Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 57/2021/ZP Usługa naprawy urządzeń i podzespołów wchodzących w skład systemu łączności STORCZYK

Termin:
Zamieszczenia : 15-03-2021 10:32:00
Składania : 26-03-2021 10:28:00
Otwarcia : 26-03-2021 10:33:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Przedmiotem zamówienia jest: usługa naprawy urządzeń i podzespołów wchodzących w skład systemu łączności STORCZYK


Warunki udziału w postępowaniu, jakie powinien spełnić wykonawca biorący udział w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków:


Rodzaj warunku do spełnienia: kompetencje lub uprawienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu wyrobami o przeznaczeniu wojskowym i policyjnym.

Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków:

-Koncesja uprawniająca do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17.09.2019r. (Dz.U.2019.1888 z dnia 04.10.2019) - Załącznik nr 2 - WT-XI, pkt.1

-Certyfikat systemu zarządzania jakością potwierdzający spełnienie wymagań ISO 9001:2015


Przedmiot zamówienia kwalifikowany jako zamówienie w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa:

Sprzęt objęty zamówieniem zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 17 kwietnia 2020r. w sprawie wykazu uzbrojenia, na obrót którym jest wymagane zezwolenie, zakwalifikowany jest na tzw. krajowej liście uzbrojenia - poz.LU11.


Kryteria oceny ofert:

-cena jednostkowa brutto defektacji (należy wycenić wszystkie urządzenia znajdujący się w zał. nr 1 - wykaz urządzeń)

-wartość brutto 1rbh naprawy

-termin usunięcia usterki (przyspieszony do 7 dni bądź podstawowy do 20 dni)

-gwarancja (wymiar gwarancji przedłużony do 12 miesięcy bądź podstawowy 6 miesięcy)


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 261-651-183

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
storczyk oib wzór umowy.pdf pdf 814.93 2021-03-15 10:32:00 Postępowanie
Wykaz urządzeń i podzespołów przewidzianych do naprawy w GN.xlsx xlsx 11.06 2021-03-15 10:32:00 Przedmiot zamówienia
Storczyk 2021_ZP pytania (1).docx docx 15.45 2021-03-24 13:50:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-24 13:50 Dominika ŁOŚ W załączeniu odpowiedź na uwagi firmy TRANSBIT.

Storczyk 2021_ZP pyt [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena jednostkowa brutto defektacji wykaz urządzeń i podzespołów przewidzianych do naprawy w GN - należy wycenić wszystkie pozycje

Wykaz urządzeń i pod [...].xlsx

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 30% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 28 tygodni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wartość brutto 1rbh naprawy 40% Wartość brutto 1rbh naprawy (0)
6 Termin usunięcia usterki 10% podstawowy 20 dni - 0pkt skrócony 7 dni - 10 pkt (0)
7 Gwarancja 20% okres podstawowy 6 miesięcy - 0pkt wydłużony 12 miesięcy - 20 pkt (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 356