Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TPb-9/21 TPb-9/21 Rozwój i serwis informatycznego systemu do obsługi toku studiów (zmodyfikowanie i rozbudowa już istniejących modułów) wraz z integracją z systemami funkcjonującymi w Uczelni w podziale na 2 części

Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 05-02-2021 14:30:00
Składania : 16-02-2021 09:00:00
Otwarcia : 16-02-2021 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy - oferty ostateczne
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TPb_9_21 SWZ_sots.pdf pdf 52361.16 2021-02-05 14:30:00 Postępowanie
TPb_9_21 załaczniki_edytowalne.docx docx 62.92 2021-02-05 14:30:00 Postępowanie
TPb_9_21_ogłoszenie.pdf pdf 136.94 2021-02-05 14:30:00 Postępowanie
TP_9_21_informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 280.16 2021-02-16 09:56:19 Publiczna wiadomość
TPb_9_21_wybór_Platforma.pdf pdf 739.58 2021-02-26 12:25:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-02-26 12:25 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający zamieszcza informację o wyborze oferty

TPb_9_21_wybór_Platf [...].pdf

2021-02-16 09:56 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający zamieszcza informację o złożonych ofertach

TP_9_21_informacja_z [...].pdf

2021-02-16 09:54 Dział Zamówień Publicznych Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-02-16 09:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć 504 000,00 zł, w tym;
część 1 Serwis 144 000,00 zł
część 2 Rozwój systemu 360 000,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Uwaga! Załączniki dodane w tym miejscu mogą zostać udostępnione publicznie na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 523