Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe na najem wyodrębnionej części holu znajdującej się w budynku G (parter) o powierzchni 7,4 m2 na cele prowadzenia punktu handlowo/usługowego w SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie

Termin:
Zamieszczenia : 27-01-2021 10:14:00
Składania : 03-02-2021 10:10:00
Otwarcia : 03-02-2021 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W imieniu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie,  Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, zapraszam Państwa do złożenia oferty na najem wyodrębnionej części holu znajdującej się w budynku G (parter) o powierzchni 7,4 m2 na cele prowadzenia punktu handlowo/usługowego w SP ZOZ MSWiA z                W-MCO w Olsztynie

 

 

I. Warunki zamówienia:

1. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Umowa będzie zawarta na 12 miesięcy.

 

II. Przedmiot zamówienia:

  1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest najem wyodrębnionej części holu znajdującej się w budynku G (parter) o powierzchni 7,4 m2 na cele prowadzenia punktu handlowo/usługowego w SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie.
  2. Powierzchnia przeznaczona jest do sprzedaży artykułów spożywczych konfekcjonowanych, napojów zimnych, prasy, kosmetyków, biletów autobusowych, itp.

2. Podstawowe warunki stawiane Najemcy:


·                    Najemca zobowiązany jest wykonać na własny koszt adaptację najmowanej powierzchni na potrzeby kiosku.

·                    Najemca zobowiązany jest do prowadzenia sprzedaży co najmniej w godz. 8.00- 16.00 w dni powszednie.

·                    Powierzchnię przeznaczoną na najem można obejrzeć w obecności pracownika Sekcji Eksploatacji i Inwestycji nr tel. 89 539 82 17

 

3. Minimalne warunki postępowania:

  • Cena minimalna za 1m² wynosi: 70,00 zł netto,

III. Pozostałe informacje

1. Postępowanie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl

2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja pomiędzy Wynajmującym, a najemcami w szczególności składania oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zadawanie pytań czy też przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn/proceedings (formularz Wyślij wiadomość dostępny na stronie dotyczącej danego postępowania).

3. Najemca może złożyć tylko jedną ofertę.

4. Najem zostanie udzielony w formie umowy.

5. Oferta powinna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty, stanowiący załącznik nr 2 do postępowania.

6. Ofertę należy przekazać za pośrednictwem Platformy pod adresem, https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn/proceedings do dnia 03.02.2021, godz.1000.  Sposób złożenia  oferty opisany został w Instrukcji składania ofert dla Wykonawców.

7. Wynajmujący wynajmie pomieszczenie Najemcy, który zaoferuje najkorzystniejszą ofertę.

8. Wynajmujący zastrzega prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie,
w szczególności jeżeli zaoferowane oferty nie spełnią minimalnych wymagań Wynajmującego.

9. Zawiadomienie o wynikach przeprowadzonego postępowania zostanie przekazane za pośrednictwem platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Wzór umowy

Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 3 - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 89 539 82 17 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe kiosk.doc doc 57.5 2021-01-27 10:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - formularz ofertowy.docx docx 14 2021-01-27 10:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.doc doc 41 2021-01-27 10:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - rzut powierzchni.pdf pdf 200.16 2021-01-27 10:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - wzór umowy.doc doc 89 2021-01-27 10:14:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Najem wyodrębnionej części holu znajdującej się w budynku G (parter) o powierzchni 7,4 m2 na cele prowadzenia punktu handlowo/usługowego w SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie Czynsz najmu ..........zł. netto 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 576