Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: MT.2370.8.2021 Zakup przedmiotów ubioru wyjściowego i służbowego dla strażaków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu

Deadlines:
Published : 23-02-2021 13:55:00
Placing offers : 01-03-2021 13:54:00
Offers opening : 01-03-2021 13:59:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
2370.8.2021 Zapytanie na sorty wyjściowe i służbowe II.odt odt 39.01 2021-02-23 13:55:00 Proceeding
2371.__.2021 umowa umundurowanie wyjściowe i służbowe.odt odt 24.64 2021-02-23 13:55:00 Proceeding

Announcements

2021-03-03 08:51 Grzegorz Domaracki Komenda Miejska PSP w Opolu uprzejmie informuje, że w wyniku rozstrzygnięcia zapytania ofertowego wybrano ofertę firmy:

Dla pozycji nr 1,2,3,4,7,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19 z zapytania ofertowego wybrano ofertę firmy: PPHU "SUBOR" Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak

Dla pozycji nr 5,6,8,9 z zapytania ofertowego wybrano ofertę firmy: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne "Sprzęt-Poż" Irena, Krzysztof Zając Sp. J.

Dane osoby odpowiedzialnej za realizacje zamówienia i podpisania umowy:
Robert Tadaj - 77 400 20 10, tel. kom. 608063496

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Koszula wyjściowa krótki rękaw Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 10 pc. Komenda Miejska PSP w Opolu
ul. Głogowska 24
45-315, Opole
(0)
2 Koszula wyjściowa długi rękaw Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 10 pc. - (0)
3 Półbuty wyjściowe Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 5 pair - (0)
4 Botki zimowe Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 5 pair - (0)
5 Ubranie treningowe ( bluza + spodnie ) Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 5 set - (0)
6 Pas główny Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 2 pc. - (0)
7 Sznur galowy korpus aspirancki Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 3 pc. - (0)
8 Czapka wyjściowa zimowaa Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 5 pc. - (0)
9 Krawat Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 5 pc. - (0)
10 Rękawiczki letnie Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 2 pair - (0)
11 Rękawiczki zimowe Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 5 pair - (0)
12 Rajstopy letnie Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 6 pair - (0)
13 Rajstopy zimowe Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 6 pair - (0)
14 Pasek do spodni Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 5 pc. - (0)
15 Obuwie sportowe Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 6 pair - (0)
16 Mundur wyjściowy zimowy Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 10 set - (0)
17 Spodnie letnie Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 8 pc. - (0)
18 Koszulka gimnastyczna Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 15 pc. - (0)
19 Spodenki gimnastyczne Zgodnie z propozycją cenową - załącznik nr 1 15 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do 31. grudnia 2021 r. z gwarancją niezmienności ceny. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki oferty - Firma może złożyć ofertę na pojedynczy artykuł wybór oferenta będzie realizowany na konkretny artykuł wg. kryterium najniższej ceny. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 514