Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-03-2021 08:24:00 |
Składania : | 19-03-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 19-03-2021 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
Wymagania i specyfikacja
OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z o.o. w Gdyni zaprasza do złożenia oferty na sukcesywne dostawy akcesoriów spawalniczych.
Warunki realizacji zamówień:
1. Porozumienie handlowe zawarte zostanie na okres od dnia 01.04.2021 r. do dnia 31.03.2022r.
2. Dopuszcza się możliwość nabycia dodatkowej ilości asortymentu, o którym mowa w Przedmiocie zamówienia oraz asortymentu podobnego (zbieżnego) w trakcie obwiązywania porozumienia handlowego.
3. Odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe winna uwzględniać koszty transportu na miejsce rozładunku podane w zamówieniu (Gdynia).
4. Ilości wskazane w załączniku nr 1 niniejszego zapytania oszacowane zostały z zachowaniem należytej staranności, nie stanowią one jednak zobowiązania OPEC do nabycia asortymentu w takim wymiarze a służyć winny jedynie ocenie skali przewidywanych zamówień.
5.Występujące w dokumentacji przetargowej określenia odwołujące się bezpośrednio do nazw własnych, norm, aprobat, do wymiarów, formatu, wag, grubości, pojemności, rodzajów, rodzaju materiału, z którego dany artykuł został wykonany, służą określeniu wymagań wobec produktów oraz określeniu cech technicznych i jakościowych
a) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi jedynie w przypadku, gdy odpowiedni zapis dotyczący równoważności został zawarty w opisie danego asortymentu. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, iż spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
* przez produkt równoważny - w stosunku do jakości i wydajności - rozumie się asortyment o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do materiału określonego w dokumentacji przetargowej.
6. Niezrealizowanie całości oraz ilości asortymentu określonego w załączniku nr 1 nie wpływa na cenę towaru.
7. Ofertę należy złożyć dla wszystkich pozycji ujętych w załączniku nr 1 – tabelaryczne zestawienie.
a) asortyment winien być wyceniony w PLN
8. Zamawiający poprawi w ofercie ewentualne oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
9. Dostawca zobowiązuje się do:
- cyklicznych, sukcesywnych dostaw towarów na podstawie pisemnego zamówienia określającego: numer zamówienia, przedmiot zamówienia, j.m., ilość, cenę jednostkową, wartość netto i brutto;
- jak najszybszej wymiany wyrobów wadliwych, których wady zostały stwierdzone w trakcie odbioru dostawy;
- dostarczenia Zamawiającemu kopii wymaganych deklaracji zgodności, świadectw i dopuszczeń tj. informacji lub innych dokumentów producenta wyrobu dotyczących parametrów oferowanych towarów umożliwiających ich identyfikację.
10. Termin płatności: przelew do 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Warunkiem zapłaty jest zgodność dostarczonego asortymentu z treścią zamówienia.
11. Gwarancja: min. 24 miesiące, proszę potwierdzić ilość miesięcy.
12. Termin realizacji dostaw: od 3 do 7 dni roboczych, proszę potwierdzić.
13. Dokumentację przedmiotowego postępowania prowadzonego w trybie Zapytania ofertowego stanowią:
a) Załącznik nr 1 - tabelaryczne zestawienie
b) Załącznik nr 2 - wzór
porozumienia handlowego
c) Załącznik nr 3 - klauzula
informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Postanowienia końcowe:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Wraz z ofertą należy złożyć wypełniony Załącznik nr 1 do EZP/215/2021 - tabelaryczne zestawienie.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy lub porozumienia handlowego.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-03-30 13:36 | Monika Kalinowska | 30.03.2021 r. Raport z wyboru ofert. |
Komunikaty