Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 261/1/2021 Zakup wraz z dostawą 2 szt. skanerów dokumentowych do Biura Podawczego

Deadlines:
Published : 05-01-2021 15:51:00
Placing offers : 08-01-2021 12:00:00
Offers opening : 08-01-2021 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 2 szt. skanerów dokumentowych FUJITSU fi-7260 fabrycznie nowych i wolnych od wad do Biura Podawczego WFOŚiGW w Poznaniu.

2. W przypadku stwierdzenia wad w przedmiocie zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia.

3. Gwarancja - 24 miesiące.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub z Markiem Figaniakiem pod nr tel. +48 690 87 64 00.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
klauzula informacyjna.doc doc 101.5 2021-01-05 16:10:50 Proceeding

Announcements

2021-02-03 10:00 Karolina Iwańska Zamawiający:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska I Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Stanisława Szczepanowskiego 15A
60-541 Poznań

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Nazwa zamówienia: Zakup wraz z dostawą 2 szt. skanerów dokumentowych do Biura Podawczego
Numer postępowania: 261/1/2021
Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe
Link do postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/412484

1. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 08-01-2021godz. 12:05:00 w WFOŚiGW w Poznaniu
2. Kwota brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 10000 BRUTTO PLN
3. Do wyznaczonego terminu składania ofert, oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1) Ekocert Sławomir Golonka Sławomir Golonka
2) P-W ,,WIRD" Ryszard Widor
3) Mikomax Meble Sp. Z o.o. Blanka Piechota
4) Ocean Możliwości Paweł Lasota Paweł Lasota, ul. STRZELECKA 21/25, 03-433 WARSZAWA
5) MORELE.NET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Adam Paterek, ul. FABRYCZNA 20A, 31-553 KRAKÓW
6) ELPIS TRADE SP. Z O.O. Sebastian Łabno, os. Oświecenia, 105/8, 61-212 Poznań
7) ANDRZEJ WIŚNIEWSKI ACTIWA, GRABIENIEC 18 M49, 91-149 ŁÓDŹ
8) JACEK KIEŁBRATOWSKI INFOS Systemy Komputerowe Jacek Kiełbratowski, ul. Jagiellońska 8, 80-371 Gdańsk

Informacje dodatkowe:
Zamawiający zamierza podwyższyć kwotę na sfinansowanie zamówienia do wysokości 11 500,00 zł brutto.

Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez firmę: ANDRZEJ WIŚNIEWSKI ACTIWA, GRABIENIEC 18 M49, 91-149 ŁÓDŹ
Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta jest prawidłowa i najkorzystniejsza zgodnie z kryterium oceny ofert (100,00 pkt - cena), za cenę 11 313,54 zł brutto.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 skaner dokumentowy FUJITSU fi-7260 zakup wraz z dostawą 2 pc. Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska I Gospodarki Wodnej W Poznaniu
ul. Stanisława Szczepanowskiego 15A
60-541, Poznań
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 532