Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP-3942-1/2021 Druk i dostawa katalogów powystawowych oraz książki w ramach projektu „Nature is my Homeland - międzynarodowe działania twórcze grup artystycznych - pedagogów/ specjalistów/ studentów z 4 uczelni - creative searches/ poszukiwania twórcze/ warsztaty/ sympozja/ publikacje” realizowanego w ramach programu „Akademickie Partnerstwa Międzynarodowe” zgodnie z umową nr PPI/APM/2018/1/00006/U/001 z Narodową Agencją Wymiany Akademickiej

Termin:
Zamieszczenia : 26-02-2021 14:10:00
Składania : 08-03-2021 10:00:00
Otwarcia : 08-03-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest druk i dostawa katalogów powystawowych oraz książki w ramach projektu „Nature is my Homeland - międzynarodowe działania twórcze grup artystycznych - pedagogów/ specjalistów/ studentów z 4 uczelni - creative searches/ poszukiwania twórcze/ warsztaty/ sympozja/ publikacje” realizowanego w ramach programu „Akademickie Partnerstwa Międzynarodowe” zgodnie z umową nr PPI/APM/2018/1/00006/U/001 z Narodową Agencją Wymiany Akademickiej, z podziałem zamówienia na 3 części.

      Zamawiający udostępnia ogłoszenie o zamówieniu oraz SWZ wraz z załącznikami.

   

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 160.89 2021-02-26 14:10:00 Postępowanie
SIWZ.pdf pdf 8018.62 2021-02-26 14:10:00 Postępowanie
zał. nr 1 opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 754.57 2021-02-26 14:10:00 Postępowanie
zał. nr 2 formularz ofertowy.doc doc 893 2021-02-26 14:10:00 Postępowanie
zał. nr 3 projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 942.31 2021-02-26 14:10:00 Postępowanie
zał. nr 4 oświadczenie wykonawcy.doc doc 852 2021-02-26 14:10:00 Postępowanie
zał. nr 5 przynależność do grupy kapitałowej.doc doc 834 2021-02-26 14:10:00 Postępowanie
zał. nr 2 formularz ofertowy.doc doc 893 2021-02-26 14:10:00 Kryterium
odpowiedzi na pytania do SWZ_02_03_2021.pdf pdf 236.14 2021-03-03 10:03:15 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania do SWZ_03_03_2021.pdf pdf 342.55 2021-03-03 10:04:25 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 404.11 2021-03-08 12:48:04 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 798.29 2021-03-11 15:03:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-11 15:03 Jolanta Kurek Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-03-08 12:48 Jolanta Kurek Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2021-03-08 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w danej części zamówienia wynosi:
- dla części nr 1: 11.851,70 złotych brutto;
- dla części nr 2: 23.152,50 złotych brutto;
- dla części nr 3: 15.645,00 złotych brutto.
2021-03-03 10:04 Jolanta Kurek Odpowiedzi na pytania do SWZ z dnia 03.03.2021 r.

odpowiedzi na pytani [...].pdf

2021-03-03 10:03 Jolanta Kurek Odpowiedzi na pytania do SWZ z dnia 02.03.2021 r.

odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał. nr 2 formularz [...].doc

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 797