Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-02-2021 12:33:00 |
Składania : | 12-03-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 12-03-2021 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-03-29 08:34 | Marta Zborowska |
Na
podstawie
art.
253
ust.
1
oraz
ust.
2
w
związku
z
art.
266
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
poz.
2019
z
późn.
zm.),
Zamawiający
udostępnia
na
stronie
prowadzonego
postępowania
tj.
https://platformazakupowa.pl/transakcja/424220
-
w
załączonym
dokumencie
-
informację
o:
1. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA PN.: „BUDOWA, PRZEBUDOWA I REMONT DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY WARTA BOLESŁAWIECKA W ROKU 2021", 2. WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE W CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA PN.: „BUDOWA, PRZEBUDOWA I REMONT DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY WARTA BOLESŁAWIECKA W ROKU 2021". |
2021-03-23 11:55 | Marta Zborowska |
Na
podstawie
art.
253
ust.
1
oraz
ust.
2
w
związku
z
art.
266
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
poz.
2019
z
późn.
zm.),
Zamawiający
udostępnia
na
stronie
prowadzonego
postępowania
tj.
https://platformazakupowa.pl/transakcja/424220
-
w
załączonym
dokumencie
-
informację
o: 1. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA PN.: „BUDOWA, PRZEBUDOWA I REMONT DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY WARTA BOLESŁAWIECKA W ROKU 2021, 2. WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE. |
2021-03-12 12:03 | Marta Zborowska |
Gmina
Warta
Bolesławiecka
informuje
w
załączonym
pliku,
na
podstawie
art.
222
ust.
5
PZP
o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2) cenach godz. zawartych w ofertach. |
2021-03-12 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia
wynosi: dla części I - 668.000,00 zł dla części II - 1.283.000,00 zł. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych tj.: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na: a) dla części I - budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 500 m.b. każda, Wykonawca załączy dowody dotyczące wskazanych w wykazie robót określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie co najmniej jeden musi spełnić powyższy warunek. b) dla części II – budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 100 m.b. każda. Wykonawca załączy dowody dotyczące wskazanych w wykazie robót określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie co najmniej jeden musi spełnić powyższy warunek. – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (warunek dla obu części), 2) wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi tj. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (warunek dla obu części), wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020, poz.1333 ze zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020, poz. 220 ze zmianami). 3) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ. Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dotyczy także spółki cywilnej, gdzie oświadczenie składa każdy ze wspólników odrębnie. |
2021-02-25 10:47 | Marta Zborowska |
MODYFIKACJA Działając na podstawie art.286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje modyfikacji treści SWZ oraz jej załączników w następujący sposób: 1. W ROZDZIALE IV ust. 6 pkt. 2 SWZ wykreśla się zapisy lit. d) oraz przenumerowuje kolejne litery. 2. W ROZDZIALE IV ust. 7 pkt. 2 SWZ wykreśla się zapisy lit. d) oraz przenumerowuje kolejne litery. 3. Zmienia się treść ROZDZIAŁU X ust. 1 SWZ, które otrzymuje brzmienie: „ 1. Wykonawca jest związany złożoną ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 10.04.2021r.”. 4. Zmienia się treść ROZDZIAŁU XII ust. 2 SWZ, które otrzymuje brzmienie: „ 2. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wartaboleslawiecka postępowanie „BUDOWA, PRZEBUDOWA I REMONT DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY WARTA BOLESŁAWIECKA W ROKU 2021” w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 12 marca 2021r. o godz. 10.00.”. 5. Zmienia się treść ROZDZIAŁU XIII ust. 1 SWZ, które otrzymuje brzmienie: „ 1. Otwarcie ofert nastąpi 12 marca 2021r. o godz. 10.30.”. 6. W ROZDZIALE XXXII SWZ przekreśla się ZAŁĄCZNIK NR XIII, wyłączając jednocześnie dokumentację w nim wskazaną z Opisu Przedmiotu Zamówienia. 7. W tabeli z ust. 1 pkt. 1 lit. b Załącznika nr 1 do SWZ (formularz ofertowy) wykreśla się wiersz 4 oraz przenumerowuje kolejne wiersze. 8. W §1 ust. 2 pkt. 2 Załącznika nr 7 do SWZ (projekt umowy) wykreśla się zapisy lit. d) oraz przenumerowuje kolejne litery. 9. Usuwa się folder o nazwie „Zał_13 PnB dokumentacja TB 1049_3 i 733”, stanowiący Załącznik nr 13 do SWZ. W związku z faktem, iż powyższa zmiana treści SWZ jest istotna dla sporządzenia oferty oraz wymaga od wykonawców dodatkowego czasu na zapoznanie się ze zmiana jej treści i przygotowanie ofert - Zamawiający, działając na podstawie art.286 ust. 3 PZP, przedłuża termin składania ofert do dnia 12 marca 2021r. do godz. 10.00. Informuję jednocześnie, że ogłoszenie o zamówieniu Nr 2021/BZP 00007081/01 dot. niniejszego postępowaniu opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.02.2021 roku zostało zmienione ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia Nr 2021/BZP 00010572/01 w dniu 2021-02-25. Powyższa modyfikacja jest wiążąca dla oferentów i stanowi integralną cześć MODYFIKACJA 25_02_20 [...].doc MODYFIKACJA 25_02_20 [...].doc Modyfikacja 25_02_20 [...].pdf |
2021-02-19 10:11 | Marta Zborowska |
W związku z wpłynięciem w dniu 18.02.2021r. pytania od potencjalnego Wykonawcy o treści przedstawionej poniżej, Zamawiający udziela następującej odpowiedzi: PYTANIE: „Zgodnie z zapisem rodz. XVI ust. 4 SWZ dotyczącym opisu kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, Zamawiający akceptuje okres gwarancji na wykonane roboty budowlane pomiędzy 24 a 60 miesięcy. Czy udzielona przez oferenta gwarancja obejmuje również wykonanie oznakowania poziomego czy stanowi odrębną gwarancję zgodnie z STWiOR, która na tego typu prace wynosi 12 miesięcy? Mając na uwadze powyższe prosimy o udzielenie odpowiedzi na nurtujące nas wątpliwości i tematy dotyczące prowadzonego postępowania przetargowego, w czasie umożliwiającym przygotowanie oferty przetargowej, a zwłaszcza jej ceny, co zagwarantuje zachowaniu uczciwej konkurencji oraz równe traktowaniu wykonawców, zgodnie z postanowieniami art.16 Ustawy – Prawo zamówień publicznych. „ ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający wyłącza z ogólnego okresu gwarancji, stanowiącego kryterium oceny ofert okres gwarancji dotyczący oznakowania poziomego i wymaga dla niego okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy. Jednocześnie, działając na podstawie art.286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SWZ oraz jej załączników w następujący sposób: 1. W ROZDZIALE XVI ust. 4 SWZ dodaje się kolejne zdanie, które otrzymuje brzmienie: „Zamawiający wyłącza z ogólnego okresu gwarancji, stanowiącego kryterium oceny ofert okres gwarancji dotyczący oznakowania poziomego i wymaga dla niego okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy.”. 2. Zmienia się treść ROZDZIAŁU XXXV ust. 6 pkt. 2 SWZ, które otrzymuje brzmienie: „ 2) 30% wysokości zabezpieczenia w terminie 15 dni od dnia, w którym upływa okres gwarancji, będący kryterium oceny ofert, liczony zgodnie z postanowieniami zawartej umowy.” 3. Zmienia się treść ust. 1 pkt. 2 załącznika nr 1 do SWZ (formularz ofertowy) które otrzymuje następujące brzmienie: „2) udzielamy Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane (należy wpisać konkretną liczbę miesięcy nie przedział liczbowy): Wypełnia Wykonawca dokonując wpisów odpowiadających dla złożonych ofert a) Część I – budowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Warta Bolesławiecka - na okres …………….. miesięcy od odbioru końcowego przedmiotu umowy. b) Część II- Budowa, przebudowa i remont dróg wewnętrznych na terenie gminy Warta Bolesławiecka - na okres …………….. miesięcy od odbioru końcowego przedmiotu umowy. Z udzielonego przez nas w niniejszym pkt, ogólnego okresu gwarancji, stanowiącego kryterium oceny ofert wyłączony jest okres gwarancji dotyczący oznakowania poziomego, na które - zgodnie z zapisami SWZ udzielamy gwarancji wynoszącej 12 miesięcy. Na pozostały przedmiot zamówienia - zgodnie z zapisami SWZ minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.” 4. Zmienia się treść §11 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ust. 2 załącznika nr 7 do SWZ (projekt umowy), które otrzymuje następujące brzmienie: „2) 30% wysokości zabezpieczenia – w ciągu 15 dni od upływu okresu gwarancji, będącego kryterium oceny ofert.” 5. Zmienia się treść §12 Warunki gwarancji i rękojmi ust. 2 pkt. 2 załącznika nr 7 do SWZ (projekt umowy), które otrzymuje następujące brzmienie: „2. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi: 1) na wykonane oznakowanie poziome wygasają po upływie 12 miesięcy, 2) na pozostały przedmiot zamówienia wygasają po upływie …… miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, rozumianego jako data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.” 6. Zmienia się treść §12 Warunki gwarancji i rękojmi ust. 3 załącznika nr 7 do SWZ (projekt umowy), która otrzymuje następujące brzmienie: „3. Wykonawca udziela: 1) 12 miesięcy gwarancji na wykonane oznakowanie poziome, 2) …… miesięcy gwarancji na pozostały przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego robót, rozumianego jako data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.” 7. Poprzez załączenie zmodyfikowanych dokumentów: 1) MODYFIKACJA SWZ 19_02_2021 2) MODYFIKACJA 19_02_2021 Zał_1_do SWZ_formularz ofertowy 3) MODYFIKACJA 19_02_2021 Zał_7_do SWZ_projekt umowy Wyznaczony na dzień 08.03.2021r. termin składania ofert jest nie krótszy niż 14 dni od dnia dokonania niniejszej modyfikacji, co umożliwia przygotowanie oferty przetargowej, a zwłaszcza jej ceny oraz gwarantuje zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców. W związku z powyższym terminy składania oraz otwarcia ofert pozostają bez zmian. Powyższe wyjaśnienia i modyfikacje są wiążące dla oferentów i stanowią integralną cześć SWZ. MODYFIKACJA SWZ 19_0 [...].pdf Wyjasnienia i modyfi [...].pdf |
Komunikaty