2 428, 02 zł, w tym netto: 1 974, 00 zł i VAT 23 %
Uzasadnienie: najtańsza niepodlegająca odrzuceniu oferta, prawidłowa i spełniająca wymagania ZO.

Wybrano Dostawcę/Wykonawcę w części nr 3: Paweł Kędzierski z ceną brutto: 1 628,77 zł brutto, w tym netto: 1 324,20 zł netto i VAT 23 %
Uzasadnienie: najtańsza niepodlegająca odrzuceniu oferta, prawidłowa i spełniająca wymagania ZO.

Wybrano Dostawcę/Wykonawcę w części nr 4: Prombay Brzoskowski Kamaj sp.j. z ceną brutto: 1 209, 09 zł, w tym 983, 00 zł netto i VAT 23 %
Uzasadnienie: najtańsza niepodlegająca odrzuceniu oferta, prawidłowa i spełniająca wymagania ZO.

Wybrano Dostawcę/Wykonawcę w części nr 5: Prombay Brzoskowski Kamaj sp.j.z ceną brutto: 2 222, 61 zł, w tym netto: 1 807, 00 zł i VAT 23 %
Uzasadnienie: najtańsza niepodlegająca odrzuceniu oferta, prawidłowa i spełniająca wymagania ZO.

Protokół_wyniki.pdf

2021-03-18 14:28 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie niniejszym udostępnia treść pytań do zapytania ofertowego wraz z odpowiedziami do części nr I zamówienia oraz przekazuje informację o sprostowaniu dot. części nr II zamówienia:

Pytanie nr 1:
Cz. 1, torba bawełniana. W celu precyzyjnej wyceny proszę o przesłanie logo do nadruku w krzywych (plik pdf) zawierającego informację o liczbie kolorów. Alternatywnie proszę o podanie liczby kolorów Pantone które będą użyte w projekcie. Proszę także o podanie czy nadruk na być na jednej stronie torby czy obu (w takim wypadku – czy o takiej samej treści?)?

Odpowiedź na pytanie nr 1:
Nie posiadamy jeszcze grafiki do nadruku – przewidujemy grafikę na całym możliwym polu zadruku w pełnych kolorach – proszę w wycenie uwzględnić taką opcję z maksymalną ilością kolorów. Nadruk ma być na jednej stronie torby.

SPROSTOWANIE:
w opisie przedmiotu zamówienia do części nr II zamówienia (etui na długopisy) zamieszczonym w widoku platformy dokonuje się sprostowania w zakresie podanej tam liczby szt. (w stosunku do pozostałej dokumentacji zamówienia, gdzie podano prawidłową liczbę sztuk), jak następuje:
JEST: 200 SZT.
MA BYĆ: 300 SZT.

2021-03-17 19:48 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie niniejszym udostępnia treść pytań do zapytania ofertowego wraz z odpowiedziami:

Pytanie nr 1:
Czy pamięć USB powinna posiadać końcówkę OTG jak na zdjęciu czy sugerować się tylko opisem a nie zdjęciem ? Czy dodatkowe akcesoria typu smyczka jednostkowa i kartonik są wymagane ?

Odpowiedź na pytanie nr 1:
Produkt musi spełniać wszystkie wymagania z opisu. Pamięć nie musi posiadać końcówki OTG. Dodatkowe akcesoria nie są wymagane.

Pytanie nr 2:
W części 1 torba bawełniana nadruk full Kolor - ile kolorów nadruku jest w grafice ? czy torba może być
szyta o podanych wymiarach na wzór czy musi to być torba z katalogu ?

Odpowiedź na pytanie nr 2:
Proszę w cenie uwzględnić nadruk w pełnych kolorach – grafika będzie przygotowywana w późniejszym terminie (po otrzymaniu od wykonawcy technicznej specyfikacji do przygotowania grafiki). Torba może być szyta lub może być produktem z katalogu o zbliżonych wymiarach – znacząca przy wyborze oferty będzie cena, a więc rekomendowane jest tańsze rozwiązanie.

Pytanie nr 3:
część I - świeczka zapachowa - czy zdobienie ma być w formie nadruku tampodrukowego (jeśli tak to proszę podać ilość kolorów), czy może być naklejka w full colorze naklejona na produkt ?
(naklejka jest korzystniejszą cenowo opcją).

Odpowiedź na pytanie nr 3:
Może to być naklejka full color.

Pytanie nr 4:
Część V zakładka papierowa FSC pochodząca ze zrównoważonych zbiorów - proszę o udostępnienie grafiki full colorowej do wyceny

Odpowiedź na pytanie nr 4:
Nie posiadamy jeszcze grafiki do nadruku – przewidujemy grafikę na całym możliwym polu zadruku w pełnych kolorach – proszę w wycenie uwzględnić taką opcję z maksymalną ilością kolorów.

Pytanie nr 5:
pytanie o smycz - czy może być smycz cały nakład z jednym projektem, tzn taki sam kolor taśmy ?

Odpowiedź na pytanie nr 5:
Należy wycenić 250 sztuk kolor granatowy i 250 sztuk kolor szary lub pomarańczowy lub żółty.


Pytanie nr 6:
część V - zakładka, czy dopuszczą Państwo zakładkę z tasiemką satynową, nie bawełnianą?

Odpowiedź na pytanie nr 6:
Tak, tasiemka może być satynowa.

Pytanie nr 7:
Zwracamy się z uprzejmą prośba o przesłanie projektu lub określeniu ilości kolorów nadruku dla pozycji 4 w części I. Bez określenia ilości kolorów nie jest możliwa rzetelna wycena nadruku i
zastosowanie odpowiedniej techniki dla art. z bawełny.

Odpowiedź na pytanie nr 7:
Odpowiedź jak na pytanie nr 4.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część nr I zamówiania Dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem: 90 szt. plecaków, 50 szt. toreb na dokumenty, 50 szt., pendrivów, 120 szt. toreb bawełnianych, 500 szt. smyczy, 500 szt. przypinek/ button, 200 szt. piłeczek antystres, 100 szt. świeczek. Dostawa obejmuje dostarczenie (transport wraz z rozładunkiem i wniesieniem) do siedziby Zamawiającego – ul. Mikołaja Kopernika 26 w Krakowie (31-501), do Biura Promocji mieszczącego się pod tym adresem w budynku „Zofijówka”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji zawiera załącznik nr 1 - opz oraz załącznik nr 2 - wzór umowy. 1 dostawa Akademia Ignatianum W Krakowie
ul. Mikołaja Kopernika 26
31-501, Kraków
(0)
2 Część nr II zamówiania Dostawa gadżetów reklamowych: 200 szt. etui na długopis. Dostawa obejmuje dostarczenie (transport wraz z rozładunkiem i wniesieniem) do siedziby Zamawiającego – ul. Mikołaja Kopernika 26 w Krakowie (31-501), do Biura Promocji mieszczącego się pod tym adresem w budynku „Zofijówka”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji zawiera załącznik nr 1 - opz oraz załącznik nr 2 - wzór umowy. 1 dostawa - (0)
3 Część nr III zamówiania Dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem/ grawerem: 30 szt. piór kulkowych z etui. Dostawa obejmuje dostarczenie (transport wraz z rozładunkiem i wniesieniem) do siedziby Zamawiającego – ul. Mikołaja Kopernika 26 w Krakowie (31-501), do Biura Promocji mieszczącego się pod tym adresem w budynku „Zofijówka”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji zawiera załącznik nr 1 - opz oraz załącznik nr 2 - wzór umowy. 1 dostawa - (0)
4 Część nr IV zamówiania Dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem: 100 szt. koszulek bawełnianych. Dostawa obejmuje dostarczenie (transport wraz z rozładunkiem i wniesieniem) do siedziby Zamawiającego – ul. Mikołaja Kopernika 26 w Krakowie (31-501), do Biura Promocji mieszczącego się pod tym adresem w budynku „Zofijówka”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji zawiera załącznik nr 1 - opz oraz załącznik nr 2 - wzór umowy. 1 dostawa - (0)
5 Część nr V zamówiania Dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem: 200 szt. zakładek papierowych z nasionami, 300 szt. glinianych doniczek z nasionami. Dostawa obejmuje dostarczenie (transport wraz z rozładunkiem i wniesieniem) do siedziby Zamawiającego – ul. Mikołaja Kopernika 26 w Krakowie (31-501), do Biura Promocji mieszczącego się pod tym adresem w budynku „Zofijówka”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposobu jego realizacji zawiera załącznik nr 1 - opz oraz załącznik nr 2 - wzór umowy. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3456 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał. 1A Szczegółowy [...].ods

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, wystawionej po protokolarnym przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 20 dni roboczych od otrzymania zamówienia (zawarcia umowy). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki i sposób realizacji - Zamówienie będzie realizowane na warunkach zawartych w zapytaniu ofertowym i w sposób tam określony. Wykonawca musi zaakceptować załączony do zapytania ofertowego wzór umowy stanowiący załącznik nr 2. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 RODO - Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO 1 wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę wpisać odpowiednio "TAK" lub "nie dot." (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1468