Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DL.4251.5.2021.AWP Okresowa kontrola i ocena stanu technicznego elementów budowlanych obiektów mieszkalnych Wspólnot Mieszkalnych oraz obiektów małej architektury przy budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w Jastrzębiu-Zdroju (przegląd roczny)

Agnieszka Wojtal-Popko
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Department: Miejski Zarząd Nieruchomości
Deadlines:
Published : 19-02-2021 08:36:00
Placing offers : 01-03-2021 12:00:00
Offers opening : 01-03-2021 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów technicznych obiektów budowlanych i obiektów małej architektury Wspólnot Mieszkaniowych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo budowlane z uwzględnieniem obowiązujących warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz zaleceń Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

2.2. Kontrola budynków powinna obejmować stan techniczny i ocenę:

- elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,

- instalacji urządzeń służących ochronie środowiska (wg załączonego protokołu).

Przegląd nie powinien zawierać oceny stanu technicznego instalacji gazowej oraz przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (za wyjątkiem części kominów ponad dachem).

W przeglądzie należy wykazać konieczność i kolejność niezbędnych robót remontowych (nie należy natomiast wskazywać planowanego terminu realizacji robót).

2.3. Kontrolę obiektów małej architektury należy przeprowadzić w oparciu o art. 62 ust.1 pkt 1 oraz art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane. Kontrolą należy objąć obiekty rozumiane w myśl ustawy Prawo budowlane jako obiekty małej architektury. Należy dokonać kontroli ich stanu technicznego i przydatności do dalszego użytkowania. Należy zwrócić uwagę na potencjalne zagrożenia, uszkodzenia konstrukcji wynikające z korodowania lub uszkodzenia elementów drewnianych i metalowych oraz wskazać niezbędne do wykonania czynności konserwacyjne i naprawcze. Dotyczy to zarówno wyposażenia, jak i nawierzchni terenu.

W szczególności należy sprawdzić:

stan połączeń (m.in. niedokręcenie lub poluzowaniem się śrub kotwiących),

brak zabezpieczeń śrub i innych łączników scalających elementy,

nieprawidłowe, stwarzające niejednokrotnie bardzo duże zagrożenie wykonywanie napraw czy modernizacji urządzeń,

ostre krawędzie, zadziory i gwoździe wystające z drewnianych lub stalowych urządzeń,

zły stan nawierzchni (lokalne wgłębienia i pęknięcia, wystające korzenie itp.);

zastosowanie niewłaściwych nawierzchni i ich grubości w minimalnej strefie upadku,

odległość między obiektami oraz ławkami,

występujące niebezpieczne punkty zmiażdżenia,

spróchniałe lub przegniłe elementy drewniane z powodu braku bieżącej konserwacji,

braki w uszkodzonych siedziskach na ławkach, cokołach piaskownic,

skorodowanie elementów,

niebezpieczne, nierówne chodniki i nawierzchnie w wejściach na teren rekreacyjny,

brak właściwej pielęgnacji drzew i krzewów (nieusuwanie gałęzi uschniętych i zbyt nisko rosnących).

2.4. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia określa STWiOR, która wraz z załącznikami stanowi integralną część niniejszego Zaproszenia (Załącznik nr 3), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2).

2.5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w STWiOR, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy uwzględnić je w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.

3. Wymagania wobec Wykonawcy:

3.1. Dysponowanie min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlane do sprawowania kontroli technicznej utrzymania obiektów odpowiednio do kubatury obiektu w pełnym lub ograniczonym zakresie;

3.2. Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby/osób wskazany w pkt 3.1. wyżej.

4. Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 4 miesięcy od daty podpisania umowy.

4.1. Termin przekazania protokołów z przeglądów (dla każdej Wspólnoty Mieszkaniowej oddzielnie) do siedziby Zamawiającego: do 4 miesięcy od daty podpisania umowy (z uwzględnieniem czasu na weryfikację przez Zamawiającego dostarczonych przeglądów zgodnie z pkt 4.2. poniżej).

4.2. Weryfikacja przez Zamawiającego dostarczonych przez Wykonawcę protokołów z przeglądów: do 14 dni roboczych od daty otrzymania protokołów (w tym czasie zostaną wniesione przez Zamawiającego uwagi do zapisów w protokołach).

4.3. W przypadku braku uwag lub po wniesieniu poprawek zostanie sporządzony protokół odbioru usługi.

4.4. Za termin wykonania przedmiotu umowy uważa się datę obustronnie podpisanego protokołu odbioru usługi (protokół zbiorczy obejmujący wszystkie Wspólnoty Mieszkaniowe objęte umową), o którym mowa w § 8 ust. 2 pkt 2.1 wzoru umowy (Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia).

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. Zaproszenie.pdf pdf 161.6 2021-02-19 08:36:00 Proceeding
SIWZ-WM.pdf pdf 126.9 2021-02-19 08:36:00 Proceeding
wzór protokołu.odt odt 22.62 2021-02-19 08:36:00 Proceeding
2. Druk 1A.xlsx xlsx 32.88 2021-02-19 08:36:00 Proceeding
DL4251.5.2021.AWP odpowiedź.pdf pdf 291.06 2021-02-23 09:00:08 Public message
DL.4251.5.2021.AWP odpowiedź 2.pdf pdf 722.73 2021-02-24 11:36:14 Public message
DL.4251.5.2021.AWP ogłoszenie.pdf pdf 929.04 2021-03-04 12:34:35 Public message

Announcements

2021-03-04 12:34 Agnieszka Wojtal-Popko Witam,
w załączeniu przesyłam ogłoszenie wyników postępowania.
Pozdrawiam

DL.4251.5.2021.AWP o [...].pdf

2021-02-24 11:36 Agnieszka Wojtal-Popko Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie do postępowania.
Pozdrawiam

DL.4251.5.2021.AWP o [...].pdf

2021-02-23 09:00 Agnieszka Wojtal-Popko Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie do postępowania.
Pozdrawiam

DL4251.5.2021.AWP od [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 NIE DOTYCZY - Proszę wypełnić DRUK WYCENY na wybrane zadanie należy podać ceny w rozbiciu na każdą Wspólnotę Mieszkaniową oddzielnie w Druku Wyceny (Załącznik nr 1A do Zaproszenia). Kwota podana w pozycji "cena" nie będzie brana pod uwagę. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Proszę dołączyć Załącznik nr 1 do Zaproszenia Attachment required (0)
3 Druk Wyceny - Proszę dołączyć Druk Wyceny (Załącznik nr 1A do Zaproszenia) -wypełnione pozycje, na które jest składana oferta Attachment required (0)
4 Uprawnienia budowlane zgodne w wymaganiami pkt 3.1. Zaproszenia - kopia uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do sprawowania kontroli technicznej utrzymania obiektów odpowiednio do kubatury obiektu w pełnym lub ograniczonym zakresie Attachment required (0)
5 Zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału IIB zgodne w pkt 3.2. Zaproszenia - kopia aktualnego na dzień składania oferty zaświadczenia o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby wskazanej w pkt 3.1.Zaproszenia Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 690