Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-01-2021 12:00:00 |
Składania : | 20-01-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 20-01-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
GZGKiM.3331-114/20.KS Wągrowiec, dnia 13.01.2021r.
ZAPROSZENIE
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w
Wągrowcu
reprezentowany przez
Agnieszkę
Ciemachowską - Dyrektora Zakładu
62 - 100 Wągrowiec ul. Janowiecka 98A
Tel, fax - 67 26 21 462
ZAPRASZA
WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZADANIE PN:
„ ZAKUP PALIW CIEKŁYCH
W SYSTEMIE BEZGOTÓWKOWYM.”
Zgodnie z art 90 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 rok Przepisy
wprowadzające ustawę Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r, poz. 2020) do
postępowań o udzielenie zamówienia, o których mowa w ustawie uchylonej w art.
89, wszczętych i nierozstrzygniętych przed dniem 1 stycznia 2021 roku, stosuje
się przepisy dotychczasowych. Szacowania wartości zamówienia dokonano na
dzień 15 grudnia 2020 roku.
Postepowanie
zostało wszczęte dnia 15 grudnia 2020 roku, jednak ze względu na fakt nie
otrzymania żadnej oferty w prowadzonym postępowaniu, nie doszło do wyboru
wykonawcy i zawarcia umowy.
W
związku z powyższym i z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000
euro, postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) w
formie zapytania ofertowego w oparciu o zarządzenie nr 1/2015 p.o. Dyrektora
Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2
marca 2015 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień
publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w
Wągrowcu.
2. Przedmiot
zamówienia:
a)
Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw ciekłych, do
pojazdów służbowych, urządzeń i sprzętu Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Wągrowcu w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w okresie od stycznia
2021r. do 31.12.2021r.
b)
Miejscem realizacji dostaw są stacje paliw położone w
obrębie Miasta Wągrowca. Zamawiający nie przewiduje magazynowania paliw we
własnych zbiornikach.
c)
Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w
Polskich Normach dla paliw płynnych. Fakturowanie będzie 1 raz w miesiącu z 14
- dniowym terminem płatności od dnia dostarczenia faktury.
d)
W okresie realizacji umowy zamawiający przewiduje
zakupienie paliw w ilości minimalnej 375 litrów benzyny bezołowiowej E95 Pb i 7 700
litrów oleju napędowego standardowego natomiast o maksymalnej do 750 litrów benzyny bezołowiowej E95 Pb i do 15 400
litrów oleju napędowego standardowego na zasadzie doraźnych tankowań do
zbiorników pojazdów Zamawiającego w ciągu roku.
e)
Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie w miarę
pojawiających się potrzeb Zamawiającego, wynikających z odbywania wyjazdów
służbowych, indywidualnie dla każdego pojazdu, urządzenia i sprzętu zasobu
GZGKiM w Wągrowcu.
3. Warunki udziału w
postępowaniu:
a)
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej
działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
b)
Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)
Miejsce wyznaczone do pobierania paliwa określonego w
zaproszeniu znajdować się będzie w odległości maksymalnej 10 km od siedziby
Zamawiającego, liczone najkrótszą drogą publiczną,
d) Minimalne godziny
otwarcia punktu wyznaczonego do zakupu paliw ciekłych od 6:00 do 20:00.
4.
Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Cenę oferty należy
określić w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania. Cena
podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku.
Cena oferty winna
obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz
warunkami stawianymi przez zamawiającego.
Wykonawca
określi cenę paliw na podstawie cen obowiązujących w dniu sporządzania oferty.
Wykonawca
określi wysokość udzielonego rabatu w %. Udzielony rabat jest stały i nie ulega
zmianie przez cały okres trwania umowy. Cena w dniu zakupu paliwa zostanie
każdorazowo pomniejszona o wielkość udzielonego rabatu.
5. Sposób
przygotowania oferty:
a) Wykonawca
powinien sporządzić ofertę na wymaganym formularzu ofertowym podając cenę
jednostkową netto obowiązująca na dzień 21 grudnia 2020 roku , podatek VAT,
cenę brutto za 1 litr paliwa oraz określić wysokość stałego rabatu w % na 1
litr paliwa – załącznika nr 1 do zapytania.
b) Oferta
winna zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub
upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy, przy czym podpis musi być
czytelny lub opisany pieczątką imienną.
c) Jako
wymagany załącznik do formularza ofertowego, wykonawca winien załączyć:
·
podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu dołączone do formularza ofertowego załącznik nr 2 do
zapytania;
·
podpisane oświadczenie dotyczące jakości
oferowanego paliwa – załącznik nr 3 do zapytania;
·
kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem
niezbędnych uprawnień do wykonania przedmiotowego zadania tj. koncesji na
wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami,
·
zaparafowany projekt umowy – załącznik nr
4 do zapytania.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Wykonawca złoży ofertę za pośrednictwem platformy
zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,
7. Termin
składania ofert do 20 stycznia 2021 roku do
godziny 12:00.
8. Zapytania o przedmiot zamówienia:
Kontaktowanie się z
Zamawiającym:
a)
w przypadku pytań
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do
kontaktu: Paulina Maciejewska – specjalista ds. kadr i obsługi sekretariatu,
Agnieszka Ciemachowska - dyrektor), Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A 62-100 Wągrowiec tel. +48 67 262
14 62, e–mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl https://gzgkimwagrowiec.pl/
b)
w przypadku pytań
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
9. Przy wyborze ofert
zamawiający będzie kierował się:
a) Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego: cena,
b) Waga kryterium: 100%.
10.
Obowiązek informacyjny
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.
U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
a) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100
Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany
przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w
Wągrowcu.
b) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z
którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania
danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie
na adres Administratora.
c) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU
REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz
obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
d) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres
niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania
określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
e) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
f) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza
Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię,
Liechtenstein i Islandię).
g) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych,
przysługują Państwu następujące prawa:
·
prawo dostępu do swoich
danych oraz otrzymania ich kopii;
·
prawo do sprostowania
(poprawiania) swoich danych osobowych;
·
prawo do ograniczenia
przetwarzania danych osobowych;
·
prawo wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w
sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
h) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest
obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji
celu, o którym mowa w punkcie 3.
i)
Państwa dane mogą zostać
przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania
danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie
przepisów prawa.
Załączniki:
1.
Formularz
ofertowy.
2.
Oświadczenie o
spełnieniu warunków.
3.
Oświadczenie
dotyczące jakości oferowanego paliwa.
4.
Projekt umowy.
DYREKTOR
/Agnieszka Ciemachowska/
2021-03-04 09:25 | Paulina Maciejewska | Raport z postępowania |
Komunikaty