Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 12-03-2021 11:13:00 |
Placing offers : | 26-03-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 26-03-2021 10:05:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-04-30 15:26 | Agnieszka Syta |
Witam W załączeniu przesyłam informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. Z powazaniem Ewa Piasta-Grzegorczyk |
2021-04-22 15:55 | Agnieszka Syta |
Witam W załaczeniu przesyłam pismo Zp-393/21 z terminem odpowiedzi do dnia 24.04.2021r. Z poważaniem Ewa Piasta-Grzegorczyk |
2021-03-26 17:28 | Agnieszka Syta |
Witam,
Zamawiający -Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu w załączeniu przekazuje pliki zawierające "Informacje z otwarcia ofert". Dokumenty w załączeniu. |
2021-03-26 10:00 | Buyer message |
Kwotę
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
brutto:
543
345,18
zł.
Wartość
zamówienia
w
podziale
na
części
kształtuje
się
następująco: Zadanie nr 1 - gross 243 086,00 zł Zadanie nr 2 - brutto 23 904,00 zł Zadanie nr 3 - gross 8 380,00 zł Zadanie nr 4 - gross 20 280,00 zł Zadanie nr 5 - gross 25 340,00 zł Zadanie nr 6 - gross 34 920,00 zł Zadanie nr 7 - gross 3 985,20 zł Zadanie nr 8 - gross 4 911,285 zł Zadanie nr 9 - gross 5 553,70 zł Zadanie nr 10 - gross 9 870,00 zł Zadanie nr 11 - gross 26 520,00 zł Zadanie nr 12 - gross 9 344,00 zł Zadanie nr 13 - gross 3 900,00 zł Zadanie nr 14 - gross 18 036,00 zł Zadanie nr 15 - gross 14 620,00 zł Zadanie nr 16 - gross 19 948,00 zł Zadanie nr 17 - gross 16 900,00 zł Zadanie nr 18 - gross 2 600,00 zł Zadanie nr 19 - gross 6 642,00 zł Zadanie nr 20 - gross 15 285,00 zł Zadanie nr 21 - gross 8 100,00 zł Zadanie nr 22 - gross 10 080,00 zł Zadanie nr 23 - gross 11 140,00 zł |
2021-03-19 15:31 | Agnieszka Syta |
Zamawiający
w
załączeniu
załącza:
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia,
a
także
zapytania
wykonawcy
wraz
z
wyjaśnieniami
treści
swz.Zamawiający
jednocześnie
informuje
o
zmianie
terminu
składania
i
otwarcia
ofert.
Ogłoszenie o zmianie [...].pdf |
Announcements