Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP.271.1.2021 „Dostawa koparko – ładowarki.”

Paweł Rogal
Gmina Bircza
Deadlines:
Published : 12-03-2021 14:48:00
Placing offers : 24-03-2021 10:00:00
Offers opening : 24-03-2021 10:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 109.28 2021-03-12 14:48:00 Proceeding
SWZ.pdf pdf 469.62 2021-03-12 14:48:00 Proceeding
zał. nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 202.83 2021-03-12 14:48:00 Proceeding
zał. nr 2 - oferta.docx docx 34.77 2021-03-12 14:48:00 Proceeding
zał. nr 3 - oświadczenie art. 125 ust. 1.docx docx 13.49 2021-03-12 14:48:00 Proceeding
zał. nr 4 - umowa.pdf pdf 232.92 2021-03-12 14:48:00 Proceeding
zał. nr 5 - oświadczenie.docx docx 13.61 2021-03-12 14:48:00 Proceeding
SWZ - po zmianie.pdf pdf 469.56 2021-03-19 16:08:27 Proceeding
zał. nr 4 - umowa - po zmianie.pdf pdf 232.95 2021-03-19 16:08:27 Proceeding
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 33.89 2021-03-19 16:13:28 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 432.23 2021-03-25 08:55:54 Public message
Wybór nakorzystniejszej oferty.pdf pdf 329.32 2021-03-31 15:08:43 Public message
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 351.66 2021-04-29 08:50:11 Public message

Announcements

2021-04-29 08:50 Paweł Rogal Informacja o unieważnieniu postępowania przetargowego

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-03-31 15:08 Paweł Rogal Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wybór nakorzystniejs [...].pdf

2021-03-25 08:55 Paweł Rogal Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-03-24 10:00 Buyer message Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości : 295000,00 brutto.
2021-03-22 08:33 Paweł Rogal Zwracamy się z prośbą o odpowiedź na poniższe pytania do postępowania pn „ Dostawa koparko-ładowarki”
1. Czy Zamawiający zgodzi się na maszynę o szerokości całkowitej 2,44 m?
2. Jaką konkretnie dokumentację Zamawiający ma na myśli w umowie w §2 ust. 4? Wykonawca dostarcza z maszyną standardowe dokumenty takie jak m.in. instrukcja obsługi czy deklaracja zgodności.
3. Czy Zamawiający usunie zapis o którym mowa w §5 ust. 3? Zamawiający nie utraci gwarancji, jeśli czynności opisane w tym punkcie umowy będzie wykonywał jedynie za zgodą i w porozumieniu z serwisem Wykonawcy.
4. Czy Zamawiający potwierdza, że poniesie koszt napraw, które powstały z winy Zamawiającego przez niezgodne z instrukcją użytkowanie sprzętu, bądź niezgodnie z przeznaczeniem? Wykonawca ponosi koszt napraw gwarancyjnych. Dot. umowy §5 ust. 4
5. Czy Zamawiający wydłuży termin na naprawę z 4 dni do 7 dni? z dodatkową możliwością wydłużenia w uzasadnionych przypadkach? Dot. umowy §5 ust. 4, pkt 2).
6. Czy Zamawiający uzupełni zapis w umowie §5 ust. 6 o termin 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki?
7. Czy Zamawiający odstąpi od zlecania naprawy/usuwania wad osobom trzecim, jeśli na czas przedłużającej się naprawy Wykonawca podstawi maszynę zastępczą o podobnych parametrach? Dot. umowy § 5 ust. 5
8. Czy Zamawiający zmodyfikuje zapis z umowy §5 ust. 12 usuwając zdanie „ Zamawiający może żądać usunięcia wad w sposób przez siebie określony”? Wykonawca jako autoryzowany serwis decyduje o sposobie usuwania wad. Jednocześnie w tym wypadku obowiązuje zapis z Kodeksu cywilnego art. 561 §3.
9. Czy Zamawiający odstąpi od naliczania kary o której mowa w umowie §7 ust. 2 lit c), jeśli na czas zwłoki w usuwaniu wad Wykonawca zapewni maszynę zastępczą o podobnych parametrach o której mowa w §5 ust. 13.
2021-03-19 15:40 Paweł Rogal W odpowiedzi na zadane pytania, informuję że:

1/ Tak. Zamawiający wyraża zgodę na maszynę o szerokości całkowitej 2,44 m.

2/ Oferent ma przedłożyć pełną dokumentację m.in. instruktażową, gwarancyjną itp.

3/ Zamawiający podtrzymuje treść zapisów umowy.

4/ Zamawiający potwierdza, iż koszty napraw spowodowane w wyniku niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu pokryje z własnych środków.
Tym samym do § 7 umowy jako ust. 6 wprowadza się w.w zapis.

5/ Zamawiający podtrzymuje treść, z zastrzeżeniem, ze jeśli naprawa będzie wymagała specjalistycznej wiedzy technologicznej, naprawa może być wydłużona maksymalnie do 7 dni (obejmującym także transport).
§ 5 ust. 4 pkt. 2 otrzymuje brzmienie:
usunięcia wady i usterki w ramach serwisu powinno nastąpić niezwłocznie, a jeżeli usunięcie niezwłoczne nie jest możliwe, nie później niż w ciągu 4 dni, chyba, że wykaże, że usunięcie wad w tym terminie jest niemożliwe ze względu, na to że naprawa będzie wymagała specjalistycznej wiedzy technologicznej, naprawa może być wydłużona maksymalnie do 7 dni (obejmującym także transport).

6/ Zamawiający podtrzymuje treść uzupełniając brakującą w §5 ust. 6 ilość dni uznając zmianę dokonaną w oparciu o w.w pkt. 5
§ 5 ust. 6 otrzymuje brzmienie:
Wszystkie naprawy gwarancyjne przeprowadzone będą w miejscu użytkowania sprzętu przez autoryzowany serwis na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu 4 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki. Niedotrzymanie czasu reakcji w w/w terminie powoduje naliczanie kar umownych zgodnie z § 7 niniejszej umowy.

7/ Tak wówczas:
§ 5 ust. 5 otrzymuje brzmienie:
W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z obowiązków i terminu określonych w niniejszym § Zamawiający ma prawo do zlecenia działań zaniechanych przez Wykonawcę osobom trzecim. Wykonawca wyraża zgodę, by został obciążony wszelkimi kosztami z tym związanymi, chyba że Wykonawca dostarczy we wskazane miejsce sprzęt zamienny o nie gorszych parametrach niż dostarczony sprzęt w ramach niniejszej umowy, celem wykonywania zadań własnych wykonywanych przez Zamawiającego, na czas wywiązania się z obowiązków i terminów określonych niniejszym §.

8/ Zamawiający podtrzymuje treść dodając zapis: tj.: może żądać wymiany części, a nie naprawy.
§ 5 ust. 12 otrzymuje brzmienie:
W przypadku stwierdzenia wady przedmiotu umowy lub jej części po dokonaniu odbioru
(w trakcie użytkowania) Zamawiający złoży stosowną reklamację Wykonawcy, który udzieli pisemnej odpowiedzi w ciągu 7 dni kalendarzowych, a po bezskutecznym upływie tego terminu reklamacja uważana będzie za uznaną w całości zgodnie z żądaniem Zamawiającego.
Zamawiający może żądać usunięcia wad w sposób przez siebie określony tj.: może żądać wymiany części, a nie naprawy. Gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wyrobu usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie zgodnego ze specyfika i przeznaczeniem przedmiotu umowy.
Czasu naprawy nie wlicza się do okresu gwarancyjnego. Czas trwania gwarancji wydłuża
się o czas trwania naprawy.

9/ Tak wówczas:
§ 7 ust. 2 lit c) otrzymuje brzmienie:
1. Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
za zwłokę w usunięciu wad sprzętu lub części składowej sprzętu w okresie gwarancji w wysokości 200,00 zł gross za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wady, chyba że Wykonawca dostarczy we wskazane miejsce sprzęt zamienny o nie gorszych parametrach niż dostarczony sprzęt w ramach niniejszej umowy, celem wykonywania zadań własnych wykonywanych przez Zamawiającego, na czas usunięciu wad sprzętu lub części składowej sprzętu.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 801