Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 190801 (skratki).

Patrycja Kantorska
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 26-01-2021 12:42:00
Składania : 30-01-2021 12:00:00
Otwarcia : 01-02-2021 09:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 672621462

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


GZGKiM.3331-119/20.WS Wągrowiec, 26.01.2021 r.




Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

ul. Janowiecka 98A

62-100 Wągrowiec

tel. 067 26 21 462

e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora




ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

na realizację zadania polegającego na

odbiorze i zagospodarowaniu odpadu o kodzie 190801 (skratki)


  1. Tryb udzielenia zamówienia:

Zgodnie z art 90 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 rok Przepisy wprowadzające ustawę Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r, poz. 2020) do postępowań o udzielenie zamówienia, o których mowa w ustawie uchylonej w art. 89, wszczętych i nierozstrzygniętych przed dniem 1 stycznia 2021 roku, stosuje się przepisy dotychczasowe. Szacowania wartości zamówienia dokonano na dzień 18 grudnia 2020 roku.

Postepowanie zostało wszczęte dnia 21 grudnia 2020 roku, jednak ze względu na fakt wycofania się jedynego oferenta, nie doszło do wyboru wykonawcy i zawarcia umowy.

W związku z powyższym i z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) w formie zapytania ofertowego w oparciu o zarządzenie nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.


  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadu o kodzie 190801 (skratek) pochodzących z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Wągrowiec (wiejskiej), w miejscowościach: Grylewo, Potulice, Redgoszcz i Wiatrowo, wraz z podstawieniem szczelnych pojemników na skratki.

Przewidywana ilość wytworzonych skratek w czasie obowiązywania umowy wynosi 12 Mg. Zamawiający zastrzega, iż jest to ilość szacowana i może ona ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) maksymalnie o 20%.


Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odbioru odpadu w terminie 7 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia.

Po zakończeniu każdego transportu Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia zakończenia transportu w elektronicznym systemie BDO.

Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności:

  • Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020 poz. 797),

  • Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2020 poz. 1219),

  • Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. 2016 poz. 1742).


  1. Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający poniższe warunki:

  1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, w tym w szczególności posiada aktualne zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwienie odpadów o kodzie 190801 oraz transport tego odpadu,

  2. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 01.02.2021 – 31.12.2021 r.


  1. Wynagrodzenie wykonawcy:

Rozliczenie następować będzie każdorazowo po odbiorze partii odpadu, na podstawie faktycznie odebranej ilości odpadu i ceny jednostkowej netto przedstawionej w ofercie. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Podstawą do wystawienia faktury VAT będzie każdorazowe potwierdzenie wykonania transportu w elektronicznym systemie BDO.

Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywania.

Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).


  1. Warunki rozliczenia:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Zapłata za wykonane usługi nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.


  1. Forma składania ofert:

Wykonawca złoży ofertę (załącznik nr 1) za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.

  1. Termin składania ofert: do 30.01.2021 r. do godz. 12.00.

  1. Prz wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował:

        a. Kryterium wyboru ofert przez Zamawiającego: cena

          b. Waga kryterium: 100%.


  1. Pozostałe informacje:

Kontaktowanie się z Zamawiającym:

a. w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość”, lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Patrycja Kantorska- specjalista ds. windykacji i sprawozdań, Agnieszka Ciemachowska – dyrektor).

b. w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus, czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platfomazakupowa.pl


  1. Podpisanie umowy:

Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający podpisze umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.


  1. Zmiana treści zaproszenia:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeśli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.


  1. Obowiązek informacyjny

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.

  5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

  6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

    1. Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

    2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.




Załączniki:

1. Załącznik nr 1 – formularz oferty

2. Załącznik nr 2 – projekt umowy



DYREKTOR


/Agnieszka Ciemachowska/



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zaproszenie skratki PDF.pdf pdf 145.35 2021-01-26 12:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 formularz ofertowy PDF.pdf pdf 96.71 2021-01-26 12:42:00 Postępowanie
załącznik nr 2 projekt umowy PDF.pdf pdf 95.36 2021-01-26 12:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 formularz ofertowy.doc doc 18 2021-01-26 12:42:00 Kryterium
otwarcie podpis.pdf pdf 91.13 2021-02-04 14:27:45 Publiczna wiadomość
raport-uproszczony-417801 otwarcie.pdf pdf 79.6 2021-02-04 14:27:45 Publiczna wiadomość
wybór podpis.pdf pdf 142.77 2021-02-04 14:28:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-02-04 14:28 Patrycja Kantorska Zamawiający w załączeniu udostępnia raport z wyboru oferty.

wybór podpis.pdf

2021-02-04 14:27 Patrycja Kantorska Zamawiający w załączeniu udostępnia informację z otwarcia ofert.

otwarcie podpis.pdf

raport-uproszczony-4 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Łączna wartość - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 formu [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 01.02.2021 - 31.12.2021 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Akceptacja umowy - Akceptacja warunków określonych w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 542