- Strona główna
- Postępowanie ID 422851
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP-494/21/17/T Dostawa wraz z wymianą linii diagnostycznej i dźwidnika samochodowego
Wystawiający
-
UżytkownikAlicja Wielęgowska - Niepostyn
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-02-09 16:02:00
-
Składania2021-03-10 12:00:00
-
Otwarcie ofert2021-03-10 12:10:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-03-23
18:27:43
|
Alicja Wielęgowska - Niepostyn |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2021-03-10
13:29:58
|
Alicja Wielęgowska - Niepostyn |
Wydział
Zamówień
Publicznych
Komendy
Policji,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2019
r.,
poz.
2019
ze
zm.)
informuje,
że
w
postępowaniu
wpłynęły
następujące
oferty: 1. S & K Service S. Marzec M. Marzec Spółka Jawna ul. Połczyńska 21A, 01-377 Warszawa cena brutto w PLN 197 000,00 2. Unimetal Sp. z o.o. ul. Kujańska 10, 77-400 Złotów cena brutto w PLN 241 080,00 3. Sosnowski Sp. z o.o. Sp. K. ul. Marynarki Polskiej 55E, 80-557 Gdańsk cena oferty w PLN 336 900,00 Załączniki |
2021-03-10
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 260 760,00 PLN brutto. |
2021-03-04
15:23:19
|
Alicja Wielęgowska - Niepostyn |
Wydział
Zamówień
Publicznych
Komendy
Policji,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
na
podstawie
art.
286
ust.
1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2019
r.,
poz.
2019
ze
zm.)
zwanej
dalej
„ustawą
Pzp”
zmienia
zapisy
SWZ:
1) Rozdziale XIX Załączniku nr 1 Pkt 5 Podnośnik diagnostyczny nożycowy elektrohydrauliczny, całopojazdowy ze zintegrowanym dźwignikiem do podnoszenia części/osi pojazdu i szarpakami Dane techniczne: Długość platform z min. 5500 mm na min. 5000 mm Szerokość platformy z min. 650 mm na min. 620 mm Szerokość całkowita z 2200 mm na min. 2200 mm 2) Rozdziale VIII ust. 1, który otrzymuje brzmienie: 1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 08.04.2021 r. 3) Rozdziale IX ust. 11, który otrzymuje brzmienie: 11. Termin składania ofert upływa w dniu 10.03.2021, o godz. 12.00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar. 4) Rozdziale XII ust. 1, który otrzymuje brzmienie: 1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 10.03.2021 godz.: 12:10. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert. 5) Rozdziale XIX Załącznik nr 1 do umowy, którego zmieniona treść stanowi załącznik nr 1 do niniejszego pisma. Załącznik: 1) Zmieniony opis przedmiotu zamówienia Załączniki |
2021-03-04
15:21:04
|
Alicja Wielęgowska - Niepostyn |
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
z
dnia
04.03.2021
Załączniki |
2021-03-02
10:28:53
|
Alicja Wielęgowska - Niepostyn |
Wyjaśnienia
i
zmiana
treści
SWZ.
Załączniki |
2021-03-02
10:25:32
|
Alicja Wielęgowska - Niepostyn |
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
Załączniki |
2021-02-25
14:47:20
|
Alicja Wielęgowska - Niepostyn |
Wydział
Zamówień
Publicznych
Komendy
Stołecznej
Policji,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
na
podstawie
art.
286
ust.
3
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2019
r.,
poz.
2019
ze
zm.)
zmienia:
1) termin składania ofert: z dnia 19.02.2021r. godz. 12.00 na dzień 03.03.2021r. godz. 12.00 2) termin otwarcia ofert: z dnia 19.02.2021r. godz. 12. 10 na dzień 03.03.2021r. godz. 12.10 3) termin związania ofertą z dnia 20.03.2021r. na dzień 01.04.2021r. Załączniki |
2021-02-25
14:46:52
|
Alicja Wielęgowska - Niepostyn |
ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszeniaZałączniki |
2021-02-25
10:44:25
|
Alicja Wielęgowska - Niepostyn |
Wydział
Zamówień
Publicznych
Komendy
Stołecznej
Policji,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
na
podstawie
art.
285
ust.
1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2019
r.,
poz.
2019
ze
zm.)
zwanej
dalej
„Ustawą”
wyznacza
zebranie
Wykonawców
na
dzień
26.02.2021
o
godz.
10.00
w
Wydziale
Transportu
Komendy
Stołecznej
Policji
przy
ul.
Jagiellońskiej
72,
03-301
Warszawa.
Załączniki |
2021-02-18
14:45:14
|
Alicja Wielęgowska - Niepostyn |
Wydział
Zamówień
Publicznych
Komendy
Stołecznej
Policji,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
na
podstawie
art.
284
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2019
r.,
poz.
2019
ze
zm.)
zwanej
dalej
„Ustawą”
udziela
wyjaśnień
do
treści
SWZ:
Pytanie nr 1 1. dokumentacja pomieszczenia W związku z koniecznym demontażem istniejących urządzeń oraz możliwymi pracami budowlanymi prosimy o przedstawienie dokumentacji technicznej pomieszczenia warsztatowego wraz z zdjęciami obrazującymi miejsce, gdzie obecnie znajduje się linia diagnostyczna. Prosimy by w przedmiotowej dokumentacji znajdowały się min. następujące dokumenty: - lista urządzeń w posiadaniu zamawiającego (producent oraz model), podlegających pod demontaż, - projekt budowlany pomieszczenia warsztatowego wraz informacją o przewidzianym rozmieszczeniu urządzeń, - informacja o posadzce i fundamentach pod podnośniki zastosowanych w pomieszczeniu (m.in. grubość, zbrojenie, izolacja, klasa betonu), - projekt elektryczny pomieszczenia, Odpowiedź na pytanie 1 - Zamawiający posiada linię diagnostyczną typ Maha, podnośnik nożycowy typ Maha. - Zamawiający przedkłada: 1) rzut parteru dużej hali pomieszczenia stacji kontroli oraz warsztatu, 2) rzut parteru dużej hali pomieszczenia stacji kontroli oraz warsztatu – instalacje elektryczne i teletechniczne, 3) schemat zasilania dużej hali w tym parteru jako załączniki graficzne do niniejszego pisma - posadzka w pomieszczeniu stacji kontrolnej wykonana jest z: a) płytek gresowych, b) wylewki jastrych beton (grubość zmienna) jako załącznik graficzny do niniejszego pisma c) podbudowy z gruzobetonu 20 cm, d) piasku z gruntem - dokumentacja fotograficzna: 1) istniejąca stacja kontroli 2) pomieszczenie warsztatowe po demontażu podnośnika jako załączniki do niniejszego pisma Pytanie nr 2 2. wszystkie urządzenia W związku z przedmiotowym ogłoszeniem o udzielenie zamówienia publicznedo prosimy o odpowiedź na poniższe pytania: - Czy nowe urzadzenia mają znajdowac się w tym samym miejscu co obecne? - Jaki zakres prac budowlanych zamawiający przewiduje? Czy posadzka - ława pomiarowa ma być jedynie uzupełniona, czy też w całości nowa? - Jakie ma być odwodnienie wnęki podnośnika, studzienka bezodpływowa czy połączenie z istniejącą instalacją, np. separator? - Co zamawiający rozumie poprzez zapis „test podłoża” przy fundamencie pod podnośnik nożycowy? - Czy zamawiający posiada zasilanie min. 3x4 mm2 do linii diagnostycznej oraz do podnośnika nożycowego oraz instalację zasilania powietrzem w miejscu montażu podnośnika nożycowego o wydajności 0,6 MPa? - Jaki los zamawiający przewiduje dla demontowanych urządzeń? Czy należy je zdemontować i zamontować w innym miejscu? Czy urządzenia będą składowane na terenie zamawiającego? Czy należy je zabrać z miejsca demontażu i zutylizować/ złomować? - Czy istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej? Jeśli odpowiedź będzie twierdząca, to prosimy o informację jakie są możliwe terminy, a w związku z nimi, czy jest możliwość wydłużenia terminu składania ofert? Odpowiedź na pytanie 2 - Nowe urządzenia mają znajdować się w tym samym miejscu co urządzenia obecne. - Zakres prac budowlanych: rozbiórka posadzki gres, podkład jastrych betonowy, podbudowa z gruzobetonu (tylko w miejscach posadowienia danego urządzenia) wykonanie badania geologicznego gruntu, przygotowanie gruntu (zagęścić Id=0,95), wykonanie podbudowy z chudego betonu, podbudowa betonowa klasy min. C30/37 ze zbrojeniem rozproszonym, wykonanie dodatkowych ław fundamentowych (jeśli wynika to z zaleceń producenta oferowanego urządzenia) jastrych betonowy, gres. Należy założyć, że pojazdy badane w stacji będą miały dmc do 3,5 t zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia pkt 2, 3. - Posadzka-ława pomiarowa w całości ma być nowa i zgodna z zaleceniami producenta oferowanego urządzenia. - Odwodnienie wnęki podnośnika ma być połączone z istniejącą instalacją. - „test podłoża” przy fundamencie pod podnośnik nożycowy - należy rozumieć jako wykonanie testu obciążenia podłoża pod wymagane obciążenie posadzki (300 MPa) - Zamawiający posiada ww. zasilanie. - Zamawiający wymaga aby zdemontowane urządzenia były składowane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia pkt 2. -Zamawiający pismem WZP-641/494/21 z dnia 17.02.2021r. wyznaczył zebranie Wykonawców na dzień 19.02.2021 o godz. 14.00 w Wydziale Transportu Komendy Stołecznej Policji przy ul. Jagiellońskiej 72, 03-301 Warszawa. Pytanie nr 3 poz. 3 - podnośniki dwukolumnowy: Adaptery do samochodów dostawczych – czy mają to być adaptery wyspecjalizowane do konkretnych modeli (prosimy o informację do jakich modeli) czy konsole przedłużające? Odpowiedź na pytanie 3 Zamawiający wymaga konsoli przedłużających dla samochodów dostawczych do 3,5 t. Pytanie nr 4 4. podnośniki: Wedle obowiązujących przepisów do zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego obowiązany jest użytkownik urządzeń, w związku z tym prosimy o uwzględnienie tego w wymaganiach względem wykonawców, ponadto część dokumentacji wymaganej do odbioru urządzeń przez UDT leży po stronie użytkownika, są to takie dokumenty jak: - Oświadczenie kierownika budowy (z uprawnieniami), ws. spełnienia wymagań posadzki/ fundamentów względem instrukcji instalacji podnośnika, - Wyniki pomiarów elektrycznych zasilania podnośnika podpisane przez elektryka z uprawnieniami, - Rysunek posadowienia podnośnika w pomieszczeniu Odpowiedź na pytanie 4 Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia pkt 5 zgłoszenie do Urzędu Dozoru Technicznego leży po stronie Wykonawcy. Pytanie nr 5 Czy Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej? Jeżeli tak, to prosimy o podanie terminu, godzin oraz adresu pod jakim odbędzie się wizja lokalna. Odpowiedź na pytanie 5 Zamawiający udzielił odpowiedzi odpowiadając na pytanie 2 myślnik 8. Załączniki |
2021-02-17
15:20:20
|
Alicja Wielęgowska - Niepostyn |
Wydział
Zamówień
Publicznych
Komendy
Stołecznej
Policji,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
na
podstawie
art.
285
ust.
1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2019
r.,
poz.
2019
ze
zm.)
zwanej
dalej
„Ustawą”
wyznacza
zebranie
Wykonawców
na
dzień
19.02.2021
o
godz.
14.00
w
Wydziale
Transportu
Komendy
Stołecznej
Policji
przy
ul.
Jagiellońskiej
72,
03-301
Warszawa.
W związku z wyznaczeniem terminu zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ, Zamawiający na podstawie art. 286 ust. 3 Ustawy zmienia: 1) termin składania ofert: z dnia 19.02.2021r. godz. 12.00 na dzień 26.02.2021r. godz. 12.00 2) termin otwarcia ofert: z dnia 19.02.2021r. godz. 12. 10 na dzień 26.02.2021r. godz. 12.10 3) termin związania ofertą z dnia 20.03.2021r. na dzień 27.03.2021r. Załączniki |
2021-02-17
15:19:12
|
Alicja Wielęgowska - Niepostyn |
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?