Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.271.zapytanie nr 1/2021/SZP/MW sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi zadanie „Rewitalizacja parku miejskiego i pierzei rynkowej w Bełżycach”

Małgorzata Węgiel
Gmina Bełżyce
Termin:
Zamieszczenia : 23-02-2021 15:02:00
Składania : 03-03-2021 09:00:00
Otwarcia : 03-03-2021 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja obszaru miejskiego – Bełżyce Centrum” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich.


Zakres zamówienia stanowi część zamówienia udzielanego w ramach realizacji projektu pn. „Rewitalizacja obszaru miejskiego – Bełżyce Centrum”. Zakres dotyczy usług tego samego rodzaju.


Szanowni Państwo,

Gmina Bełżyce, ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie

(nasza geolokalizacja) zaprasza do składania ofert w trybie zapytania ofertowego poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Niniejsze postępowanie jest zwolnione ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny zmian lub unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający prze­dłuży termin ich składania.

Tym samym Wykonawca zrzeka się wszelkich rozszerzeń. Do przedmiotowego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp.


Klauzula RODO


głoszenie  zostało opublikowane w Bazie Konkurencyjności

ogłoszenie nr 2021-16398-33490

 

 

1.     Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w następujących specjalnościach:

1)     drogowej,

2)     konstrukcyjno-budowlanej,

3)     elektrycznej

4)     inspektor ds. zieleni.

Uwaga!!! Inspektor ds. drogowych będzie pełnił funkcję koordynatora zespołu Inspektorów. 

2.     Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania:

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

a)     nie podlegają wykluczeniu (informacja na temat braku powiązań osobowych lub kapitałowych):

Z postępowania Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo - przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawianiu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Uwaga. Zamawiający do umowy wymagał będzie oświadczenia własnego Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym.

b)     spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – warunek dotyczący dysponowania osobami, pełniących funkcje Inspektorów nadzoru inwestorskiego w poszczególnych branżach, wymienionych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Uwaga. Zamawiający do umowy wymagał będzie uprawnień budowlanych Inspektorów nadzoru oraz dokumentów potwierdzających wykształcenie Inspektora ds. zieleni (dopuszczalna forma za zgodność z oryginałem opatrzona podpisem Wykonawcy).

Uwaga. branże oraz wymagania względem Inspektorów wymienione są w „druku oferta” na platformie oraz w projekcie umowy.

c)     Przystępując do przedmiotowego zapytania ofertowego, Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunku udziału w postępowaniu.

3.     Kryteria oceny oferty i ich waga: cena ofertowa brutto o wadze 100%.

4.     Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty: Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie określonego kryterium tj. posiada najniższą cenę.


Obliczenie punktów w kryterium „najniższa cena” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:

C = (C min / C x) x 100

gdzie: 

C     - liczba punktów w kryterium „najniższa cena”

C min - najniższa cena spośród złożonych ofert

Cx       - cena oferty badanej

5.     Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem przedstawia: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały dostępne są na stronie Zamawiającego pod adresem:

https://umbelzyce.bip.lubelskie.pl/index.php?id=86&p1=szczegoly&p2=73637

6.     Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych przepisami art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie trwania realizacji inwestycji opisane są w szczególności w § 3 projektu umowy.

7.     Kody CPV: 71520000-9 usługi nadzoru budowlanego

8.     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

9.     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

10.   Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

11.   Zamawiający nie przewiduje negocjacji z Wykonawcami.

12.   TERMIN realizacji umowy: Strony ustalają, że Inspektorzy nadzoru inwestorskiego rozpoczną pracę z datą podpisania umowy, a zakończą po dokonaniu odbioru końcowego i rozliczeniu inwestycji (planowana data zakończenia inwestycji objętych nadzorem: do 30.09.2021 r.) oraz protokolarnym stwierdzeniu usunięcia ewentualnych usterek. W razie wystąpienia robót gwarancyjnych, okres pracy zostanie przedłużony o okres wykonywania tych robót. W przypadku gdy roboty budowlane będą się przedłużać, termin realizacji (wskazany w ust. 1) może zostać przesunięty do czasu zakończenia i odbioru robót budowlanych, bez dodatkowego wynagrodzenia.

13.   Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek.

14.   Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.   Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu.

16.   Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

17.   TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ – 30 dni.

18.   Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

19.   Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

20.   Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę oferty brutto.

21.   Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadkach określonych w § 13 projektu umowy.

22.   Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

INTEGRALNĄ CZĘŚCIĄ NINIEJSZEGO ZAPYTANIA OFERTOWEGO jest projekt umowy – zał. nr 1 do zapytania ofertowego. - proszę pobrać załącznik

 

W sprawach merytorycznych proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

Urząd Miejski w Bełżycach

osoba do kontaktu: Małgorzata Węgiel

nr telefonu: 81-516-27-37

W sprawach związanych z obsługą platformy:

Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
projekt umowy inspektorzy park.docx docx 161.08 2021-02-23 15:02:00 Postępowanie
OR.271.zapytanie nr 1.2021.SZP.MW-2 z dnia 04.03.2021 r..T.pdf pdf 284.85 2021-03-04 13:55:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-04 13:55 Małgorzata Węgiel W załączeniu przesyłam pismo nr OR.271.zapytanie nr 1/2021/SZP/MW-2 z dnia 04.03.2021 r. - wynik postępowania

OR.271.zapytanie nr [...].pdf

2021-02-24 11:17 Małgorzata Węgiel Bełżyce, dnia 24.02.2021 r.

Informujemy, że w przedmiotowym zapytaniu ofertowym wpłynęły pytania.
Zamawiający przedstawia poniżej ich treść wraz z odpowiedziami.

Pytanie nr 1
Czy Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Inspektora nadzoru branży drogowej i konstrukcyjno-budowlanej?
Odpowiedź:
Jeżeli dysponują Państwo osobą, która posiada uprawnienia Inspektora (np. dwóch branż jednocześnie) i jest w stanie pogodzić te obowiązki, Zamawiający nie widzi przeszkód by zastosować takie rozwiązanie.

Pytanie nr 2
Czy Zamawiający przy ocenie ofert bierze pod uwagę ofertę za "całość" nadzoru, czy za kryterium bierze się każdą cenę za nadzór w danej branży oddzielnie, tj. czy Zamawiający może wy-brać tylko jednego Inspektora z czterech od danego oferenta?
Odpowiedź:
Zamawiający, zgodnie z pkt 8 zapytania ofertowego zaznaczył, że nie dopuszcza składania ofert częściowych.
W pkt 20 zaś zamieszczono informację: dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę oferty brutto.
Powyższe oznacza, że Zamawiający ze względu na charakter i specyfikę zamówienia (rewitalizacja parku znajdującego się w centrum miasta) oraz uzyskane dofinansowanie wymaga całego zespołu Inspektorów. Ponadto Inspektor ds. drogowych (ze względu na największy zakres robót w tej branży) będzie koordynatorem całego zespołu Inspektorów.
Niniejsza inwestycja ma charakter strategiczny dla Zamawiającego. Nie możemy pozwolić sobie na ryzyko związane z brakiem złożenia oferty na którakolwiek z wymaganych lub mniej atrakcyjnych dla Wykonawcy branż. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty wielobranżowe, które wymagają współpracy Inspektorów i równoczesnego nadzoru.

Powyższe należy potraktować jako wyjaśnienia treści zapytania ofertowego.
Udzielone odpowiedzi nie wpływają na termin składania ofert.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 nadzór inwestorski w specjalności drogowej warunek dysponowania co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej Uwaga!!! Inspektor ds. drogowych będzie pełnił funkcję koordynatora zespołu Inspektorów. 1 usługa - (0)
2 nadzór inwestorski w specjalności konstrukcyjno-budowlanej warunek dysponowania co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 1 usługa - (0)
3 nadzór inwestorski w specjalności elektrycznej warunek dysponowania co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej 1 usługa - (0)
4 sprawowanie nadzoru inspektora ds. zieleni Inspektor ds. zieleni, posiadający wykształcenie wyższe ogrodnicze lub rolnicze 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1280