Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-03-2021 14:48:00 |
Składania : | 24-03-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 24-03-2021 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-04-29 08:50 | Paweł Rogal | Informacja o unieważnieniu postępowania przetargowego |
2021-03-31 15:08 | Paweł Rogal | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2021-03-25 08:55 | Paweł Rogal | Informacja z otwarcia ofert |
2021-03-24 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości : 295000,00 brutto. |
2021-03-22 08:33 | Paweł Rogal |
Zwracamy
się
z
prośbą
o
odpowiedź
na
poniższe
pytania
do
postępowania
pn
„
Dostawa
koparko-ładowarki” 1. Czy Zamawiający zgodzi się na maszynę o szerokości całkowitej 2,44 m? 2. Jaką konkretnie dokumentację Zamawiający ma na myśli w umowie w §2 ust. 4? Wykonawca dostarcza z maszyną standardowe dokumenty takie jak m.in. instrukcja obsługi czy deklaracja zgodności. 3. Czy Zamawiający usunie zapis o którym mowa w §5 ust. 3? Zamawiający nie utraci gwarancji, jeśli czynności opisane w tym punkcie umowy będzie wykonywał jedynie za zgodą i w porozumieniu z serwisem Wykonawcy. 4. Czy Zamawiający potwierdza, że poniesie koszt napraw, które powstały z winy Zamawiającego przez niezgodne z instrukcją użytkowanie sprzętu, bądź niezgodnie z przeznaczeniem? Wykonawca ponosi koszt napraw gwarancyjnych. Dot. umowy §5 ust. 4 5. Czy Zamawiający wydłuży termin na naprawę z 4 dni do 7 dni? z dodatkową możliwością wydłużenia w uzasadnionych przypadkach? Dot. umowy §5 ust. 4, pkt 2). 6. Czy Zamawiający uzupełni zapis w umowie §5 ust. 6 o termin 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki? 7. Czy Zamawiający odstąpi od zlecania naprawy/usuwania wad osobom trzecim, jeśli na czas przedłużającej się naprawy Wykonawca podstawi maszynę zastępczą o podobnych parametrach? Dot. umowy § 5 ust. 5 8. Czy Zamawiający zmodyfikuje zapis z umowy §5 ust. 12 usuwając zdanie „ Zamawiający może żądać usunięcia wad w sposób przez siebie określony”? Wykonawca jako autoryzowany serwis decyduje o sposobie usuwania wad. Jednocześnie w tym wypadku obowiązuje zapis z Kodeksu cywilnego art. 561 §3. 9. Czy Zamawiający odstąpi od naliczania kary o której mowa w umowie §7 ust. 2 lit c), jeśli na czas zwłoki w usuwaniu wad Wykonawca zapewni maszynę zastępczą o podobnych parametrach o której mowa w §5 ust. 13. |
2021-03-19 15:40 | Paweł Rogal |
W
odpowiedzi
na
zadane
pytania,
informuję
że: 1/ Tak. Zamawiający wyraża zgodę na maszynę o szerokości całkowitej 2,44 m. 2/ Oferent ma przedłożyć pełną dokumentację m.in. instruktażową, gwarancyjną itp. 3/ Zamawiający podtrzymuje treść zapisów umowy. 4/ Zamawiający potwierdza, iż koszty napraw spowodowane w wyniku niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu pokryje z własnych środków. Tym samym do § 7 umowy jako ust. 6 wprowadza się w.w zapis. 5/ Zamawiający podtrzymuje treść, z zastrzeżeniem, ze jeśli naprawa będzie wymagała specjalistycznej wiedzy technologicznej, naprawa może być wydłużona maksymalnie do 7 dni (obejmującym także transport). § 5 ust. 4 pkt. 2 otrzymuje brzmienie: usunięcia wady i usterki w ramach serwisu powinno nastąpić niezwłocznie, a jeżeli usunięcie niezwłoczne nie jest możliwe, nie później niż w ciągu 4 dni, chyba, że wykaże, że usunięcie wad w tym terminie jest niemożliwe ze względu, na to że naprawa będzie wymagała specjalistycznej wiedzy technologicznej, naprawa może być wydłużona maksymalnie do 7 dni (obejmującym także transport). 6/ Zamawiający podtrzymuje treść uzupełniając brakującą w §5 ust. 6 ilość dni uznając zmianę dokonaną w oparciu o w.w pkt. 5 § 5 ust. 6 otrzymuje brzmienie: Wszystkie naprawy gwarancyjne przeprowadzone będą w miejscu użytkowania sprzętu przez autoryzowany serwis na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu 4 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki. Niedotrzymanie czasu reakcji w w/w terminie powoduje naliczanie kar umownych zgodnie z § 7 niniejszej umowy. 7/ Tak wówczas: § 5 ust. 5 otrzymuje brzmienie: W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z obowiązków i terminu określonych w niniejszym § Zamawiający ma prawo do zlecenia działań zaniechanych przez Wykonawcę osobom trzecim. Wykonawca wyraża zgodę, by został obciążony wszelkimi kosztami z tym związanymi, chyba że Wykonawca dostarczy we wskazane miejsce sprzęt zamienny o nie gorszych parametrach niż dostarczony sprzęt w ramach niniejszej umowy, celem wykonywania zadań własnych wykonywanych przez Zamawiającego, na czas wywiązania się z obowiązków i terminów określonych niniejszym §. 8/ Zamawiający podtrzymuje treść dodając zapis: tj.: może żądać wymiany części, a nie naprawy. § 5 ust. 12 otrzymuje brzmienie: W przypadku stwierdzenia wady przedmiotu umowy lub jej części po dokonaniu odbioru (w trakcie użytkowania) Zamawiający złoży stosowną reklamację Wykonawcy, który udzieli pisemnej odpowiedzi w ciągu 7 dni kalendarzowych, a po bezskutecznym upływie tego terminu reklamacja uważana będzie za uznaną w całości zgodnie z żądaniem Zamawiającego. Zamawiający może żądać usunięcia wad w sposób przez siebie określony tj.: może żądać wymiany części, a nie naprawy. Gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wyrobu usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie zgodnego ze specyfika i przeznaczeniem przedmiotu umowy. Czasu naprawy nie wlicza się do okresu gwarancyjnego. Czas trwania gwarancji wydłuża się o czas trwania naprawy. 9/ Tak wówczas: § 7 ust. 2 lit c) otrzymuje brzmienie: 1. Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: za zwłokę w usunięciu wad sprzętu lub części składowej sprzętu w okresie gwarancji w wysokości 200,00 zł brutto za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wady, chyba że Wykonawca dostarczy we wskazane miejsce sprzęt zamienny o nie gorszych parametrach niż dostarczony sprzęt w ramach niniejszej umowy, celem wykonywania zadań własnych wykonywanych przez Zamawiającego, na czas usunięciu wad sprzętu lub części składowej sprzętu. |
Komunikaty