Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00013645 Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu, zgodnie z obowiązującymi przepisami i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. (znak ZP.271.4.2021)

Krzysztof Iskra
Gmina Miasto Nowy Targ
Termin:
Zamieszczenia : 05-03-2021 09:51:00
Składania : 18-03-2021 09:30:00
Otwarcia : 18-03-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 121.47 2021-03-05 09:51:00 Postępowanie
SWZ wraz z załącznikam.pdf pdf 363.58 2021-03-05 09:51:00 Postępowanie
SWZ wraz z załącznikam.odt odt 111.4 2021-03-05 09:51:00 Postępowanie
zał nr 14 elementy dekoracji 2021.xls xls 27 2021-03-05 09:51:00 Postępowanie
zał. 13 gwar. stan po 01.01.2021.ods ods 31.47 2021-03-05 09:51:00 Postępowanie
załącz. nr 12 oświetl. stan po 01.01.2021.ods ods 72.25 2021-03-05 09:51:00 Postępowanie
Informacja zgodna z art. 222 ust. 5 ustawy PZP.pdf pdf 372.08 2021-03-18 14:13:54 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze wykonawcy.pdf pdf 886.01 2021-03-29 08:48:43 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 70.62 2021-04-14 09:15:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-14 09:15 Krzysztof Iskra Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-03-29 08:48 Krzysztof Iskra Informacja o wyborze wykonawcy

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-03-18 14:13 Krzysztof Iskra Informacja zgodna z art. 222 ust. 5 ustawy PZP

Informacja zgodna z [...].pdf

2021-03-18 09:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 330 000,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 662