Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-494/21/17/T Dostawa wraz z wymianą linii diagnostycznej i dźwidnika samochodowego

Alicja Wielęgowska - Niepostyn
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 09-02-2021 16:02:00
Składania : 10-03-2021 12:00:00
Otwarcia : 10-03-2021 12:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 87.86 2021-02-09 16:02:07 Postępowanie
SWZ- WZP-494.21.17.T.pdf pdf 449.72 2021-02-09 16:02:14 Postępowanie
Załaczniki dla Wykonawcy WZP-494.21..doc doc 175 2021-02-09 16:02:21 Postępowanie
Wybór_strona.pdf pdf 81.64 2021-03-23 18:27:43 Publiczna wiadomość
Wybór_strona.doc doc 84.5 2021-03-23 18:27:43 Publiczna wiadomość
20210215_104837.jpg jpg 3611.44 2021-02-18 14:45:14 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 39.45 2021-02-17 15:19:12 Publiczna wiadomość
wizja lokalna.pdf pdf 42.94 2021-02-17 15:20:20 Publiczna wiadomość
20210215_104639.jpg jpg 3280.81 2021-02-18 14:45:14 Publiczna wiadomość
20210215_104703.jpg jpg 3470.52 2021-02-18 14:45:14 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania_18.02.2021.pdf pdf 173.84 2021-02-18 14:45:14 Publiczna wiadomość
20210215_104515.jpg jpg 3907.73 2021-02-18 14:45:14 Publiczna wiadomość
20210215_104607.jpg jpg 3189.62 2021-02-18 14:45:14 Publiczna wiadomość
skan__2021-02-17_15-19-13-217_0001.pdf pdf 274.97 2021-02-18 14:45:14 Publiczna wiadomość
skan__2021-02-17_15-19-40-816_0001.pdf pdf 147.52 2021-02-18 14:45:14 Publiczna wiadomość
skan__2021-02-17_15-20-05-919_0001.pdf pdf 232.29 2021-02-18 14:45:14 Publiczna wiadomość
wizja lokalna_2.pdf pdf 40.67 2021-02-25 10:44:25 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_2.pdf pdf 39.45 2021-02-25 14:46:52 Publiczna wiadomość
Zmiana terminu_2.pdf pdf 42.39 2021-02-25 14:47:20 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_3.pdf pdf 39.3 2021-03-02 10:25:32 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania_02.03.2021.pdf pdf 577.8 2021-03-02 10:28:53 Publiczna wiadomość
OPZ po aktualizacji.doc doc 88 2021-03-02 10:28:53 Publiczna wiadomość
Instalacje elektryczne_Duza Hala.zip zip 18535.7 2021-03-02 10:28:53 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_4.pdf pdf 39.38 2021-03-04 15:21:04 Publiczna wiadomość
zmiana treści SWZ.pdf pdf 58.47 2021-03-04 15:23:19 Publiczna wiadomość
OPZ_04.03.3021.doc doc 88 2021-03-04 15:23:19 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 43.53 2021-03-10 13:29:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-23 18:27 Alicja Wielęgowska - Niepostyn Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wybór_strona.pdf

Wybór_strona.doc

2021-03-10 13:29 Alicja Wielęgowska - Niepostyn Wydział Zamówień Publicznych Komendy Policji, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty:

1. S & K Service S. Marzec M. Marzec Spółka Jawna
ul. Połczyńska 21A, 01-377 Warszawa
cena brutto w PLN 197 000,00
2. Unimetal Sp. z o.o.
ul. Kujańska 10, 77-400 Złotów
cena brutto w PLN 241 080,00
3. Sosnowski Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Marynarki Polskiej 55E, 80-557 Gdańsk
cena oferty w PLN 336 900,00

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-03-10 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 260 760,00 PLN brutto.
2021-03-04 15:23 Alicja Wielęgowska - Niepostyn Wydział Zamówień Publicznych Komendy Policji, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp” zmienia zapisy SWZ:

1) Rozdziale XIX Załączniku nr 1
Pkt 5 Podnośnik diagnostyczny nożycowy elektrohydrauliczny, całopojazdowy ze zintegrowanym dźwignikiem do podnoszenia części/osi pojazdu i szarpakami
Dane techniczne:
Długość platform z min. 5500 mm na min. 5000 mm
Szerokość platformy z min. 650 mm na min. 620 mm
Szerokość całkowita z 2200 mm na min. 2200 mm
2) Rozdziale VIII ust. 1, który otrzymuje brzmienie:
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 08.04.2021 r.

3) Rozdziale IX ust. 11, który otrzymuje brzmienie:

11. Termin składania ofert upływa w dniu 10.03.2021, o godz. 12.00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.

4) Rozdziale XII ust. 1, który otrzymuje brzmienie:

1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 10.03.2021 godz.: 12:10. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.

5) Rozdziale XIX Załącznik nr 1 do umowy, którego zmieniona treść stanowi załącznik nr 1 do niniejszego pisma.


Załącznik:

1) Zmieniony opis przedmiotu zamówienia

zmiana treści SWZ.pd [...].pdf

OPZ_04.03.3021.doc

2021-03-04 15:21 Alicja Wielęgowska - Niepostyn Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 04.03.2021

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-03-02 10:28 Alicja Wielęgowska - Niepostyn Wyjaśnienia i zmiana treści SWZ.

odpowiedzi na pytani [...].pdf

OPZ po aktualizacji. [...].doc

Instalacje elektrycz [...].zip

2021-03-02 10:25 Alicja Wielęgowska - Niepostyn Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-02-25 14:47 Alicja Wielęgowska - Niepostyn Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 286 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) zmienia:

1) termin składania ofert:
z dnia 19.02.2021r. godz. 12.00
na dzień 03.03.2021r. godz. 12.00
2) termin otwarcia ofert:
z dnia 19.02.2021r. godz. 12. 10
na dzień 03.03.2021r. godz. 12.10
3) termin związania ofertą
z dnia 20.03.2021r.
na dzień 01.04.2021r.

Zmiana terminu_2.pdf

2021-02-25 14:46 Alicja Wielęgowska - Niepostyn ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-02-25 10:44 Alicja Wielęgowska - Niepostyn Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 285 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej „Ustawą” wyznacza zebranie Wykonawców na dzień 26.02.2021 o godz. 10.00 w Wydziale Transportu Komendy Stołecznej Policji przy ul. Jagiellońskiej 72, 03-301 Warszawa.

wizja lokalna_2.pdf

2021-02-18 14:45 Alicja Wielęgowska - Niepostyn Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej „Ustawą” udziela wyjaśnień do treści SWZ:

Pytanie nr 1
1. dokumentacja pomieszczenia
W związku z koniecznym demontażem istniejących urządzeń oraz możliwymi pracami budowlanymi prosimy o przedstawienie dokumentacji technicznej pomieszczenia warsztatowego wraz z zdjęciami obrazującymi miejsce, gdzie obecnie znajduje się linia diagnostyczna. Prosimy by w przedmiotowej dokumentacji znajdowały się min. następujące dokumenty:
- lista urządzeń w posiadaniu zamawiającego (producent oraz model), podlegających pod demontaż,
- projekt budowlany pomieszczenia warsztatowego wraz informacją o przewidzianym rozmieszczeniu urządzeń,
- informacja o posadzce i fundamentach pod podnośniki zastosowanych w pomieszczeniu (m.in. grubość, zbrojenie, izolacja, klasa betonu),
- projekt elektryczny pomieszczenia,
Odpowiedź na pytanie 1
- Zamawiający posiada linię diagnostyczną typ Maha, podnośnik nożycowy typ Maha.

- Zamawiający przedkłada:
1) rzut parteru dużej hali pomieszczenia stacji kontroli oraz warsztatu,
2) rzut parteru dużej hali pomieszczenia stacji kontroli oraz warsztatu – instalacje elektryczne i teletechniczne,
3) schemat zasilania dużej hali w tym parteru
jako załączniki graficzne do niniejszego pisma

- posadzka w pomieszczeniu stacji kontrolnej wykonana jest z:
a) płytek gresowych,
b) wylewki jastrych beton (grubość zmienna) jako załącznik graficzny do niniejszego pisma
c) podbudowy z gruzobetonu 20 cm,
d) piasku z gruntem

- dokumentacja fotograficzna:
1) istniejąca stacja kontroli
2) pomieszczenie warsztatowe po demontażu podnośnika
jako załączniki do niniejszego pisma

Pytanie nr 2
2. wszystkie urządzenia
W związku z przedmiotowym ogłoszeniem o udzielenie zamówienia publicznedo prosimy o odpowiedź na poniższe pytania:
- Czy nowe urzadzenia mają znajdowac się w tym samym miejscu co obecne?
- Jaki zakres prac budowlanych zamawiający przewiduje? Czy posadzka - ława pomiarowa ma być jedynie uzupełniona, czy też w całości nowa?
- Jakie ma być odwodnienie wnęki podnośnika, studzienka bezodpływowa czy połączenie z istniejącą instalacją, np. separator?
- Co zamawiający rozumie poprzez zapis „test podłoża” przy fundamencie pod podnośnik nożycowy?
- Czy zamawiający posiada zasilanie min. 3x4 mm2 do linii diagnostycznej oraz do podnośnika nożycowego oraz instalację zasilania powietrzem w miejscu montażu podnośnika nożycowego o wydajności 0,6 MPa?
- Jaki los zamawiający przewiduje dla demontowanych urządzeń? Czy należy je zdemontować i zamontować w innym miejscu? Czy urządzenia będą składowane na terenie zamawiającego? Czy należy je zabrać z miejsca demontażu i zutylizować/ złomować?
- Czy istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej? Jeśli odpowiedź będzie twierdząca, to prosimy o informację jakie są możliwe terminy, a w związku z nimi, czy jest możliwość wydłużenia terminu składania ofert?

Odpowiedź na pytanie 2
- Nowe urządzenia mają znajdować się w tym samym miejscu co urządzenia obecne.

- Zakres prac budowlanych: rozbiórka posadzki gres, podkład jastrych betonowy, podbudowa z gruzobetonu (tylko w miejscach posadowienia danego urządzenia) wykonanie badania geologicznego gruntu, przygotowanie gruntu (zagęścić Id=0,95), wykonanie podbudowy z chudego betonu, podbudowa betonowa klasy min. C30/37 ze zbrojeniem rozproszonym, wykonanie dodatkowych ław fundamentowych (jeśli wynika to z zaleceń producenta oferowanego urządzenia) jastrych betonowy, gres. Należy założyć, że pojazdy badane w stacji będą miały dmc do 3,5 t zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia pkt 2, 3.

- Posadzka-ława pomiarowa w całości ma być nowa i zgodna z zaleceniami producenta oferowanego urządzenia.

- Odwodnienie wnęki podnośnika ma być połączone z istniejącą instalacją.

- „test podłoża” przy fundamencie pod podnośnik nożycowy - należy rozumieć jako wykonanie testu obciążenia podłoża pod wymagane obciążenie posadzki (300 MPa)

- Zamawiający posiada ww. zasilanie.

- Zamawiający wymaga aby zdemontowane urządzenia były składowane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia pkt 2.

-Zamawiający pismem WZP-641/494/21 z dnia 17.02.2021r. wyznaczył zebranie Wykonawców na dzień 19.02.2021 o godz. 14.00 w Wydziale Transportu Komendy Stołecznej Policji przy ul. Jagiellońskiej 72, 03-301 Warszawa.

Pytanie nr 3
poz. 3 - podnośniki dwukolumnowy:
Adaptery do samochodów dostawczych – czy mają to być adaptery wyspecjalizowane do konkretnych modeli (prosimy o informację do jakich modeli) czy konsole przedłużające?
Odpowiedź na pytanie 3
Zamawiający wymaga konsoli przedłużających dla samochodów dostawczych do 3,5 t.

Pytanie nr 4
4. podnośniki:
Wedle obowiązujących przepisów do zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego obowiązany jest użytkownik urządzeń, w związku z tym prosimy o uwzględnienie tego w wymaganiach względem wykonawców, ponadto część dokumentacji wymaganej do odbioru urządzeń przez UDT leży po stronie użytkownika, są to takie dokumenty jak:
- Oświadczenie kierownika budowy (z uprawnieniami), ws. spełnienia wymagań posadzki/ fundamentów względem instrukcji instalacji podnośnika,
- Wyniki pomiarów elektrycznych zasilania podnośnika podpisane przez elektryka z uprawnieniami,
- Rysunek posadowienia podnośnika w pomieszczeniu
Odpowiedź na pytanie 4
Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia pkt 5 zgłoszenie do Urzędu Dozoru Technicznego leży po stronie Wykonawcy.

Pytanie nr 5
Czy Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej?
Jeżeli tak, to prosimy o podanie terminu, godzin oraz adresu pod jakim odbędzie się wizja lokalna.
Odpowiedź na pytanie 5
Zamawiający udzielił odpowiedzi odpowiadając na pytanie 2 myślnik 8.

20210215_104837.jpg

20210215_104639.jpg

20210215_104703.jpg

odpowiedzi na pytani [...].pdf

20210215_104515.jpg

20210215_104607.jpg

skan__2021-02-17_15- [...].pdf

skan__2021-02-17_15- [...].pdf

skan__2021-02-17_15- [...].pdf

2021-02-17 15:20 Alicja Wielęgowska - Niepostyn Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 285 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej „Ustawą” wyznacza zebranie Wykonawców na dzień 19.02.2021 o godz. 14.00 w Wydziale Transportu Komendy Stołecznej Policji przy ul. Jagiellońskiej 72, 03-301 Warszawa.

W związku z wyznaczeniem terminu zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ, Zamawiający na podstawie art. 286 ust. 3 Ustawy zmienia:
1) termin składania ofert:
z dnia 19.02.2021r. godz. 12.00
na dzień 26.02.2021r. godz. 12.00
2) termin otwarcia ofert:
z dnia 19.02.2021r. godz. 12. 10
na dzień 26.02.2021r. godz. 12.10
3) termin związania ofertą
z dnia 20.03.2021r.
na dzień 27.03.2021r.

wizja lokalna.pdf

2021-02-17 15:19 Alicja Wielęgowska - Niepostyn Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2028