Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-03-2021 14:38:00 |
Składania : | 22-03-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 22-03-2021 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Na wykonanie
zadania pn: „Wykonanie projektów zmiany stałej organizacji
ruchu dla ulic: Zdobywców Kosmosu, Mazowieckiej”
Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o
przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100
Nowy Dwór Mazowiecki
tel.(22) 51 22 194;
e-mail: agnieszka.grzelak@nowydwormaz.pl
II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem
udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto
ustalonym Zarządzeniem Nr 3/2021 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 04 stycznia 2021r.
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Wykonanie
projektów zmiany stałej organizacji ruchu dla ulic: Zdobywców Kosmosu,
Mazowieckiej”
2. Opis przedmiotu
zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania
ofertowego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: 60 dni od dnia podpisania umowy.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się
Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a
także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie
o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2. W
postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
Zamawiający
i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za
pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie
internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką – Zamówienia
publiczne. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został
dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.
3. Zamawiający
wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej
informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego
oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą
elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego
takich dokumentów.
4. Wykonawca
składa ofertę drogą elektroniczną.
5. Wszelką
korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy
kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Osobą uprawnioną do
kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną
jest p. Agnieszka Grzelak.
VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
3. Złożenie oferty potwierdza możliwości oraz
gotowość Wykonawcy do realizacji zadania zgodnie
z wymaganiami Zamawiającego.
4. Oferta sporządzona według formularza oferty,
który stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego złożona w postaci skanu w
formacie PDF lub JPG za pośrednictwem
Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl,
pod zakładką Zamówienia publiczne, do dnia 22 marca 2021 roku do godz. 10:00 -
oferty bez załączonego formularza, lub oferty sporządzone w pliku .doc, .odt, a
także niepodpisane zostaną odrzucone.
5. Zamawiający nie dopuszcza w postępowaniu
ofert częściowych lub zawierających usługę o innych parametrach niż w/w.
6. Oferta przesłana w inny sposób niż poprzez
Platformę zakupową nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana
za odrzuconą.
7. Złożone oferty mogą zostać wycofane lub
zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
8. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty
powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy
zakupowej.
VII. Warunki udziału w postępowaniu, dokumenty
składane na potwierdzenie spełniania tych warunków oraz sposób oceny spełniania
warunków udziału w postępowaniu
1. Podstawą
uczestnictwa w postepowaniu jest złożenie kompletnej i prawidłowej oferty.
2. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują możliwościami kadrowymi
oraz technicznymi do wykonania zamówienia.
3. Wykonawca
zobowiąże się zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 60 dni od daty
podpisania umowy.
4. Wykonawca
zobowiązuje się do akceptacji warunków płatności – Zamawiający wypłaci wynagrodzenie należne
Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przelewem na konto
Wykonawcy na rachunek bankowy wskazany w fakturze w terminie 30 dni od daty
otrzymania przez Zamawiającego tej faktury wraz z oświadczeniem stanowiącym
załącznik nr 1 do umowy i potwierdzeniu protokolarnym wykonanych prac będących
przedmiotem umowy.
5. Wykonawca
akceptuje konieczność uwzględnienia w ofercie wszelkich kosztów jakie będzie
zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Ceną
oferty będzie zaoferowana przez Wykonawcę cena w formularzu oferty,
stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
2. Cena
przedstawiona w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie
zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu
zamówienia i jest ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 poz. 1145 ze
zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny
wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę
zamówienia.
3. Jeżeli cena oferty będzie
niższa o 30% od wartości zamówienia lub/i średniej arytmetycznej cen wszystkich
złożonych ofert, Zamawiający będzie mógł odrzucić taką ofertę bez wzywania do
wyjaśnienia.
IX. Kryteria oceny ofert
1. Ocenie będą podlegały
wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru
najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów |
1 |
Cena |
100% |
100 |
Dla porównania ofert zostanie wzięta pod uwagę:
w kryterium Cena – cena brutto
oferty
2. Liczbę punktów
przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następującego
wzoru:
Kryterium Cena:
Oferta, w której Wykonawca zaoferuje najniższą cenę spośród
ofert nieodrzuconych, otrzyma 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej,
według wzoru:
C = Cmin / Coo x 100% x 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena;
Cmin – najniższa cena spośród
ocenianych ofert;
Coo – cena oferty ocenianej.
3. Oferta
może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną
każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną
według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych
części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki
0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
4. Zamawiający
udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako
najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Zamawiający podpisze z
Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, umowę o
realizację zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zapytania
ofertowego.
X. Informacja o obowiązku wynikającym z art. 13 RODO w przypadku zbierania
danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
1. Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
1) administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Nowym Dworze
Mazowieckim,
ul. Zakroczymska 30,
2) W
sprawach ochrony danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych pod adresem e-mail: iod@nowydwormaz.pl;
3) Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001
roku o dostępie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane przez czas określony zgodnie
z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze
Mazowieckim.
6) Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
prowadzonym zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości
nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto ustalonym Zarządzeniem Nr 3/2021
Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 04 stycznia 2021r;
7) w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada
Pani/Pan:
a) na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników)
c) na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego)
d) prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
9) nie
przysługuje Pani/Panu:
a) w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b) prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.
XI. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany
lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia
postępowania.
2. Zamawiający
poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami
do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik
nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,
2) Załącznik
nr 2 - Formularz oferty
3) Załącznik
nr 3 – Wzór umowy.
2021-03-22 14:32 | Agnieszka Grzelak | Zawiadomienie o wyborze oferty do postępowania ID 434781. |
Komunikaty