Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.1.2021 „Dostawa koparko – ładowarki.”

Paweł Rogal
Gmina Bircza
Termin:
Zamieszczenia : 12-03-2021 14:48:00
Składania : 24-03-2021 10:00:00
Otwarcia : 24-03-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 109.28 2021-03-12 14:48:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 469.62 2021-03-12 14:48:00 Postępowanie
zał. nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 202.83 2021-03-12 14:48:00 Postępowanie
zał. nr 2 - oferta.docx docx 34.77 2021-03-12 14:48:00 Postępowanie
zał. nr 3 - oświadczenie art. 125 ust. 1.docx docx 13.49 2021-03-12 14:48:00 Postępowanie
zał. nr 4 - umowa.pdf pdf 232.92 2021-03-12 14:48:00 Postępowanie
zał. nr 5 - oświadczenie.docx docx 13.61 2021-03-12 14:48:00 Postępowanie
SWZ - po zmianie.pdf pdf 469.56 2021-03-19 16:08:27 Postępowanie
zał. nr 4 - umowa - po zmianie.pdf pdf 232.95 2021-03-19 16:08:27 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 33.89 2021-03-19 16:13:28 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 432.23 2021-03-25 08:55:54 Publiczna wiadomość
Wybór nakorzystniejszej oferty.pdf pdf 329.32 2021-03-31 15:08:43 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 351.66 2021-04-29 08:50:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-29 08:50 Paweł Rogal Informacja o unieważnieniu postępowania przetargowego

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-03-31 15:08 Paweł Rogal Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wybór nakorzystniejs [...].pdf

2021-03-25 08:55 Paweł Rogal Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-03-24 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości : 295000,00 brutto.
2021-03-22 08:33 Paweł Rogal Zwracamy się z prośbą o odpowiedź na poniższe pytania do postępowania pn „ Dostawa koparko-ładowarki”
1. Czy Zamawiający zgodzi się na maszynę o szerokości całkowitej 2,44 m?
2. Jaką konkretnie dokumentację Zamawiający ma na myśli w umowie w §2 ust. 4? Wykonawca dostarcza z maszyną standardowe dokumenty takie jak m.in. instrukcja obsługi czy deklaracja zgodności.
3. Czy Zamawiający usunie zapis o którym mowa w §5 ust. 3? Zamawiający nie utraci gwarancji, jeśli czynności opisane w tym punkcie umowy będzie wykonywał jedynie za zgodą i w porozumieniu z serwisem Wykonawcy.
4. Czy Zamawiający potwierdza, że poniesie koszt napraw, które powstały z winy Zamawiającego przez niezgodne z instrukcją użytkowanie sprzętu, bądź niezgodnie z przeznaczeniem? Wykonawca ponosi koszt napraw gwarancyjnych. Dot. umowy §5 ust. 4
5. Czy Zamawiający wydłuży termin na naprawę z 4 dni do 7 dni? z dodatkową możliwością wydłużenia w uzasadnionych przypadkach? Dot. umowy §5 ust. 4, pkt 2).
6. Czy Zamawiający uzupełni zapis w umowie §5 ust. 6 o termin 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki?
7. Czy Zamawiający odstąpi od zlecania naprawy/usuwania wad osobom trzecim, jeśli na czas przedłużającej się naprawy Wykonawca podstawi maszynę zastępczą o podobnych parametrach? Dot. umowy § 5 ust. 5
8. Czy Zamawiający zmodyfikuje zapis z umowy §5 ust. 12 usuwając zdanie „ Zamawiający może żądać usunięcia wad w sposób przez siebie określony”? Wykonawca jako autoryzowany serwis decyduje o sposobie usuwania wad. Jednocześnie w tym wypadku obowiązuje zapis z Kodeksu cywilnego art. 561 §3.
9. Czy Zamawiający odstąpi od naliczania kary o której mowa w umowie §7 ust. 2 lit c), jeśli na czas zwłoki w usuwaniu wad Wykonawca zapewni maszynę zastępczą o podobnych parametrach o której mowa w §5 ust. 13.
2021-03-19 15:40 Paweł Rogal W odpowiedzi na zadane pytania, informuję że:

1/ Tak. Zamawiający wyraża zgodę na maszynę o szerokości całkowitej 2,44 m.

2/ Oferent ma przedłożyć pełną dokumentację m.in. instruktażową, gwarancyjną itp.

3/ Zamawiający podtrzymuje treść zapisów umowy.

4/ Zamawiający potwierdza, iż koszty napraw spowodowane w wyniku niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu pokryje z własnych środków.
Tym samym do § 7 umowy jako ust. 6 wprowadza się w.w zapis.

5/ Zamawiający podtrzymuje treść, z zastrzeżeniem, ze jeśli naprawa będzie wymagała specjalistycznej wiedzy technologicznej, naprawa może być wydłużona maksymalnie do 7 dni (obejmującym także transport).
§ 5 ust. 4 pkt. 2 otrzymuje brzmienie:
usunięcia wady i usterki w ramach serwisu powinno nastąpić niezwłocznie, a jeżeli usunięcie niezwłoczne nie jest możliwe, nie później niż w ciągu 4 dni, chyba, że wykaże, że usunięcie wad w tym terminie jest niemożliwe ze względu, na to że naprawa będzie wymagała specjalistycznej wiedzy technologicznej, naprawa może być wydłużona maksymalnie do 7 dni (obejmującym także transport).

6/ Zamawiający podtrzymuje treść uzupełniając brakującą w §5 ust. 6 ilość dni uznając zmianę dokonaną w oparciu o w.w pkt. 5
§ 5 ust. 6 otrzymuje brzmienie:
Wszystkie naprawy gwarancyjne przeprowadzone będą w miejscu użytkowania sprzętu przez autoryzowany serwis na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu 4 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki. Niedotrzymanie czasu reakcji w w/w terminie powoduje naliczanie kar umownych zgodnie z § 7 niniejszej umowy.

7/ Tak wówczas:
§ 5 ust. 5 otrzymuje brzmienie:
W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z obowiązków i terminu określonych w niniejszym § Zamawiający ma prawo do zlecenia działań zaniechanych przez Wykonawcę osobom trzecim. Wykonawca wyraża zgodę, by został obciążony wszelkimi kosztami z tym związanymi, chyba że Wykonawca dostarczy we wskazane miejsce sprzęt zamienny o nie gorszych parametrach niż dostarczony sprzęt w ramach niniejszej umowy, celem wykonywania zadań własnych wykonywanych przez Zamawiającego, na czas wywiązania się z obowiązków i terminów określonych niniejszym §.

8/ Zamawiający podtrzymuje treść dodając zapis: tj.: może żądać wymiany części, a nie naprawy.
§ 5 ust. 12 otrzymuje brzmienie:
W przypadku stwierdzenia wady przedmiotu umowy lub jej części po dokonaniu odbioru
(w trakcie użytkowania) Zamawiający złoży stosowną reklamację Wykonawcy, który udzieli pisemnej odpowiedzi w ciągu 7 dni kalendarzowych, a po bezskutecznym upływie tego terminu reklamacja uważana będzie za uznaną w całości zgodnie z żądaniem Zamawiającego.
Zamawiający może żądać usunięcia wad w sposób przez siebie określony tj.: może żądać wymiany części, a nie naprawy. Gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wyrobu usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie zgodnego ze specyfika i przeznaczeniem przedmiotu umowy.
Czasu naprawy nie wlicza się do okresu gwarancyjnego. Czas trwania gwarancji wydłuża
się o czas trwania naprawy.

9/ Tak wówczas:
§ 7 ust. 2 lit c) otrzymuje brzmienie:
1. Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
za zwłokę w usunięciu wad sprzętu lub części składowej sprzętu w okresie gwarancji w wysokości 200,00 zł brutto za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wady, chyba że Wykonawca dostarczy we wskazane miejsce sprzęt zamienny o nie gorszych parametrach niż dostarczony sprzęt w ramach niniejszej umowy, celem wykonywania zadań własnych wykonywanych przez Zamawiającego, na czas usunięciu wad sprzętu lub części składowej sprzętu.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 795